Όταν η Opel δημιουργούσε το ηλεκτρικό Kadett Impuls I

Ένα e-Opel με συγκεκριμένη αποστολή ήταν ο πρόγονος του Corsa-e, το Kadett Impuls I. Η Γερμανική μάρκα δημιούργησε το πειραματικό όχημα πριν από 30 χρόνια ειδικά για οδήγηση στην πόλη.

Η ιδέα ήταν να διερευνηθεί κατά πόσον ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο βασισμένο σε μοντέλο παραγωγής με τα τότε διαθέσιμα ηλεκτρικά εξαρτήματα θα μπορούσε να ενταχθεί στις αστικές συνθήκες κυκλοφορίας της εποχής. Με μία προϋπόθεση: οι χώροι επιβατών και αποσκευών αλλά και το ωφέλιμο φορτίο να παραμείνουν όσο το δυνατόν πλησιέστερα στα επίπεδα του μοντέλου παραγωγής.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Χάμιλτον: ” Σίγουρα δεν θα αγνοήσω την Ρεντ Μπουλ, θα τους παρακολουθούμε στενά”

0
Ο Λιούις Χάμιλτον επεσήμανε ότι είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τον Μαξ Βερστάπεν για τον τίτλο, τονίζοντας ότι θέλει ένα challenge. Ο Μαξ Βερστάπεν αδιαμφισβήτητα...

Στρολ: “Σκοπεύω να κάνω όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να αποδείξω την αθωότητα μας”

0
Ο ιδιοκτήτης της Racing Point και πατέρας του οδηγού Lance Stroll, Lawrence, δήλωσε σύμφωνα με την F1 ότι δεν αποδέχεται τις κατηγορίες από τις...

Μπρον: «Αν ο Λιούις δεν ερχόταν στην Μερσέντες, ο Νίκο ήταν η επόμενη μας...

0
Το πρώην "αφεντικό" της Μερσέντες στην F1, o Ρος Μπρον δήλωσε μετά τον Κυριακάτικο αγώνα στο Silverstone, πως αν το 2013 δεν έκλεινε η...

Η Opel ανέπτυξε το Kadett Impuls I σε συνεργασία με την πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας RWE και την κατασκευάστρια μπαταριών SAFT – με την οποία η εταιρεία συνεργάζεται στην προγραμματισμένη συμπαραγωγή κυψελών μπαταριών στο εργοστάσιο του Kaiserslautern.

Ένας ηλεκτροκινητήρας συνεχούς ρεύματος (DC) 100V κινούσε τους εμπρός τροχούς, με την ενέργεια μπαταριών νικελίου-καδμίου. Για βελτιστοποίηση της κατανομής βάρους, οι μπαταρίες ήταν τοποθετημένες στο διαμέρισμα του κινητήρα και κάτω από το καπό. Ζύγιζαν συνολικά 310kg, περιείχαν ενέργεια 14.3kWh και ο όγκος τους έφτανε τα 170 λίτρα.



Η μέγιστη ισχύς των 16kW (22hp) επιλέχθηκε ειδικά για αστικές συνθήκες οδήγησης. Η επιτάχυνση 0 – 50km/h ολοκληρωνόταν σε 10,0 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου βάρους 1.000kg ήταν 100km/h. Κλίσεις έως 25% δεν αποτελούσαν πρόβλημα για το e-Kadett. Το σύστημα φρένων μερικώς ανακτούσε την κινητική ενέργεια που παραγόταν κατά την επιβράδυνση και την αποθήκευε ως ηλεκτρισμό στη μπαταρία.

Οι μπαταρίες απαιτούσαν επαναφόρτιση για περίπου πέντε ώρες μετά από οδήγηση 80km. Δεν υπήρχαν συμβιβασμοί στην άνεση. Το ωφέλιμο φορτίο ήταν 350kg (490 στο Kadett παραγωγής) ενώ η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών έφτανε τα 330 λίτρα (390 στο αυτοκίνητο παραγωγής).

googlenews