Αναβιώνουν τα RENAULT Estafette, Goelette και Trafic

Κοινοποίησε το άρθρο

Το 2026 αναμένεται να κυκλοφορήσει η νέα σειρά επαγγελματικών οχημάτων της RENAULT, μέσω μιας κοινοπραξίας στην οποία συμμετέχει και η VOLVO.

 

Volvo Ex30

Το όνομα FLEXIS μπορεί να σας είναι άγνωστο, αλλά σίγουρα θα μας απασχολήσει στο μέλλον. Πρόκειται για μια ευρωπαϊκή εταιρεία λύσεων κινητικότητας με έδρα τη Γαλλία. Κύρια δραστηριότητά της είναι να σχεδιάζει, εξελίσσει και κατασκευάζει μια νέα γενιά 100% ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων. Παρέχοντας λύσεις διαχείρισης στόλου που βασίζονται σε αρχιτεκτονική κατασκευής που καθορίζεται από το λογισμικό (SDV/ Software Defined Vehicle).

Η FLEXIS ιδρύθηκε το 2024 και είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας των ομίλων RENAULT, VOLVO και CMA CGM. Τα πρώτα ηλεκτρικά vans της FLEXIS αναμένεται να βγουν από τη γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιο της RENAULT στο Σαντουβίλ, το 2026. Πρόκειται για τα μοντέλα Estafette, Goelette και Trafic.

Βασισμένα πάνω στη νέα πλατφόρμα «skateboard» και την αρχιτεκτονική SDV, αυτά τα compact, ευρύχωρα και εύκολα διαμορφώσιμα vans, έχουν στόχο να παρέχουν στον επαγγελματία την τεχνολογία που θα τον βοηθήσει στην μετάβασή του στην ηλεκτροκίνηση.

Η νέα πλατφόρμα προσφέρει ευελιξία, εργονομία και συνδεσιμότητα, με σχεδόν άπειρες δυνατότητες εξατομίκευσης και μειωμένο κόστος λειτουργίας. Ενώ εγγυάται υψηλά επίπεδα ασφάλειας και επιδόσεων. Κάθε ένα από τα τρία αυτά μοντέλα διαθέτει τη δική του ταυτότητα και είναι σχεδιασμένο με γνώμονα την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών.

Trafic E-Tech electric

Με αυτό το μοντέλο τέταρτης γενιάς, το Trafic ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο σε μία ιστορία που ξεκίνησε το 1980. Έχοντας από τότε παραχθεί σε πάνω από 2,5 εκατομμύρια μονάδες, το μοντέλο συνεχίζει την εξαιρετικά επιτυχημένη του εμπορική πορεία.

Το Trafic E-Tech electric διαθέτει σύγχρονες αναλογίες και κυβοειδή σχεδιασμό αμαξώματος. Διαθέτει κοντό μπροστινό πρόβολο και μεγάλο μεταξόνιο, με τροχούς ακροβολισμένους στις τέσσερις γωνίες για μεγιστοποίηση του εσωτερικού χώρου. Διατηρώντας, παράλληλα, έναν κύκλο στροφής αντίστοιχο με εκείνον ενός RENAULT Clio. Έχει ύψος λιγότερο από 1,90 μέτρα, για εύκολη πρόσβαση σε υπόγειους χώρους στάθμευσης.

Η εμφάνιση του αντικατοπτρίζει τέλεια τη νέα σχεδιαστική προσέγγιση της RENAULT, χάρη στις ρευστές γραμμές των επιφανειών του αμαξώματος.

Goelette E-Tech electric

Ένα ιστορικό LCV της RENAULT, το Goelette, κυκλοφορούσε για δέκα χρόνια από το 1956. Σκληροτράχηλο, στιβαρό και εύκολα προσαρμόσιμο, ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή vans για στόλους ή για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Σχεδιασμένο για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα αναγκών, το Goelette E-Tech electric διατίθεται σε τρεις εκδόσεις. Σασί με καμπίνα, κλειστό φορτηγό και ανατρεπόμενο, ανοίγοντας το δρόμο για ένα πλήθος επιλογών μετατροπών.

Το μέρος πίσω από την καμπίνα, χαρακτηρίζεται από την ευκολία προσαρμογής. Σχεδιάστηκε με στόχο να μπορεί να δεχθεί πληθώρα μετασκευών και προσαρμοσμένων χαρακτηριστικών. Με δομικά μέρη ικανά να φιλοξενήσουν ένα κλειστό κουτί, ή άλλες διαμορφώσεις προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες απαιτήσεις κάθε χρήστη.

Estafette E-Tech electric

Το Estafette E-Tech electric είναι μια σύγχρονη αναβίωση του εμβληματικού van της RENAULT της δεκαετίας του 1960, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις των σύγχρονων αστικών μεταφορών.

Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 5,27μ. και πλάτος 1,92μ., είναι ένα συμπαγές και εξαιρετικά ευέλικτο όχημα, για κυκλοφορία μέσα στην πόλη. Έχει ύψος 2,60 μέτρα, επιτρέποντας σε άτομα ύψους έως 1,90μ. να μετακινούνται εύκολα στο εσωτερικό, μεταξύ της καμπίνας και του χώρου φόρτωσης.

Όπως το Trafic E-Tech electric, έτσι και το Estafette είναι εξαιρετικά εύκολο στην οδήγηση, πράγμα που του δίνει τη δυνατότητα να κινείται με άνεση σε στενούς δρόμους και πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές.

Με στοιχεία δανεισμένα από το σχεδιασμό του Trafic E-Tech electric, το Estafette E-Tech electric διαθέτει ένα μεγάλο πανοραμικό παρμπρίζ τριών τμημάτων, για καλύτερη ορατότητα, ασφάλεια και οδηγική άνεση.

Το Estafette E-Tech electric ενσωματώνει συστήματα σχεδιασμένα για τους επαγγελματίες των αστικών διανομών, όπως η συρόμενη πλαϊνή πόρτα, με αόρατο «οδηγό», για ομαλό άνοιγμα. Τα πλαϊνά σκαλοπάτια και στις δύο πλευρές διευκολύνουν την είσοδο και την έξοδο από το όχημα, βελτιώνοντας έτσι την εργονομία κατά τη χρήση.

Στο πίσω μέρος, μια μονοκόμματη πόρτα με ρολό, βελτιστοποιεί το χώρο φόρτωσης, ενώ το  σκαλοπάτι υπογραμμίζει τον, στιβαρό και υψηλής τεχνολογίας, χαρακτήρα του οχήματος.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το «προεδρικό» DS N°8 στην Ελλάδα: Οι τιμές του

0
Το DS N°8 μας δείχνει το μέλλον της γαλλικής μάρκας, προσφέροντας φινέτσα, πολυτέλεια, πανίσχυρους ηλεκτροκινητήρες και εξοπλισμό υψηλού επιπέδου.   Η DS Automobiles γιορτάζει τα 70...

Chris Rea: Η σχέση του με τα αυτοκίνητα και τα τραγούδια του

0
Ο Chris Rea πέθανε παραμονές Χριστουγέννων, τις ημέρες που παντού ακούγεται το Driving Home for Christmas, αλλά δεν ήταν το μοναδικό του, σχετικό με...

Η NISSAN ετοιμάζει νέα μοντέλα NISMO

0
H NISSAN θέλοντας να δώσει έμφαση στην οδηγική απόλαυση, προσθέτει νέα μοντέλα NISMO στην γκάμα της, στα οποία θα εφαρμόζεται η τεχνογνωσία από το...

Αυτό είναι το μεγαλύτερο Κέντρο Δοκιμών Οχημάτων στον κόσμο (video)

0
Το Geely Safety Centre καταρρίπτει πέντε Παγκόσμια Ρεκόρ Guinness σε μέγεθος, εύρος και τεχνολογικές δυνατότητες, αποτελώντας πλέον το μεγαλύτερο και πιο ολοκληρωμένο Κέντρο Δοκιμών...

MERCEDES-BENZ CLA μετατρέπεται σε ροζ όχημα για πικνίκ

0
Δείτε πως ο Σουηδός σχεδιαστής Gustaf Westman, «άλλαξε τα φώτα» σε μια MERCEDES-BENZ CLA παρουσιάζοντας μια ροζ εκδοχή της με εξοπλισμό για πικνίκ!     Η MERCEDES-BENZ...

ID. Polo: Αποκάλυψη των χαρακτηριστικών του μελλοντικού ηλεκτρικού VW

0
Λίγους μήνες πριν την κυκλοφορία του αμιγώς ηλεκτρικού ID. Polo, η VW έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία και τεχνικά χαρακτηριστικά, που υπόσχονται νέα δεδομένα...

LEAPMOTOR C10: Ετοιμοπαράδοτο με μειωμένη τιμή

0
Το C10, το μεγάλο Plug-in Hybrid μοντέλο της LEAPMOTOR, είναι ετοιμοπαράδοτο, με νέα μειωμένη τιμή και πλουσιότατο εξοπλισμό.   Η LEAPMOTOR παρουσίασε πρόσφατα το νέο Β10,...

BYD Seal 5 DM-i: Το sedan που ταξιδεύει για 1.000 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό –...

0
Με την τεχνολογία Super Hybrid DM plug-in, το BYD Seal 5 DM-i επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των sedan, χάρη στην άνεσή του, τον πλούσιο βασικό...