Ηλεκτρικό Opel με μπαταρίες μαχητικού αεροσκάφους. Το γνωρίζεις ;

Κοινοποίησε το άρθρο
Ηλεκτρικό Opel

Η Varta ήταν ο προμηθευτής των τεσσάρων μπαταριών νικελίου καδμίου που ήταν εγκατεστημένες δίπλα και πίσω από τον οδηγό. Με 280 κυψέλες, οι μπαταρίες πρόσθεσαν 590 kg στα 960 kg του GT παραγωγής, ανεβάζοντας το συνολικό βάρος του στα 1.550 kg – περίπου όσο ενός Opel Diplomat B.

Το “Elektro GT” ήταν εφοδιασμένο με δύο ηλεκτροκινητήρες Bosch DC που μαζί παρήγαγαν 88 kW (120 hp) συνεχούς ισχύος και μέγιστη ισχύ που έφτανε ακόμα και τα 118 kW (160 hp).

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

VOLKSWAGEN Golf GTI Edition 50: Το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής της VW στο Nurburgring (video)

Το νέο επετειακό VW Golf GTI Edition 50, πριν ακόμα κυκλοφορήσει, έκανε νέο εντυπωσιακό ρεκόρ στην περίφημη πίστα του Nurburgring.     Με αφορμή τον εορτασμό των...

FORD E-Transit Custom AWD: Πάει παντού

Η FORD Pro σύντομα θα έχει στην γκάμα της ένα νέο επαγγελματικό μοντέλο, το E-Tourneo Custom AWD, το οποίο υπόσχεται ότι θα πηγαίνει παντού.   Τα...

OPEL Frontera: Υβριδικό και Ηλεκτρικό – Τιμές

Με πενταθέσια ή επταθέσια διάταξη και με υβριδικό ή ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το νέο OPEL Frontera είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα SUV της...

Ένα ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης καταλάμβανε το χώρο του πορτμπαγκάζ και, κάτι μοναδικό για μοντέλο GT, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου υπήρχε μία μεγάλη αεροτομή. Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα αφαιρέθηκαν και οι οπές που έμειναν απλά καλύφθηκαν. Ένας μεγάλος εναλλάκτης θερμότητας αντικατέστησε το σιλανσιέ του συστήματος εξαγωγής.

Μία συμβατική μπαταρία αυτοκινήτου για την τροφοδοσία των ηλεκτρονικών συστημάτων τοποθετήθηκε στο εμπρός τμήμα του διαμερίσματος του κινητήρα, όπου ηλεκτροκινητήρες αντικατέστησαν το βενζινοκινητήρα. Οι μπαταρίες κίνησης (περισσότερο συνηθισμένες σε μαχητικά αεροσκάφη), τοποθετήθηκαν σε ειδικές βάσεις, καταλαμβάνοντας όλο το χώρο δίπλα και πίσω από τον οδηγό, αφήνοντας χώρο μόνο για ένα κανονικό κάθισμα.

Πίσω από το τιμόνι του “Elektro GT”, ο Georg von Opel κατέρριψε τέσσερα νέα παγκόσμια ρεκόρ για ηλεκτροκίνητα οχήματα στις 17 Μαΐου, 1971:

ΑπόστασηΧρόνοςΤαχύτητα
1,0 km19.061s188,86 km/h
1,0 km εκκίνηση από στάση31.066s115,88 km/h
0,5 km εκκίνηση από στάση19.358s92,98 km/h
0,25 mile εκκίνηση από στάση16.869s85,87 km/h
Δύο ακόμα ρεκόρ προστέθηκαν στις 18 Μαΐου, και τα δύο με εκκίνηση από στάση:
10 km4 min 43.69s126,89 km/h
10 miles7 min 35.63s127,15 km/h

 

Ωστόσο, η χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών νικελίου καδμίου Ni-Cd εμπόδισαν την επίτευξη ενός νέου ρεκόρ για 100 km με σταθερή ταχύτητα 100 km/h. Το εγχείρημα σταμάτησε μετά από 44 km.