
Το λανάρισμα του επόμενου 308 (το 2021) θα αποτελέσει μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για την Peugeot να εκσυγχρονίσει το λογότυπό της … αντλώντας έμπνευση από το παρελθόν της.
Ο Γάλλος κατασκευαστής θα εγκαταλείψει το σώμα του λιονταριού για να επικεντρωθεί, πάλι, στο κεφάλι του, όπως συνέβη στη δεκαετία του 1960.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Ράλι Ακρόπολις 2025: Άπιαστος ο Tanak με το HYUNDAI(video)
Ταχύτατος, αλάνθαστος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τη φθορά των ελαστικών, ο Ott Tanak έφερε, αγχωμένος στο τέλος, το HYUNDAI i20N πρώτο στον τερματισμό του...
Ράλι Ακρόπολις 2025: Αντέχει ο Tanak, παραμονεύει ο Ogier (video)
Το Ράλι Ακρόπολις έδειξε τον σκληρό του χαρακτήρα και το Σάββατο ταλαιπωρώντας ανθρώπους και μηχανές. Εκτός από τους Tanak και Ogier που δείχνουν να...
Ράλι Ακρόπολις 2025: Μικρό προβάδισμα για Tanak και HYUNDAI την Παρασκευή (video)
Καύσωνας και κακοτράχαλες διαδρομές δοκίμασαν τα όρια των πληρωμάτων και των ελαστικών στις πρώτες ειδικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις.
Μετά την υπερειδική διαδρομή που έγινε...
Ήταν 20 Νοεμβρίου του 1858, όταν η Peugeot κατέθεσε αρχικά το λιοντάρι ως έμβλημα της μάρκας.
Από το 1891, ο Armand Peugeot σχεδίαζε αυτοκίνητα (αφού ξεκίνησε να κατασκευάζει ποδήλατα), αλλά έπρεπε να περιμένει μέχρι το 1905 και την έγκριση της οικογένειας να τοποθετήσει το έμβλημα αυτό στα πρώτα του μηχανοκίνητα οχήματα.
Το νέο αυτό λογότυπο θα εγκαινιαστεί από το νέο Peugeot 308 , το λανσάρισμα του οποίου προγραμματίζεται για την άνοιξη του 2021 και θα είναι τοποθετημένο στο κέντρο της νέας μάσκας. Μένει να δούμε αν θα είναι σε ασημι-γκρι χρώμα, όπως συμβαίνει με το σημερινό λογότυπο, ή αν θα είναι χρυσό, όπως η έκδοση του 1960 αλλά και όπως το είδαμε στο concept e-Legend