Πώς τα πήγαν τα Navara στο φετινό Dakar ; (+vid)

Κοινοποίησε το άρθρο

Τρία ειδικά σχεδιασμένα NAVARA, για σκληρές off-road συνθήκες, που κατασκευάστηκαν από τον συνεργάτη της Nissan   Red-Lined Adventures, συμμετέχουν στο Ράλι Ντακάρ, στο Περού.

Το Dakar, ένα από τα πιο δύσκολα ράλι εκτός δρόμου στον κόσμο, έφτασε στο δέκατο και τελικό στάδιο του αγώνα,  στις 17 Ιανουαρίου. Κατά τη διάρκεια του εξαντλητικού ράλι 12 ημερών στο Περού,  συμμετείχαν τρία φορτηγά Nissan Navara T1, προδιαγραφών FIA για το Dakar,  που κατασκευάστηκαν από την εταιρεία Red-Lined Adventures, συνεργάτιδα της Nissan South Africa σε θέματα marketing.

A quick look at my team mates Thomas Edward Bell and Patrick McMurren during the final stage of the gruelling 2019 Dakar as they powered their way to a debut finish of the world's TOUGHEST motorsport event in their Red-Lined Motoring Adventure built T1 Nissan Navara!!!Just check out the size of those dunes…..#notforthefainthearted #dakar2019 BFGoodrich Tires Motul South Africa OMP Racing Africa Dragon Energy Drink Sabertooth Motoring Adventure

Δημοσιεύτηκε από Terence Marsh στις Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2019

Οι τρεις συμμετοχές της Red-Lined, αποτελούνταν από τους Γερμανούς (πατέρα και γιο) Jurgen και Daniel Schröeder που αγωνίστηκαν με το PS Laser Racing (αρ. 329). Ο Jurgen διαθέτει αρκετές γνώσεις και εμπειρία σε αυτού του είδους τον αγώνα,  καθώς φέτος έτρεξε για ένατη φορά στο Ντακάρ. Από το Ντουμπάι, ο Thomas Edward Bell και ο  συνεργάτης και πλοηγός του Patrick McMurren, αγωνίστηκαν με το  Sabertooth Motoring Adventure (Νο. 419). Παρόλο που ήταν το πρώτο τους Dakar, ήρθαν καλά προετοιμασμένοι, έχοντας κάνει προπόνηση στο  South Africa Cross-Country της φετινής σεζόν.

Από τη Νότια Αφρική, οι επιχειρηματίες Shameer Variawa και Zaheer Bodhanya συναγωνίστηκαν με το Shameer Variawa Racing (SVR) (αριθ. 429), στο πρώτο τους Dakar. Παρόλο που διαθέτουν εμπειρία σε ράλι,  εντούτοις είχαν περιορισμένη εμπειρία στο έδαφος της ερήμου,  πριν από τη συμμετοχή τους στη φετινή διοργάνωση.

Το φετινό Dakar ξεκίνησε με τεχνικό και διοικητικό έλεγχο για 541 αγωνιζόμενους και 334 οχήματα (137 μοτοσυκλέτες, 26 quads, 130 αυτοκίνητα και 41 φορτηγά).

Και οι τρεις ομάδες ξεκίνησαν δυνατά και ολοκλήρωσαν με επιτυχία το πρώτο στάδιο, όπου οι  Bell και McMurren ανέβηκαν από την 112η   στην 81η   θέση. Το δίδυμο των Schröeder  είχε επίσης μια καλή πορεία,  φτάνοντας στην 71η  θέση. Οι Variawa και Bodhanya ξεκίνησαν από την 122η  θέση  και τερμάτισαν στην 45η. Ωστόσο, μια ποινή 20 λεπτών για ένα χαμένο σημείο κατά τη διαδρομή, τους “πήγε” πίσω στην 101η   θέση για την εκκίνηση του δεύτερου σκέλους.

Το πρώτο σκέλος του αγώνα ήταν στην περιφέρεια Pisco του Περού, πάνω σε μια αμμώδη διαδρομή μήκους 84 χλμ που χαρακτηρίζεται από μια λεπτή σκόνη άμμου, γνωστή με την ονομασία “fesh-fesh”.