
Το λανάρισμα του επόμενου 308 (το 2021) θα αποτελέσει μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για την Peugeot να εκσυγχρονίσει το λογότυπό της … αντλώντας έμπνευση από το παρελθόν της.
Ο Γάλλος κατασκευαστής θα εγκαταλείψει το σώμα του λιονταριού για να επικεντρωθεί, πάλι, στο κεφάλι του, όπως συνέβη στη δεκαετία του 1960.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
LIVE TV: Η αποκάλυψη του SMART #5 Brabus
Δείτε την παγκόσμια πρεμιέρα το νέου SMART #5 Brabus.
Το SMART #5 είναι ο νέος εκπρόσωπος της εταιρείας στην κατηγορία των μεσαίων SUV. Πρόκειται για...
LYNK & CO 02: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές (video)
Το 02 είναι το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της LYNK & CO, το οποίο με προηγμένη τεχνολογία και εξαιρετική αυτονομία αποτελεί το πρώτο παγκόσμιο...
RENAULT safety car: «Κόφτης» τελικής ταχύτητας σε νέους οδηγούς
Η RENAULT συμβάλλει στην ασφάλεια των οδηγών, των επιβατών και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους νέους οδηγούς.
Παρά τις προσπάθειες των...
Ήταν 20 Νοεμβρίου του 1858, όταν η Peugeot κατέθεσε αρχικά το λιοντάρι ως έμβλημα της μάρκας.
Από το 1891, ο Armand Peugeot σχεδίαζε αυτοκίνητα (αφού ξεκίνησε να κατασκευάζει ποδήλατα), αλλά έπρεπε να περιμένει μέχρι το 1905 και την έγκριση της οικογένειας να τοποθετήσει το έμβλημα αυτό στα πρώτα του μηχανοκίνητα οχήματα.
Το νέο αυτό λογότυπο θα εγκαινιαστεί από το νέο Peugeot 308 , το λανσάρισμα του οποίου προγραμματίζεται για την άνοιξη του 2021 και θα είναι τοποθετημένο στο κέντρο της νέας μάσκας. Μένει να δούμε αν θα είναι σε ασημι-γκρι χρώμα, όπως συμβαίνει με το σημερινό λογότυπο, ή αν θα είναι χρυσό, όπως η έκδοση του 1960 αλλά και όπως το είδαμε στο concept e-Legend