Ducati Multistrada V4: H τέταρτη γενιά μιας πολυδιάστατης μοτοσικλέτας

Η Ducati παρουσίασε τη νέα Multistrada V4 σε παγκόσμια πρεμιέρα, εγκαινιάζοντας τη διαδικτυακή σειρά Ducati World Première, ένα νέο τρόπο επικοινωνίας με τους φίλους της μάρκας!

Η Multistrada έχει ένα όνομα που ενσωματώνει από μόνο του μια φιλόδοξη υπόσχεση: την ικανότητα να προσφέρει μεγάλη ευελιξία σε κάθε δρόμο. Πραγματικά, η Multistrada γεννήθηκε με την πρόθεση να είναι μια σπορ αλλά άνετη μοτοσυκλέτα, ικανή να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε οδική κατάσταση, άσφαλτο ή χωματόδρομο, με ασφάλεια και σταθερότητα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

νέο HR-V

Το νέο HR-V αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο e:HEV

0
Το νέο HR-V διατίθεται αποκλειστικά με την υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο HR-V, που θα αρχίσει να...
Mercedes-Benz Citan

Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει το DNA της Mercedes-Benz

0
Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει επανασχεδιαστεί πλήρως από επαγγελματίες για επαγγελματίες. Από την σχεδίαση ως τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, χωρίς να παραβλέπουμε την ασφάλεια...
lancia

Πώς η Lancia ξεκίνησε να χρησιμοποιεί Ελληνικά γράμματα για τα μοντέλα της ;

0
Τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα, όλες οι Lancia χαρακτηρίζονταν από το όνομα της μάρκας και την ιπποδύναμη αναφοράς, όπως για παράδειγμα: 12 HP, 18/24...

Σε 18 χρόνια, από το λανσάρισμά της το 2003, έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 110.000 μονάδες. Η πρώτη Multistrada ήταν μία σπορ μοτοσυκλέτα, με καλή ροπή και κυρίως κατάλληλη για χρήση στο δρόμο. Η έκδοση του 2010 ήταν η πρώτη «4 μοτοσυκλέτες σε μία». Το 2015, ωστόσο, παρουσιάστηκε ο πρώτος κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό, ο οποίος βελτίωσε ακόμα περισσότερο την απόδοση της μοτοσυκλέτας.

Η τέταρτη γενιά Multistrada είναι μία μοτοσυκλέτα ακόμα υψηλότερων επιδόσεων αλλά και ακόμα πιο ευκολοδήγητη. Πιο στιβαρή και ταυτόχρονα ελαφρύτερη. Πιο ευέλικτη και άνετη αλλά και πιο αποτελεσματική σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Η Multistrada V4 έχει τετραπλή υπόσταση, πιστή στον όρο Multi.

  • Είναι “Sport” επειδή είναι ελαφριά και compact, διαθέτει 170 ίππους, ηλεκτρονικά βοηθήματα MotoGP και ένα ευέλικτο σασί για μια συναρπαστική οδήγηση σε άσφαλτο και χώμα.
  • Είναι “Touring” χάρη στα μεγάλα διαστήματα συντήρησης που ορίζονται κάθε 60.000 χλμ., την προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια σε όλα τα στάδια ανάπτυξης για κορυφαία άνεση και ασφάλεια, χάρη και στα κορυφαία συστήματα ραντάρ (η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο που έχει εμπρός και πίσω), στο σύστημα πλοήγησης με χάρτη που μπορεί να προβληθεί στον πίνακα οργάνων και στα φώτα που στρίβουν μαζί με την μοτοσυκλέτα

  • Είναι “Enduro” χάρη στις εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου, την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, τον ομαλό τρόπο με τον οποίο περνάει τη δύναμη στους τροχούς και τις κατάλληλα επιλεγμένες σχέσεις μετάδοσης.

  • Είναι “Urban” επειδή διαθέτει χαμηλό ύψος σέλας και ομαλή λειτουργία κινητήρα στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά επίσης χάρη στη συνδεσιμότητα του smartphone και την προσεκτική μελέτη της θερμοκρασίας που βγάζει ο κινητήρας στην κίνηση της πόλης.

Όλα αυτά συνδυαστικά εξηγούν γιατί η κυριαρχία σε όλους τους δρόμους δεν ήταν ποτέ τόσο εύκολη.