Η κορυφαία έκδοση της Porsche 911, η Turbo S

Κοινοποίησε το άρθρο
Η Porsche παρουσίασε την κορυφαία έκδοση της νέας 911, την Turbo S, σε κλειστή και έκδοση cabriolet, η οποία βασίζεται μεν στο γνωστό αμάξωμα της 911, με πολλές όμως αλλαγές και βελτιώσεις.
Η Turbo S, διαθέτει ένα 6ακύλινδρο boxer κινητήρα, χωρητικότητας 3,8 λίτρων, που χάρις στους δύο VTG turbochargers (variable turbine geometry ή αλλιώς μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας) αποδίδει 650 ίππους (478 kW), έχοντας μικτή κατανάλωση 11,1 λίτρα για κάθε 100 χλμ. (11,3 λίτρα/100χλμ. η έκδοση Cabriolet).

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Νέα CUPRA Leon και Formentor : Σχεδιαστικό άλμα

Η CUPRA παρουσίασε τα ανανεωμένα Formentor και Leon, τα οποία έχουν επανασχεδιαστεί και βελτιωθεί με σκοπό να συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων τους     Η...

HYUNDAI Bayon 2024 : «Έξυπνος» εκσυγχρονισμός – Τιμές

Νέα εμφάνιση, έξυπνα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας, αλλά και ανανεωμένο εσωτερικό με σύγχρονες τεχνολογίες διαθέτει πλέον το HYUNDAI Bayon     To HYUNDAI Bayon είναι ένα από...

MG EXE 181 με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο (video)

  Το ηλεκτρικό πρωτότυπο hypercar EXE181 της MG Motor, συνδέει το ένδοξο παρελθόν με το μέλλον της μάρκας, έχοντας ως κύριο στόχο να σπάσει τα...

H μέγιστη ροπή στρέψης, είναι 800Nm και η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα, είναι μόλις 2,7 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, φτάνοντας τα 330χλμ/ώρα.

Αν και το αμάξωμα στις βασικές του γραμμές είναι αυτό της 911, ορισμένα στοιχεία έχουν αλλάξει προκειμένου να είναι σωστά διαχειρίσιμοι οι 650 ίπποι. Το αυτοκίνητο, έχει αυξημένα μετατρόχια εμπρός και πίσω κατά 42 και 10 χιλιοστά αντίστοιχα και φυσικά ελαφρώς αυξημένο και το συνολικό πλάτος εμπρός και πίσω.

Οι τροχοί, είναι διαφορετικοί εμπρός πίσω, με τους εμπρός να είναι 20 ιντσών, (255/35) αλλά οι πίσω 21ιντσών και με διαστάσεις 315/30.

Μεγαλύτερη σε σχέση με το παρελθόν είναι και η πίσω αεροτομή, για αυξημένη κάθετη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες. Νέο επιπλέον είναι και το σύστημα εισαγωγής και ψύξης του αέρα. Η νέα Turbo S διατίθεται στην κλασσική κλειστή έκδοση και σε cabriolet έκδοση.