Νέα Honda CB1100EX για το 2017

Κοινοποίησε το άρθρο

Με γραμμές ανανεωμένες στην παραμικρή λεπτομέρεια, η Honda CB1100EX αποπνέει ακόμη πιο κλασικό στιλ διαθέτοντας πλέον νέες ακτινωτές ζάντες από ανοξείδωτο ατσάλι, ανάρτηση Showa και φώτα LED.

Η «αναπνοή» του κινητήρα έχει βελτιωθεί χάρη στα αναβαθμισμένα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, ενώ στη μετάδοση χρησιμοποιείται μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης.

Από το 1959 που παρουσιάστηκε το δικύλινδρο CB92 Benly, τα αρχικά CB έχουν τεράστια σημασία τόσο για τη Honda όσο και για τους ιδιοκτήτες των μοτοσυκλετών της. Τα αρχικά αυτά απέκτησαν ιδιαίτερο νόημα από το 1969, μία καθοριστική χρονιά στην ιστορία της μοτοσυκλέτας, επειδή τότε παρουσιάστηκε η τετρακύλινδρη CB750, η πρώτη Superbike στον κόσμο και μοτοσυκλέτα – πρότυπο για όσες ακολούθησαν από τότε μέχρι σήμερα.  

Σήμερα, οι μοτοσυκλέτες «παλαιάς σχολής» έχουν έρθει και πάλι στη μόδα. Το 2013 η Honda έφερε στην Ευρώπη τη CB1100 – η οποία ήταν ήδη best seller στην Ιαπωνική αγορά – για να ικανοποιήσει ένα μεγάλο αριθμό αναβατών, εκείνους που επιθυμούσαν τον παραδοσιακό, αερόψυκτο, τετρακύλινδρο κινητήρα της CB, θεωρώντας τον ένα διαμάντι της μηχανολογίας.

Για το 2017, η CB1100 διατίθεται πλέον σε δύο εκδόσεις. Η CB1100RS* προσφέρει μία ιδιαίτερη, πιο σπορ εμφάνιση, ενώ η CB1100EX αποπνέει ακόμη πιο ρετρό στιλ και υιοθετεί διάφορες αναβαθμίσεις στην απόδοσή της.

Η CB1100EX κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στο Κουμαμότο της Ιαπωνίας. Η διαδικασία παραγωγής έχει αναβαθμιστεί σημαντικά με την επιστράτευση νέων τεχνολογιών αλλά και έμπειρων μηχανικών. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μοτοσυκλέτες – έργα τέχνης, προσεγμένες μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, οι οποίες θα έχουν μία θέση στην ιστορία και μετά από αρκετές δεκαετίες.

Η CB1100EX διαθέτει τις αναλογίες και τη σιλουέτα μίας αυθεντικής superbike του 1970. Το καμπυλόγραμμο ρεζερβουάρ χωρίς εμφανείς συγκολλήσεις θυμίζει χειροποίητη κατασκευή, ενώ το στρογγυλό φωτιστικό σώμα και τα κλασικά όργανα αναδεικνύουν τη διαχρονικότητα του σχεδίου.

Τα φώτα LED χαρίζουν στο σύνολο μία τολμηρή νότα μοντερνισμού ενώ οι νέες ζάντες 18” είναι με ακτίνες από ανοξείδωτο ατσάλι. Το πιρούνι 41 mm της Showa με διπλές βαλβίδες ελέγχου της απόσβεσης (SDBV) προσφέρει βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης και συνδυάζεται με δύο πίσω αμορτισέρ επίσης της Showa.

Ο κινητήρας έχει βελτιωμένη λειτουργία χάρη στους εξελιγμένους αυλούς εισαγωγής και στο ζεύγος μικρότερων και ελαφρύτερων τελικών της εξάτμισης. Η χρήση μονόδρομου συμπλέκτη διευκολύνει το κούμπωμα των ταχυτήτων και εξασφαλίζει τη σταθερότητα του πίσω τροχού στα κατεβάσματα.  

Χάρη στις κλασικές γραμμές της η CB1100EX ανακαλεί μνήμες από το παρελθόν παντρεύοντας την εθιστική απόδοση και τον ψυχωμένο ήχο του κινητήρα με επιβλητική εμφάνιση. Είναι μία μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για να προσφέρει απόλαυση στο βλέμμα. Απ’ όποια πλευρά κι αν την κοιτάξεις είναι απλά τέλεια.