Η ταχεία αποστολή βοήθειας στον τόπο ενός ατυχήματος ή σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης πολλές φορές σώζει ζωές, ιδίως όταν αφορά αναβάτες μοτοσικλετών.
Για τον λόγο αυτό, η BMW Motorrad δημιούργησε το προαιρετικό σύστημα “Intelligent Emergency Call” με σκοπό την αποστολή βοήθειας στο σημείο που είναι απαραίτητη, όσο το δυνατόν ταχύτερα. Σε περίπτωση ατυχήματος, το ενσωματωμένο στο όχημα σύστημα eCall, μπορεί να αποβεί σωτήριο σε κρίσιμη κατάσταση. Όπως ήδη διαπιστώθηκε το 2011 κατά τη διάρκεια της Πανευρωπαϊκής δοκιμής eCall με τη συμμετοχή οχημάτων BMW, οι υπηρεσίες άμεσης επέμβασης μπόρεσαν να ανταποκριθούν ταχύτερα και να φτάσουν στον τόπο του ατυχήματος πιο γρήγορα κατά 40 – 50%. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που ήταν υπεύθυνη για τη δοκιμή εκείνη την εποχή, η χρήση ενός συστήματος eCall μπορεί να σώζει πανευρωπαϊκά μέχρι 2.500 ζωές κάθε χρόνο.
Το eCall χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη σε οχήματα BMW το 1999. Το 2007, το BMW Group επέκτεινε αυτό το σύστημα ασφαλείας, ιδρύοντας ένα έξυπνο διασυνοριακό τηλεφωνικό κέντρο. Από το 2018, το eCall γίνεται υποχρεωτικό για όλα τα νέα αυτοκίνητα. Χάρη στα οφέλη συνέργειας με το τμήμα BMW Automobiles το σύστημα υπολογίζεται να διατίθεται προαιρετικά για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτες BMW από τις αρχές του 2017.