Το Super Cub C125 ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην θρυλική ιστορία ενός μοντέλου με παγκόσμια απήχηση, το οποίο πωλείται σε περισσότερες από 160 χώρες, και με τόσο άμεσα αναγνωρίσιμη εμφάνιση, ώστε ήταν το πρώτο όχημα στην Ιαπωνία στο οποίο δόθηκε τρισδιάστατο εμπορικό σήμα.
Ενώ εμφανισιακά δεν αποκλίνει από τη κλασική φόρμα, μία αύξηση στην ισχύ και τη ροπή λόγω του κινητήρα 125cc βοηθά το Super Cub να μην εγκλωβίζεται στην κυκλοφορία της πόλης. Ο αυτόματος, φυγοκεντρικός συμπλέκτης έχει επίσης αναβαθμιστεί με κριτήριο την αυξημένη ισχύ και τις πολύ ομαλές, αθόρυβες αλλαγές σχέσεων.
Το ατσάλινο πλαίσιο έχει αποκτήσει πρόσθετη ακαμψία, βελτιώνοντας την χρηστικότητα του Super Cub. Η μεγαλύτερη διαδρομή της εμπρός και πίσω ανάρτησης, οι τροχοί 17-ιντσών από χυτό αλουμίνιο και το εμπρός δισκόφρενο προσφέρουν μία ευέλικτη και γεμάτη αυτοπεποίθηση συμπεριφορά με εξαιρετική ισχύ φρεναρίσματος. Φωτισμός full LED προσδίδει μία σύγχρονη νότα, ενώ το Smart Key είναι ιδιαίτερα πρακτικό στην καθημερινότητα.
Βασικό συστατικό του Super Cub από το πρώτο μοντέλο είναι το μπροστινό σύστημα που συγκεντρώνει διάφορα εξαρτήματα – πιρούνι, τιμόνι και ποδιά – σε ένα ενιαίο σύνολο. Στο πρώτο μοντέλο, το τιμόνι σε σχήμα γλάρου, ήταν ένα αξιοσημείωτο επιχείρημα πωλήσεων και το νέο Super Cub C125 – με το σφυρήλατο κωνικό τιμόνι με επικάλυψη χυτής καμπύλης ρητίνης περιλαμβάνει χειριστήρια, διακόπτες και όργανα – αποτυπώνει αυτό το – απαράμιλλης ομορφιάς – μοτίβο.
Απλός, στιβαρός αξιόπιστος, οικονομικός: με δύο λόγια, ο κινητήρας του Super Cub C125. Ο αερόψυκτος, διβάλβιδος κινητήρας ψεκασμού καυσίμου SOHC 125cc έχει βελτιωθεί αισθητικά με ένα ματ μεταλλικό φινίρισμα και λεπτομέρειες χρωμίου που του χαρίζουν premium εμφάνιση, ενώ παράλληλα έχει αναβαθμιστεί εσωτερικά για βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας.
Με αυτό τον κινητήρα, το Super Cub C125 καλύπτει 66.7km/l (WMTC mode), απολαμβάνοντας αυτονομία περίπου 245km από ένα ρεζερβουάρ καυσίμου 3,7L.
- Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Αερόψυκτος SOHC τετράχρονος, διβάλβιδος |
Κυβισμός | 125cc |
Διάμετρος x Διαδρομή | 52.4 x 57.9mm |
Σχέση Συμπίεσης | 9.3:1 |
Μέγιστη Ισχύς | 7.1kW @ 7,500rpm |
Μέγιστη Ροπή | 10.4Nm @ 5,000rpm |
Χωρητικότητα δοχείου λαδιού | 1.0 litres |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου | 3.7 L |
Κατανάλωση | 66.7km/litre (WMTC mode) |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Μπαταρία | 12V-3.5AH |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος Συμπλέκτη | Υγρός, πολύδισκος και αυτόματος, φυγοκεντρικός συμπλέκτης |
Τύπος κιβωτίου | 4τάχυτο |
ΣΚΕΛΕΤΟΣ | |
Τύπος | Ατσάλινο τύπου μονής ραχοκοκαλιάς |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) | 1.915 x 720 x 1.000mm |
Μεταξόνιο | 1.245mm |
Γωνία Κάστερ | 26,5° |
Ίχνος τροχού | 71mm |
Ύψος σέλας | 780mm |
Απόσταση από το έδαφος | 125mm |
Ακτίνα στροφής | 2.0m |
Βάρος (πλήρως υγρών) | 109kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Τύπος Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι 26mm |
Τύπος Πίσω | Δύο αμορτισέρ |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Τύπος Εμπρός | 10-ακτίνων από χυτό αλουμίνιο |
Τύπος Πίσω | 10-ακτίνων από χυτό αλουμίνιο |
Ελαστικό εμπρός | 70/90-17M/C 48P |
Ελαστικό πίσω | 80/90-17M/C 50P |
ΦΡΕΝΑ | |
Τύπος Εμπρός | Μονός υδραυλικός δίσκος 220 mm |
Τύπος Πίσω | Ταμπούρο 130mm |
ΦΩΤΙΣΜΟΣ | |
Προβολέας | LED |
Πίσω φως | LED |