Η μεγαλύτερη «επιθετική» προϊοντική πολιτική της SEAT φτάνει στο αποκορύφωμα της με το λανσάρισμα του νέου μοντέλου-ναυαρχίδας της μάρκας, του Tarraco. Το νέο μεγάλο SUV θα μεγαλώσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της μάρκας αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητά της, καλύπτοντας πλέον το 80% όλων των κατηγοριών οχημάτων στην Ευρώπη.
Οι προοπτικές της SEAT συνεχίζουν να είναι αισιόδοξες καθώς η μάρκα λανσάρει νέα μοντέλα και ανανεώνει τα ήδη υπάρχοντα στην αγορά, προσφέροντας έτσι οχήματα που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, η μάρκα έφτασε σε συνολικό όγκο πωλήσεων 449.000 οχήματα παγκοσμίως, 13,7% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2017 (395.100). Η SEAT πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της και υπερέβη το καλύτερο 10μηνο της ιστορίας της μέχρι τώρα, αυτό του 2000 (433.600 αυτοκίνητα).
Το νέο μεγάλο SUV συνδυάζει τα βασικά χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου της SEAT: σχεδιασμό και λειτουργικότητα, sportiness και άνεση, τεχνολογία και συναίσθημα. Το νέο SEAT Tarraco έχει σχεδιαστεί για οδηγούς που χρειάζονται τη λειτουργικότητα των πέντε ή επτά θέσεων, την πρακτικότητα της υψηλής θέσης οδήγησης αλλά ταυτόχρονα αντιλαμβάνονται την αισθητική του οχήματος και εκτιμούν την ισορροπία που προσφέρει το Tarraco μεταξύ αυτοπεποίθησης, κομψότητας και sportiness.