Η νέα Honda Rebel CMX1100 συνδυάζει κλασική εμφάνιση με κορυφαία τεχνολογία
Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με έντονο χαρακτήρα, ροπή 98Nm και ισχύ 87 ίππων (64 kW) για την Honda Rebel CMX1100
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Η Honda Motor Europe ανακοινώνει την προσθήκη ενός νέου μοντέλου στην γκάμα της για το 2021: την Honda Rebel CMX1100.
Η δικύλινδρη CMX500 Rebel των 500 κ.εκ. του 2017, μία μοτοσυκλέτα ιδανική για κατόχους διπλώματος Α2, έδωσε μία άλλη διάσταση στην κατηγορία των custom μοτοσυκλετών, συνδυάζοντας την παράδοση των χειροποίητων “bobber” κατασκευών με καινοτόμες ιδέες.
Μοτοσυκλέτα εντυπωσιακή στην όψη, διασκεδαστική στην οδήγηση και εύκολη στην καθημερινότητα, η Rebel κέρδισε μία θέση στις καρδιές των Ευρωπαίων αναβατών με αποτέλεσμα το 2019 να αναδειχθεί η τρίτη πιο δημοφιλής custom μοτοσυκλέτα της αγοράς.
Για το 2021, η CMX500 Rebel αποκτά μία μεγαλύτερη, ακόμη πιο εντυπωσιακή ‘αδελφή’, την CMX1100 Rebel, η οποία υιοθετεί όλα τα στοιχεία που κατέστησαν τη μικρή μία τόσο σημαντική μοτοσυκλέτα, με καλύτερες όμως επιδόσεις, πιο έντονο χαρακτήρα και την πιο προηγμένη τεχνολογία που διαθέτει σήμερα η Honda.
Η μεγάλη Rebel συνιστά το επόμενο βήμα, τόσο για τους αναβάτες του μικρότερου μοντέλου της οικογένειας, όσο και για κατόχους μοτοσυκλετών διαφορετικών κατηγοριών που ψάχνουν το κάτι παραπάνω και διαφορετικό.
Η Rebel έχει σχεδιαστεί σαν μία μοτοσυκλέτα με διπλή προσωπικότητα, ιδανική, τόσο για χαλαρά ταξίδια όσο και για απολαυστική οδήγηση σε δρόμο με στροφές.
Οι αναβάτες που προέρχονται από μικρότερες κατηγορίες θα εκτιμήσουν τις συμπαγείς διαστάσεις της Rebel με τη χαμηλή σέλα στα 700 χλστ. από το έδαφος και βάρος 223 κιλών με υγρά.
Οι πιο έμπειροι θα απολαύσουν την big Rebel από την πρώτη στιγμή χάρη στις δυνατότητες του σωληνωτού ατσάλινου σκελετού, το πιρούνι τύπου φυσιγγίου των 43 χλστ., τα πίσω διπλά αμορτισέρ και τα πανίσχυρα φρένα με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα εμπρός.
Όλοι οι αναβάτες, έμπειροι και λιγότερο έμπειροι, θα εκτιμήσουν το χαρακτήρα και τις επιδόσεις του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 1.084 κ.εκ., ο οποίος προέρχεται από την CRF1100L Africa Twin.
Με ισχύ 87 ίππων (64kW) και ροπή 98Nm, ο δικύλινδρος Honda διακρίνεται για τη ροπή του στο χαμηλό φάσμα περιστροφής και την απόκρισή του στο μεσαίο, αλλά και για το απολαυστικό, μουσικό κρεσέντο που παράγει η εξάτμιση.
Η απέριττη σχεδίαση της Rebel εντυπωσιάζει με το μινιμαλισμό της. Τα μεταλλικά φτερά εμπρός και πίσω καλύπτουν τους φαρδείς τροχούς, ενώ ο στρογγυλός προβολέας συνδυάζει κλασική εμφάνιση με LED τεχνολογία, αναπαράγοντας τη σχεδίαση του ψηφιακού LCD οργάνου με τις φωτεινές ενδείξεις σε μαύρο φόντο.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης Wheelie Control για τον έλεγχο ανύψωσης του τροχού στην επιτάχυνση και cruise control, ενώ προαιρετικά η μοτοσυκλέτα διατίθεται με το μοναδικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission) 6 σχέσεων της Honda.
Αυτός ο ιδιαίτερος συνδυασμός κλασικής εμφάνισης και σύγχρονης τεχνολογίας καθιστά τη νέα Honda Rebel CMX1100 μία μοναδική και φρέσκια πρόταση στην αγορά και μοναδική σε μία κατηγορία όπου η καινοτομία σπανίζει.