Επίσημο: Αυτό είναι το Νέο Opel Astra

Κοινοποίησε το άρθρο

Το Astra εξηλεκτρίζεται για πρώτη φορά και θα διατίθεται ως plug-in υβριδικό με δύο επίπεδα επιδόσεων.

Τολμηρή και καθαρή σχεδίαση με το Vizor και προαιρετικό δίχρωμο φινίρισμα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ένας 12χρονος Έλληνας στο Karting Academy Trophy 2024

  Από τα θρανία στις πίστες θα βρεθεί ο Νικόλας Καραγιάννης, ο οποίος θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα, στο FIA Karting Academy Trophy 2024. Έναν θεσμό...

SMART Concept #5 για εκτός πόλης αποδράσεις

Το Concept #5 είναι το πιο ευρύχωρο και ευέλικτο όχημα της SMART μέχρι σήμερα, σηματοδοτώντας την είσοδο της μάρκας στην κατηγορία των premium μεσαίων...

Ο διάσημος πρώτος επιβάτης του ιπτάμενου αυτοκινήτου Klein Vision (video)

  Ο διάσημος μουσικός Jean Michel Jarre έγινε ο πρώτο επιβάτης που πέταξε με το ιπτάμενο αυτοκίνητο της εταιρείας Klein Vision       Ο καθηγητής Stefan Klein θεωρείται...

Η Opel αποκάλυψε σήμερα τη νέα, έκτη γενιά του Astra. Η ιστορία επιτυχίας του bestseller της Opel ξεκίνησε πριν από 30 χρόνια με τον απόγονο του θρυλικού Kadett. Με το νέο Astra, ο Γερμανός κατασκευαστής ανοίγει τώρα το επόμενο κεφάλαιο: για πρώτη φορά το συμπαγές μοντέλο διατίθεται με ηλεκτροκίνηση.

Η Opel θα προσφέρει το νέο Astra ως plug-in υβριδικό με δύο επίπεδα επιδόσεων. Επιπλέον, διατίθενται εκδόσεις με πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο βελτιστοποιημένων τριβών και οκτατάχυτο αυτόματο.

Το νέο Opel Astra αποτελεί επίσης μία ‘σχεδιαστική δήλωση’ για τη μάρκα. Δυναμικό περισσότερο από ποτέ, με μινιμαλιστικές, καθαρές επιφάνειες, απαλλαγμένες από περιττά στοιχεία και με το νέο πρόσωπο της μάρκας – το Opel Vizor. Με την επόμενη γενιά του συμπαγούς μοντέλου, η Opel δείχνει ότι το Astra είναι έτοιμο να σηματοδοτήσει μία νέα εποχή.

Το Opel Astra θα λανσαριστεί φέτος σε σπορ πεντάθυρη έκδοση με χαμηλωμένο αμάξωμα αλλά περισσότερους χώρους συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Με μήκος 4.374 mm και πλάτος 1.860 mm, προσφέρει τις ιδανικές διαστάσεις για την καρδιά της συμπαγούς κατηγορίας.

Χάρη στον πολύ κοντό εμπρός πρόβολο, το νέο Astra είναι μόλις 4.0 mm μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, παρά το αυξημένο μεταξόνιο των 2.675 mm (+13 mm). Πέρα από το μυώδες και γεμάτο αυτοπεποίθηση παρουσιαστικό του, ο πρακτικός χώρος αποσκευών του νέου Astra με προσαρμοζόμενο πάτωμα εξακολουθεί να προσφέρει χωρητικότητα 422 λίτρων.

Η νέα γενιά σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στην έδρα της Opel στο Rüsselsheim όπου θα ξεκινήσει και η παραγωγή φέτος το φθινόπωρο. Όπως ο προκάτοχός του που λανσαρίστηκε το 2015, το νέο μοντέλο φέρνει καινοτομίες στη συμπαγή κατηγορία, μέχρι πρότινος γνωστές στους πελάτες από ακριβότερα οχήματα. Για παράδειγμα, το Astra μπορεί να μετατρέψει τη νύχτα σε μέρα: η πιο εξελιγμένη έκδοση του προσαρμοζόμενου συστήματος φώτων Intelli-Lux LED® Pixel προέρχεται από τη ναυαρχίδα της Opel, Insignia και, με 168 στοιχεία LED, είναι μία πρωτοποριακή πρόταση για τη συμπαγή και μεσαία κατηγορία.

Το εσωτερικό της νέας γενιάς Astra θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα  άλμα στο χρόνο. Με το πλήρως ψηφιακό ταμπλό Pure Panel, τα αναλογικά όργανα γίνονται παρελθόν. Αντί αυτών, η νέα διεπαφή ανθρώπου-μηχανής (HMI) με φρέσκα, μοντέρνα γραφικά προσφέρει στους πελάτες μία ξεκάθαρη, πιο διαισθητική εμπειρία.

Οι επιβάτες μπορούν να διαχειρίζονται τις λειτουργίες του νέου Astra μέσω μεγάλων οθονών αφής, όπως ένα smartphone. Οι σχεδιαστές και μηχανικοί της Opel έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή προκειμένου να διασφαλίσουν ότι ο οδηγός λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και έχει στη διάθεσή του όλες τις επιλογές χωρίς επιβάρυνση με περιττά δεδομένα ή λειτουργίες. Επιπλέον, βασικές ρυθμίσεις όπως ο έλεγχος κλιματισμού εξακολουθούν να γίνονται μέσω φυσικών διακοπτών και μπουτόν.

Τυπικό χαρακτηριστικό Opel είναι επίσης η εξαιρετική άνεση που προσφέρουν τα καθίσματα του νέου συμπαγούς μοντέλου. Τα εμπρός καθίσματα που έχουν εξελιχθεί εσωτερικά, φέρουν πιστοποίηση AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V.”) και με την εξαιρετική εργονομία τους εξασφαλίζουν ιδιαίτερη άνεση, κυρίως σε μεγάλα ταξίδια. Ο οδηγός υποστηρίζεται από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, που περιλαμβάνουν από το head-up display μέχρι το ημιαυτόματο Intelli-Drive 2.0 και την κάμερα 360 μοιρών Intelli-Vision.

Επόμενη γενιά ψηφιακού Pure Panel με ενιαίες κρυστάλλινες επιφάνειες

Η ίδια Γερμανική ακρίβεια εφαρμόζεται σε όλο το εσωτερικό όπου το στοιχείο που ξεχωρίζει περισσότερο είναι η επόμενη γενιά του Pure Panel, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο Mokka. Αυτό το εκτεταμένο ψηφιακό ταμπλό (προαιρετικά με ενιαίες κρυστάλλινες επιφάνειες) περιλαμβάνει δύο οθόνες 10 ιντσών, αρμονικά ενσωματωμένες – μαζί με τον πλαϊνό αεραγωγό του οδηγού – σε οριζόντια μορφή. Χάρη σε μια επίστρωση που αποτρέπει τις ανακλάσεις προς το παρμπρίζ, καταργήθηκε το συμβατικό κάλυμμα οθονών, αναδεικνύοντας έτσι, ακόμα περισσότερο το high-tech στοιχείο σε σχέση με τη μορφή και τη λειτουργικότητα.

Καθώς τα φυσικά χειριστήρια έχουν μειωθεί στο ελάχιστο έχοντας πλέον τη μορφή περίτεχνα κατασκευασμένων μπουτόν, το Pure Panel πετυχαίνει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ ψηφιοποίησης και διαισθητικής λειτουργίας, απαλλαγμένο από ενοχλητικά οπτικά ερεθίσματα και χωρίς την ανάγκη για υπομενού. Επίσης, δεν υπάρχει ανάγκη για καλώδια, αφού η νέα γενιά συστημάτων multimedia infotainment με συνδεδεμένες υπηρεσίες – που μπορούν να ελέγχονται μέσω φωνητικών εντολών στη φυσική γλώσσα και μέσω αφής – μπορούν να συνδέονται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις μοντέλων με ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto μέσω συμβατών smartphones.

Δυναμική αλλά άριστα ελεγχόμενη συμπεριφορά, Γερμανική αξιοπιστία στο φρενάρισμα και την ευστάθεια

Το νέο Astra βασίζεται στην τρίτη γενιά της πολύ ευέλικτης multi-energy πλατφόρμας EMP2, με το DNA της Opel ενσωματωμένο από την αρχή της εξέλιξης. Αυτό σημαίνει ότι η συμπεριφορά είναι ελεγχόμενη και δυναμική και ότι το νέο μοντέλο – όπως όλα τα Opel – προσφέρουν τη Γερμανική αξιοπιστία. Με άλλα λόγια, πρωταρχικός στόχος εξέλιξης ήταν  οι ικανότητες επιδόσεων και ελέγχου στις υψηλές ταχύτητες.

Η πλευρική και διαμήκης ακαμψία του αμαξώματος – γόνατα MacPherson μπροστά σε συνδυασμό με ημιάκαμπτο άξονα πίσω – στοχεύουν στον άριστο έλεγχο κλίσεων (απόσβεση κινήσεων γύρω από τον οριζόντιο άξονα). Το σύστημα φρένων είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό και το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό στις στροφές όπως σε μία ευθεία. Η στρεπτική ακαμψία του νέου Astra είναι 14% υψηλότερη από του προκατόχου του.

Προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού, μεταξύ των οποίων ημιαυτόματη αλλαγή λωρίδας

Η πλατφόρμα του νέου Astra ενσωματώνει επίσης τα τελευταία αυτοματοποιημένα συστήματα υποστήριξης οδηγού. Πέρα από την κάμερα πολλαπλών λειτουργιών στο παρμπρίζ, η τεχνολογία περιλαμβάνει τέσσερις κάμερες αμαξώματος (μία μπροστά, μία πίσω και μία σε κάθε πλευρά), πέντε αισθητήρες ραντάρ (ένα μπροστά και από ένα σε κάθε γωνία), καθώς και αισθητήρες υπερήχων μπροστά και πίσω.

Κάμερες και αισθητήρες ενσωματώνονται με συνδεσιμότητα e-horizon στο Intelli-Drive 2.0, που αυξάνει την εμβέλεια των καμερών και του ραντάρ. Αυτό επιτρέπει στο σύστημα να προσαρμόζει την ταχύτητα στις στροφές, να κάνει υποδείξεις ταχύτητας και να εκτελεί ημιαυτόνομες αλλαγές λωρίδων. Η λειτουργία «ανίχνευση χεριών οδηγού εκτός τιμονιού» (‘Hands-off’) διασφαλίζει την συνεχή προσοχή του οδηγού.

Το Astra γίνεται ηλεκτρικό για πρώτη φορά με ισχυρές, plugin υβριδικές εκδόσεις

Το νέο Astra θα διατίθεται από την έναρξη των πωλήσεων με ισχυρά, plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης και με πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel. Το συμπαγές μοντέλο της Opel εξηλεκτρίζεται για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας. Οι προσφερόμενες εκδόσεις ισχύος κυμαίνονται από 81 kW (110 hp) μέχρι  96 kW (130 hp) με τις εκδόσεις βενζίνης και diesel, ενώ η συνολική ισχύς των plug-in υβριδικών εκδόσεων φτάνει μέχρι τα 165 kW (225 hp). Ένα εξατάχυτο κιβώτιο είναι στάνταρ με τα σύνολα βενζίνης και diesel, και έναν οκτατάχυτο αυτόματο (ειδική έκδοση για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις) προαιρετικό για τα ισχυρότερα κινητήρια σύνολα.

Η παραγγελιοληψία για το νέο Opel Astra θα ξεκινήσει φέτος το φθινόπωρο. Οι πρώτοι πελάτες θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους στις αρχές της επόμενης χρονιάς.