HONDA CRF450R και CRF450RX 2022 : Επεμβάσεις που βελτιώνουν την οδηγησιμότητα

Κοινοποίησε το άρθρο

Μετά από ένα σημαντικό άλμα εξέλιξης του 21YM, η CRF450R και CRF450RX ανανεώνονται περαιτέρω για το 22YM, προσφέροντας βελτιωμένη οδηγησιμότητα με νέα χαρτογράφηση της ECU, και revalving της Showa ανάρτησης για ιδανική ισορροπία απόσβεσης μεταξύ του εμπρός και πίσω συστήματος.

Το πλαίσιο παραμένει ίδιο και είναι αυτό που χρησιμοποιούσε η CRF450RW με την οποία ο Tim Gajser κατέκτησε συνεχόμενα δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα MXGP, το 2019 και το 2020.

Η Honda CRF450R είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία motocross από το 2002 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, και σκοπός της είναι να προσφέρει στον αναβάτη – τόσο στον ενθουσιώδη ερασιτέχνη όσο και τον έμπειρο επαγγελματία – απόλυτο έλεγχο και ευελιξία. Επιπλέον, χαρακτηρίζεται από την ποιότητα κατασκευής, την αντοχή και τη μεγάλη διάρκεια ζωής για την οποία φημίζεται η Honda.

Πρόκειται για μία αγωνιστική μοτοσυκλέτα που εξελίσσεται συνεχώς. Το 17YM, στο πλαίσιο της φιλοσοφίας εξέλιξης ABSOLUTE HOLESHOT! (ΑΠΟΛΥΤΗ ΥΠΕΡΟΧΗ!)’, το αγαπημένο Ευρωπαϊκό motocross στην κατηγορία open ανανεώθηκε πλήρως, με νέο πλαίσιο και ισχυρότερο κινητήρα.

Η ηλεκτρική εκκίνηση (μίζα) ως βασικός εξοπλισμός ήταν μία πρακτική προσθήκη στο 18YM και, για το 19YM, η κυλινδροκεφαλή της HRC αύξησε σημαντικά την ισχύ και τη ροπή, ενώ προστέθηκε σύστημα ελέγχου εκκίνησης (launch control). Για το 20YM, η CRF450R απέκτησε Honda Selectable Torque Control (HSTC).

Εκτός από τους τροχούς και τη βασική αρχιτεκτονική του κινητήρα, για το 21YM, η CRF450R ήταν μία εντελώς νέα μοτοσυκλέτα, επηρεασμένη εμφανώς από τις εξελίξεις της CRF450RW που κέρδισε το πρωτάθλημα MX GP 2019. Και ενώ το πρωτάθλημα 2020 MXGP ήταν πρόκληση για αρκετούς λόγους, ο Gajser και η HRC διασφάλισαν τον τίτλο για δεύτερη συνεχή φορά στον 18ο γύρο στο Trentino (Ιταλία) το Νοέμβριο του 2020.

Αποδεικνύοντας συνεχώς την, κορυφαίου επιπέδου, αγωνιστική καταγωγή της, η 22YM CRF450R βελτιώνεται περαιτέρω σε επίπεδο κινητήρα και ανάρτησης. Και παραμένει, στην ουσία, ένα αγωνιστικό μοντέλο της HRC, οικονομικά προσιτό για τον ενθουσιώδη αναβάτη.

Το 21YM σηματοδότησε μία σημαντική εξέλιξη για την CRF450RX. Ξεκινώντας από το ίδιο σημείο με την CRF450R – επανασχεδιάστηκε σχεδόν πλήρως από την HRC με αναβαθμίσεις προερχόμενες απευθείας από τη μοτοσυκλέτα με την οποία ο Tim Gajser κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα 2019 MXGP.

Τώρα, για το 22YM (και μετά από έναν ακόμα τίτλο του πρωταθλήματος για τον Gajser), το τρομερό cross-country enduro της Honda ανανεώνεται με νέα χαρτογράφηση της ECU και αναβάθμιση στις αναρτήσεις, τελειοποιώντας ένα πλήρες πακέτο off-road.