Η Tuareg 660, είναι μια κατ’ εξοχήν off-road μοτοσυκλέτα, αλλά παραμένει συναρπαστική και στον δρόμο, ακόμη και στα μεγαλύτερα ταξίδια.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Η Tuareg 660 ανεβάζει τον πήχη για τις μοτοσυκλέτες adventure που εστιάζουν στην εκτός δρόμου οδήγηση. Ταυτόχρονα όμως τοποθετεί το υπέρτατο πνεύμα του ταξιδιού στο επίκεντρο, χάρη στις άψογες επιδόσεις της στην άσφαλτο, το κορυφαίο τεχνικό της περιεχόμενο, την απόδοση του δικύλινδρου κινητήρα που αποδίδει 80 ίππους και το μειωμένο βάρος που φτάνει στα 187 κιλά χωρίς υγρά.
Οι σχεδιαστές, με επικεφαλής τον Miguel Galluzzi, οραματίστηκαν ένα ανατρεπτικό και άκρως ξεχωριστό στυλ. Οδηγός σε όλη τη διαδικασία, ήταν η εξάλειψη οποιουδήποτε εξαρτήματος που δεν έχει συγκεκριμένη λειτουργία, έτσι ώστε να διατηρηθεί το μέγεθος και το συνολικό βάρος σε χαμηλά επίπεδα.
Για τη διαμόρφωση του στυλ, αναζητήθηκε η τέλεια ισορροπία μεταξύ μορφής και τεχνολογικών/λειτουργικών χαρακτηριστικών. Αντλήθηκε έμπνευση από τη φύση και το περιβάλλον, καθώς και από τα τεχνικά στοιχεία που χρησιμοποιούνται σε outdoor δραστηριότητες: εξαιρετικά λειτουργικά εξαρτήματα που κάνουν το τεχνικό περιεχόμενο, πηγή της ομορφιάς τους.
Η παράλληλη διαμόρφωση του δικύλινδρου κινητήρα της Aprilia επέτρεψε στους σχεδιαστές να διατηρήσουν μια περιορισμένη απόσταση από το έδαφος και να δημιουργήσουν μια πολύ χαμηλότερου ύψους σέλα, διευκολύνοντας τους αναβάτες κάθε σωματότυπου, να ακουμπούν τα πόδια τους στο έδαφος.
Για να συνδυαστεί η υψηλή διαδρομή του πίσω τροχού – απαραίτητη στην οδήγηση εκτός δρόμου – με την ευκολία τοποθέτησης της σέλας, η περιοχή του υποπλαισίου χαμήλωσε όσο το δυνατόν περισσότερο, επιτρέποντας έτσι τη σχεδίαση μιας λεπτής και απόλυτα λειτουργικής ουράς. Εξίσου μεγάλη προσοχή δόθηκε στις διαστάσεις για να επιτευχθεί μια εξαιρετικά μικρών διαστάσεων και λεπτού προφίλ μοτοσυκλέτα, ειδικά στην περιοχή όπου τα πόδια του αναβάτη έρχονται σε επαφή με το ρεζερβουάρ καυσίμου. Το ίδιο το ρεζερβουάρ, με την εκπληκτική χωρητικότητα των 18 λίτρων, εξασφαλίζει αυτονομία 450 χλμ.
Η θέση οδήγησης κάνει την κάθε διαδρομή ακόμα πιο ευχάριστη, με τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα και την πλάτη σε όρθια και εκτεταμένη στάση. Το φαρδύ και ψηλό, κωνικής διατομής τιμόνι από αλουμίνιο επιτρέπει τον βέλτιστο έλεγχο του μπροστινού συστήματος, παρέχοντας στον αναβάτη μοναδικό χειρισμό και την εξαιρετική αίσθηση που χαρακτηρίζει όλα τα πλαίσια Aprilia. Ο συνεπιβάτης έχει επίσης μια πολύ άνετη θέση, με το τμήμα που του αναλογεί στη σέλα να είναι μακρύ και άνετο, καθώς και με τις δύο εύχρηστες χειρολαβές που έχουν ενσωματωθεί.
Ο υπερσύγχρονος δικύλινδρος κινητήρας των 660 κ.εκ. είναι η βάση της νέας οικογένειας Aprilia και σχεδιάστηκε για να εξοπλίσει μια σειρά από μοτοσυκλέτες που προορίζονται για διάφορες χρήσεις: η ευελιξία ήταν ένας από τους σχεδιαστικούς στόχους, μαζί με την απόδοση και το μειωμένο βάρος.
Η απόδοση που επιτυγχάνεται με αυτόν τον τρόπο είναι στην πραγματικότητα υψηλότερη από εκείνη των κινητήρων μεγαλύτερου κυβισμού: η μέγιστη ισχύς είναι 80 HP στις 9.250 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή των 70 Nm αποδίδεται σε σημαντικά χαμηλότερες στροφές από ό,τι στην RS 660 (6.500 σ.α.λ. σε σύγκριση με τις 8.500 της RS 660), με το 75% της ροπής να είναι διαθέσιμο από τις 3.000 σ.α.λ., το οποίο μετατρέπεται σε 85% στις 4.500 σ.α.λ. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός περιλαμβάνει δύο πεταλούδες γκαζιού με διάμετρο 48 χιλ. και αγωγούς εισαγωγής διαφορετικού μήκους, οι οποίοι εξασφαλίζουν ιδανική παροχή καυσίμου στις υψηλές και τις μεσαίες στροφές.