HONDA CRF300L . Η αιχμηρή, νέα σιλουέτα και τα γραφικά σηματοδοτούν τις αναβαθμίσεις για το 2021
Το βάρος της έχει μειωθεί κατά 4 κιλά και φτάνει στα 142 κιλά, που σημαίνει 13% βελτιωμένη αναλογία ισχύος/βάρους.
O κινητήρας μεγαλύτερου κυβισμού 286 κ.εκ. αποδίδει επιπλέον ισχύ 2,6 Ps (1.9kW) και ροπή 4Nm
Ο νέος κινητήρας 286 κ.εκ. της HONDA CRF300L αποδίδει 10% υψηλότερη ισχύ 20,1kW (27,3 Ps) στις 8.500 σ.α.λ., και 18% περισσότερη ροπή 26,6Nm στις 6.500 σ.α.λ.
Ο εκκεντροφόρος εισαγωγής έχει επανασχεδιαστεί όπως και το σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής για ισχυρότερη ροπή και ισχύ στις μεσαίες στροφές.
Οι σχέσεις 1-5 προσφέρουν πιο πυκνή κλιμάκωση, για βελτιωμένη απόκριση, ενώ η 6η σχέση είναι μακρύτερη για μεγαλύτερη άνεση σε ταχύτητες ταξιδιού.
Ένας υδραυλικός, μονόδρομος συμπλέκτης (assist/slipper) ελέγχει τώρα των πίσω τροχό στα απότομα κατεβάσματα και χαρίζει 20% ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα.
Το επανασχεδιασμένο, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το αλουμινένιο ψαλίδι και η κάτω πλάκα πιρουνιού έχουν εξοικονομήσει 4 κιλά βάρος συνολικά, εξασφαλίζοντας διαφορετικά χαρακτηριστικά στρεπτικής ακαμψίας, με αποτέλεσμα καλύτερη αίσθηση και πληροφορία για τον αναβάτη.
Η γεωμετρία του τιμονιού προσαρμόστηκε ανάλογα ενώ μεγαλύτερη είναι η διαδρομή των αναρτήσεων εμπρός/πίσω και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Η νέα, αιχμηρή σιλουέτα της HONDA CRF300L περιλαμβάνει λεπτότερο ρεζερβουάρ και σέλα και νέα ευανάγνωστα όργανα LCD.
Βελτιωμένη είναι και η θέση οδήγησης για ελαφρύτερη αίσθηση στο τιμόνι που είναι απαραίτητη σε συνθήκες εκτός δρόμου αλλά και χρήσιμη στους δρόμους της πόλης.