Εργοστασιακό restoration σε 911 S Targa από την Porsche

Όσοι γνωρίζουν το «παράδοξο του Θησέα», πάντα θα αναρωτιούνται βλέποντας ένα ριζικά ανακατασκευασμένο αυτοκίνητο: Είναι άραγε το καινούριο το ίδιο αυτοκίνητο με το αρχικό ή η ανακατασκευή δημιούργησε στην ουσία ένα καινούριο, διαφορετικό όχημα με μια άλλη «ψυχή»;

Φιλοσοφικό το ερώτημα, αλλά ο αμερικανός ιδιοκτήτης αυτής της 911 S Targa του 1967, προτίμησε να το απαντήσει ζητώντας από το Porsche Classic Factory Restoration, να κρατήσει την αρχική αυθεντικότητα όσο περισσότερο γινόταν.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

διόδια στην Εγνατία Οδό

Διόδια στην Εγνατία Οδό : Τέσσερις νέοι σταθμοί είσπραξης

0
Από τις 12 Μαΐου έχουμε και νέα διόδια στην Εγνατία Οδό. Ο λόγος για τους πλευρικούς σταθμούς Βαφέικα, ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής, στον πλευρικό Σταθμό του...
Mercedes Sprinter

Ανάκληση για Mercedes Sprinter. Δείτε αν σας αφορά

0
Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοίνωσε ότι, η εταιρεία Mercedes-Benz ΕΛΛΑΣ ΜΟΝ. Α.Ε.Ε., γενικός αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των Mercedes στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης ελαφρών φορτηγών...
Hyundai Motorsport

Η Hyundai Motorsport ανανέωσε με τους Thierry Neuville και Ott Tänak

0
Η Hyundai Motorsport ανακοίνωσε νέα πολυετή συμβόλαια με τους οδηγούς της ομάδας στο FIA World Rally Championship (WRC) Thierry Neuville και Ott Tänak Η Hyundai...
Παράδειγμα: Η βαφή ξαναφτιάχτηκε με βάση όχι τις σημερινές σύγχρονες μεθόδους αλλά με την τεχνολογία και τεχνική του τότε. Και ας μην είναι τόσο ανθεκτική. Για πρόσθετη προστασία δε του αμαξώματος και της βαφής το αυτοκίνητο «ντύθηκε» με ένα προστατευτικό διάφανο και ελαφρώς ματ φιλμ.
Με τον ίδιο παραδοσιακό τρόπο, ξανά φτιάχτηκε και η οροφή ενώ δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα ανταλλακτικό, από ανεξάρτητο προμηθευτή.

Όλα βρέθηκαν ή φτιάχτηκαν in house, πράγμα σχετικά εύκολο για το τμήμα, καθώς έχει πρόσβαση σε 60.000 περίπου κωδικούς ανταλλακτικών.

πηγή: Porsche

googlenews