Νέοι κινητήρες στη γκάμα του Opel Insignia

Η Opel προσθέτει ένα νέο βενζινοκινητήρα στη γκάμα των διαθέσιμων κινητήριων συνόλων της για το νέο Insignia Grand Sport και το Insignia Sports Tourer (station wagon). Η νέα μονάδα αποδίδει 125kW (170hp) και τη μέγιστη ροπή των 350 Nm στις 1.500 σαλ.

Η Opel προσφέρει τον τετρακύλινδρο κινητήρα σε συνδυασμό με ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με ομαλές αλλαγές σχέσεων. Με αυτό το συνδυασμό, η ναυαρχίδα της Opel επιταχύνει από 0 στα 100km/h σε 8,7 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 228km/h.

Το νέο Opel Insignia 2.0 Turbo ήδη διατίθεται σε έκδοση Elegance με τιμή εκκίνησης τις 38.919€ στη Γερμανία.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

PIAGGIO MP3 300 HPE – Ευελιξία στη μετακίνηση x 3

0
Το Piaggio MP3 300 hpe είναι μια πιο ευέλικτη και ελαφρύτερη έκδοση του Piaggio MP3. Αν και είναι ένα μικρών διαστάσεων, σπορ και δυναμικό...

Audi Q3 – To SUV του σύγχρονου οικογενειάρχη

0
Στη δεύτερη πλέον γενιά του, το νέο Audi Q3 επιστρέφει πιο εντυπωσιακό και ολοκληρωμένο από ποτέ! Δεν είναι μόνο η εξωτερική εμφάνιση, αλλά το...

Mitsubishi Space Star: Μοιράζει χαμόγελα

0
Έξι χρόνια μετά το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του – και με 653.065 πωλήσεις σε 90 χώρες σε όλο τον κόσμο (Μάρτιος 2012 - Σεπτέμβριος 2019)...

Νέος επίσης είναι και ο συνδυασμός ενός δίλιτρου κινητήρα diesel με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση (AWD). Με ισχύ 128kW (174hp) και ροπή 380Nm, το Insignia 2.0 Diesel προσφέρει πολιτισμένες και ισχυρές επιδόσεις (κατανάλωση Grand Sport κατά το πρότυπο NEDC1: μικτός κύκλος 5,1l/100km, 135g/km CO2).

Το high-tech σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring (κατανομή ροπής) μεταφέρει τη βέλτιστη ισχύ στο δρόμο σε όλες τις συνθήκες. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 223km/h και το Insignia χρειάζεται μόνο 8,9 δευτ. για να επιταχύνει από στάση στα 100km/h. Το Insignia 2.0D με AWD διατίθεται από 41.531€.

Η Opel προσφέρει το νέο Insignia στη σπορ έκδοση GSi (169kW/230hp, κατανάλωση Grand Sport NEDC1: μικτός κύκλος 7,0l/100km, 159g/km CO2), Grand Sport και Sports Tourer με νέους, πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel που όλοι πληρούν το αυστηρό πρότυπο Euro 6d.

Επιπλέον, κιβώτια  χαμηλών τριβών μειώνουν περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου και ταυτόχρονα αυξάνουν την άνεση. Ένα ενεργό, full-face κλείστρο βελτιώνει περαιτέρω την αεροδυναμική του νέου Insignia.

Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, η κατανάλωση κατά το πρότυπο NEDC είναι μέχρι 18% χαμηλότερη, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι περίπου 99g/km. Επομένως, το νέο Insignia θεωρείται από τα πιο αποδοτικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του.

googlenews