Η Honda CRF250 RALLY αποτελεί την ιδανική πρόταση για αποδράσεις του Σαββατοκύριακου

Κοινοποίησε το άρθρο

Μία μοτοσυκλέτα 250cc διπλής χρήσης καλύπτει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων: κινείται με άνεση στην πυκνή αστική κυκλοφορία χάρη στο ελαφρύ βάρος, τις slim αναλογίες και την εξαιρετική ευελιξία της, ενώ η ανάρτηση, η απόσταση από το έδαφος και το ύψος της σέλας υπόσχονται οδηγική απόλαυση και άνεση σε κακοτράχαλα οδοστρώματα και συνθήκες εκτός δρόμου.

 

Honda CRF250 Rally

Ανοίγει νέους ορίζοντες στους λάτρεις των δύο τροχών ανεξάρτητα από το επίπεδο εμπειρίας του αναβάτη. Το Honda CRF250 Rally είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.- Επίσημος Εισαγωγές-Διανομέας της Honda moto στην Ελλάδα στην τιμή των 6.490€.

Βασισμένη σχεδιαστικά στη αγωνιστική HRC CRF450 RALLY Dakar, η CRF250 RALLY φέρνει κάτι νέο στην αγορά. Πέρα από το ότι είναι ικανή να τρέξει σε ειδικές διαδρομές της ερήμου, προσφέρει και μία πραγματική αίσθηση περιπέτειας σε αναβάτες που προτιμούν μία ελαφριά, ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα. Σε όλο τον κόσμο ή μέσα στην πόλη, η CRF250 RALLY βρίσκεται στο στοιχείο της.

Η CRF250 RALLY χρησιμοποιεί τη CRF250L ως βάση, και με την προσθήκη κάποιων διαφορετικών στοιχείων γίνεται μία μοναδική πρόταση στην αγορά των μοτοσυκλετών. Στυλιστικά είναι εμπνευσμένη από την αγωνιστική HRC CRF450 RALLY. Μπροστά, η ανεξάρτητη ζελατίνα, το φέρινγκ και τα καλύμματα του ψυγείου παρέχουν προστασία από τον αέρα, ενώ η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα αποπνέει ένα μινιμαλιστικό στυλ MX. Οι ασύμμετροι προβολείς είναι τεχνολογίας LED, όπως και τα φλας.

Το μεγάλο ρεζερβουάρ υπόσχεται άφθονη αυτονομία, και τα νέα ψηφιακά όργανα περιλαμβάνουν δείκτη στάθμης καυσίμου και στροφόμετρο. Οι μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και το μεγάλο ύψος από το έδαφος αποτελούν εχέγγυα σε μεγάλες αποστάσεις εκτός δρόμου, ενώ ένας μεγαλύτερος, πλευστός εμπρός δίσκος – και το ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί για το πίσω φρένο – παρέχει αξιόπιστη επιβράδυνση. Ο κινητήρας προδιαγραφών EURO4 αποδίδει ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές και αξιοσημείωτη μέγιστη ισχύ, λόγω των αλλαγών που έχουν γίνει σε σχέση με την CRF250L, όπως: ανανεωμένο σύστημα PGM-FI και σώμα ψεκασμού, νέα εισαγωγή στο φιλτροκούτι και ελαφριά εξάτμιση.

Η CRF250 RALLY είναι μία μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για μεγάλες αποστάσεις, κάτι το οποίο υποδηλώνει και το στυλ της. Προερχόμενα από τη CRF450 RALLY, η ανεξάρτητη ζελατίνα, το πάνω/κάτω φέρινγκ και τα πλαϊνά καλύμματα προστατεύουν αποτελεσματικά τον αναβάτη από τα καιρικά φαινόμενα. Χούφτες παρέχουν προστασία για τα χέρια και τις μανέτες του φρένου και του συμπλέκτη.

Honda CRF250Rally1

Από τη μέση και πίσω η μοτοσυκλέτα παραπέμπει περισσότερο σε ΜΧ στυλ, με πλαϊνά πάνελ και επέκταση της σέλας στο ρεζερβουάρ που βοηθούν τον αναβάτη να κινείται πιο άνετα. Μία ποδιά προστατεύει το κάτω τμήμα της μοτοσυκλέτας, ενώ ο επιλογέας σχέσεων έχει αναδιπλούμενο άκρο. Το ύψος της σέλας είναι 895mm, 20mm ψηλότερη από της CRF250L.

Ο προβολέας περιλαμβάνει μία συμπαγή, ασύμμετρη διπλή μονάδα LED, ενώ το πίσω φως, τα φλας LED και η βάση της πινακίδας κυκλοφορίας είναι διακριτικά τοποθετημένα. Τα εργονομικά ψηφιακά όργανα περιλαμβάνουν ταχύμετρο, στροφόμετρο και επιπλέον δείκτη στάθμης καυσίμου και ρολόι.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου 10.1L (συμπεριλαμβανομένης της ρεζέρβας 1,6L) προσφέρει αυτονομία πάνω από 320km χάρη σε μία κατανάλωση 33,3km/l (WMTC mode). Η επίπεδη τάπα συνδυάζει πρακτικότητα καθώς παραμένει σταθερή στο ρεζερβουάρ σε κάθε ανεφοδιασμό και καλαισθησία..

Η CRF250 RALLY βάφεται στο αγωνιστικό Extreme Red της Honda σαν βάση, με μαύρα και λευκά ένθετα εμπνευσμένα από τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της HRC.

Οι επιδόσεις του υδρόψυκτου, μονοκύλινδρου κινητήρα DOHC 250cc της CRF250 RALLY εστιάζουν τόσο στη ροπή στις χαμηλές στροφές όσο και στην μέγιστη ισχύ και τη γραμμική  απόδοση. Η μέγιστη ισχύς των 18.2kW αποδίδεται στις 8.500rpm με τη μέγιστη ροπή των 22.6Nm να επιτυγχάνεται στις 6.750rpm.

Το PGM-FI τροφοδοτεί το μίγμα καυσίμου/αέρα μέσω μια πεταλούδας 38mm. Ο αέρας από το φιλτροκούτι εισέρχεται μέσω σωλήνα άμεσης σύνδεσης. Το σιλανσιέ έχει διάμετρο 115mm, φιλοξενεί τον καταλύτη και χρησιμοποιεί δύο θαλάμους. Ο σωλήνας εξαγωγής μεγάλης διαμέτρου βοηθά στην αναπνοή και ισχύ του κινητήρα.

Ο κινητήρας χρησιμοποιεί ένα συμπαγές σύστημα κίνησης βαλβίδων με κοκοράκια και κυλινδροκεφαλή με διάμετρο και διαδρομή 76x55mm. Ένας έκκεντρος κύλινδρος μειώνει τις απώλειες τριβής, ενώ το έμβολο ενσωματώνει ένα ειδικό επιφανειακό υλικό και επίστρωση μολυβδαινίου. Η αντλία λαδιού περιλαμβάνει μία εσωτερική βαλβίδα ανακούφισης ώστε να μην αεριοποιείται το λιπαντικό.

Honda CRF250Rally2

Τα κομβία του στροφάλου φέρουν μεταλλικά, διαιρούμενα κουζινέτα, κάτι που εξοικονομεί βάρος, εξομαλύνει τη λειτουργία του κινητήρα, αυξάνει την ακαμψία και ελαχιστοποιεί τη μεταβολή της εσωτερικής διαμέτρου λόγω θερμικής διαστολής.

Ένας πρωτεύων αντικραδασμικός άξονας μειώνει περαιτέρω τους κραδασμούς, ενώ το εξατάχυτο κιβώτιο και ο συμπλέκτης έχουν κατασκευαστεί για να αντέχουν την πρόσθετη καταπόνηση που επιφέρει η οδήγηση off-road. Το ψυγείο με ικανότητα απαγωγής θερμότητας 10,7 kW, είναι εφοδιασμένο με ένα ελαφρύ βεντιλατέρ ώστε να διατηρεί ομοιόμορφες θερμοκρασίες ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες.

Ο κινητήρας της CRF250 RALLY είναι προδιαγραφών EURO4.