RENAULT 4 E-Tech : Γαλλικό ρετρό «ρεύμα» (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Το RENAULT 4 μετά από αρκετά χρόνια επιστρέφει στην γκάμα της μάρκας, έχοντας ως στόχο να αποτελέσει ένα «λαϊκό» ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το οποίο θα μπορεί να ικανοποιήσει τις καθημερινές οικογενειακές ανάγκες.

 

Volvo Ex30

Ακολουθώντας την τάση της εποχής, η RENAULT βάζει…στην πρίζα, μοντέλα που έγραψαν ιστορία στο παρελθόν. ‘Έτσι, μετά το 5 Ε-Tech, έρχεται η ώρα της επιστροφής και του θρυλικού 4. Το «κατρέλ» όπως το λέγαμε τις προηγούμενες δεκαετίες.

Φυσικά, από το μοντέλο σύμβολο της δεκαετίας του 60 έχει διατηρηθεί κυρίως το όνομα. Για τη σύγχρονη, εξηλεκτρισμένη μορφή του είχαμε ήδη προετοιμαστεί με το πρωτότυπο 4EVER Trophy.

Σε αντίθεση με το 5 E-Tech που προορίζεται κυρίως για αστικές μετακινήσεις, το 4 electric στοχεύει σε ένα ευρύτερο κοινό. Συμπεριλαμβανομένων και των νέων οικογενειών. Πρόκειται για ένα συμπαγές μοντέλο, μήκους 4,14 μέτρων, το οποίο ανήκει στη δημοφιλέστατη κατηγορία Β.

Χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές, το αισθητικό αποτέλεσμα παραπέμπει στο αρχικό RENAULT 4. Tα μόνιμα φωτιζόμενα πλαίσια των φώτων στη μάσκα, αλλά και το σήμα της RΕNAULT στο κέντρο όμως, μας …προσγειώνουν στην ηλεκτρική εποχή.

Με απεριόριστη θέα στο εξωτερικό περιβάλλον χάρη στην ‘Plein Sud’ ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή του, δηλώνει ξεκάθαρα έτοιμο για περιπέτεια.

Παράλληλα, με την αρθρωτή διάταξη του εσωτερικού και το ευρύχωρο πορτμπαγκάζ των 420 λίτρων, προσαρμόζεται για να ταιριάζει σε όλες τις ανάγκες.

Το RΕNAULT 4 E-Tech electric ενσωματώνει πλήθος τεχνολογιών. Είτε πρόκειται για τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) και ασφάλειας, είτε για το OpenR Link και το Reno. Το επίσημο avatar της RΕNAULT, που προσφέρουν μοναδική εμπειρία οδήγησης και διαβίωσης στο εσωτερικό του.

Ταυτόχρονα, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Extended Grip, εξασφαλίζουν άνετη οδήγηση, τόσο σε άσφαλτο όσο και σε ανώμαλο οδόστρωμα.

Για την κίνησή του θα υπάρχουν δύο επιλογές ηλεκτροκινητήρων. Η έκδοση Comfort range έχει ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων(110kW) με 245 Nm ροπής. Η μπαταρία του είναι ιόντων λιθίου 52 kWh και προσφέρει αυτονομία για 400 χιλιόμετρα. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 150 χλμ./ώρα ενώ χρειάζεται λιγότερα από 8,5 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα.

Η έκδοση Urban range έχει κινητήρα 120 ίππων(90kW) με ροπή 225 Nm. Η μπαταρία των kWh υπόσχεται αυτονομία για 300 χιλιόμετρα. Το ηλεκτρικό RENAULT 4 εφοδιάζεται με έναν νέο αμφίδρομο φορτιστή AC 11 kW.

Συμβατό με τεχνολογίες V2L (τροφοδοσία από το όχημα) και V2G (από όχημα σε δίκτυο). Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να μετατραπεί σε πηγή ενέργειας. Αλλά ακόμη και να ενταχθεί στο οικοσύστημα, τροφοδοτώντας ηλεκτρική ενέργεια χωρίς άνθρακα πίσω στο δίκτυο.

Αξιοσημείωτο πάντως είναι το γεγονός ότι το έχει ποσοστό ανακυκλώσιμων υλικών, που φτάνει το 88,6%. Και όπως είχε δεσμευθεί το Renault Group, το lt 4 E-Tech κατασκευάζεται στην Ευρώπη. Στις εγκαταστάσεις της Ampere ElectriCity. Το όχημα θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Maubeuge, ο κινητήρας στην Cléon και η μπαταρία από τον Μάρτιο του 2025 στη Douai.

Πρόκειται δηλαδή ξεκάθαρα, για ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αμιγώς γαλλικό.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FIAT Grande Panda: Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα

0
Τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα κατέκτησε το FIAT Grande Panda.     Η καθιερωμένη, ετήσια εκδήλωση ανάδειξης του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την...

The Renault Icons: Δημοπρασία σπάνιων RENAULT αξίας 12 εκατομμυρίων ευρώ

0
Σπάνια αυτοκίνητα, μονοθέσια της Φόρμουλα 1 με…ιστορία, αλλά και μινιατούρες από τη συλλογή της RENAULT, έλαβαν μέρος σε μια εντυπωσιακή δημοπρασία στην οποία συνολικά...

Φόρμουλα 1: Πως θα ακούγονται τα μονοθέσια του 2026 (video)

0
Ο κινητήρας της HONDA για το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 του 2026 είναι σχεδόν έτοιμος και ο Ιάπωνας κατασκευαστής μας δίνει ένα πρώτο δείγμα...

Πως θα κερδίσεις ένα αυτοκίνητο και τα καύσιμά του για έναν χρόνο

0
Ένα αυτοκίνητο πόλης για έναν χρόνο και τα καύσιμα που θα χρειαστεί, θα κερδίσει ο υπερτυχερός του διαγωνισμού της ελίν.   Ένα γέμισμα στα πρατήρια  της...

DS N°4: Εξηλεκτρισμένη γαλλική πολυτέλεια – Τιμές

0
Το ανανεωμένο DS N°4 διαθέτει πλουσιότατο εξοπλισμό, γαλλική φινέτσα και πληρέστατη γκάμα υβριδικών, plg-in-hybrid και αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων.     Το DS N°4 είναι ένα αυτοκίνητο της...

VIDEO: Σκόνη και καπνός από τη Νεβάδα μέχρι το Λας Βέγκας

0
Δείτε μια απολαυστική ταινία με πρωταγωνιστή τον οδηγό των αγώνων NASCAR, Riley Herbst o οποίος σκορπάει σκόνη και καπνό από τα μονοπάτια της ερήμου...

Τα τελευταία αποτελέσματα του Euro NCAP: Ποια αυτοκίνητα κέρδισαν τα 5 αστέρια

0
Η MERCEDES-BENZ CLA και το MAZDA CX-5 εντυπωσίασαν στις πρόσφατες δοκιμές του Euro NCAP, ο οποίος δίνει μεγάλη προσοχή στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας.   Η ανεξάρτητη...

XPENG: Οι τιμές των πρώτων μοντέλων που ήρθαν στην Ελλάδα

0
Με δύο υπερσύγχρονα, πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα ξεκινά την παρουσία της στην Ελλάδα η XPENG. Δείτε τις τιμές τους.   Πριν από μερικούς μήνες μάθαμε για την...