Η νέα SKODA OCTAVIA και σε έκδοση G-TEC, φυσικού αερίου

Κοινοποίησε το άρθρο

Η νέα SKODA OCTAVIA G-TEC έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με φιλικό προς το περιβάλλον συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG). Η OCTAVIA G-TEC κινείται από έναν 1.5 TSI, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους (96 kW) και επιτυγχάνει μια αυτονομία περίπου 500 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP, όταν λειτουργεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά με φυσικό αέριο.

Στις τρεις δεξαμενές που βρίσκονται κάτω από το δάπεδο μπορούν να αποθηκευτούν συνολικά 17,33 κιλά CNG. Ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λίτρων εξασφαλίζει την αναγκαία αυτονομία σε περιοχές χωρίς κατάλληλη υποδομή ανεφοδιασμού. Η νέα OCTAVIA G-TEC αναμένεται στη χώρα μας το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

TOYOTA Yaris Rally2 H2: Το…μεθαύριο του WRC κινείται με υδρογόνο

Ένα αγωνιστικό Yaris Rally2, εξοπλισμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που τροφοδοτείται από συμπιεσμένο υδρογόνο ετοιμάζει η TOYOTA.     Η TOYOTA ίσως είναι η εταιρεία που προετοιμάζεται...

Δοκιμή SUZUKI Vitara 1.4 2WD Mild Hybrid: Συνεχίζει τον πρωταθλητισμό

Το διαχρονικά επιτυχημένο SUZUKI Vitara, εκσυγχρονίστηκε έχοντας στοιχεία που του επιτρέπουν να πρωταγωνιστεί και τα επόμενα χρόνια στην κατηγορία των «καθημερινών» SUV.     Του Ηλία Ματζαβά Το...

BMW M2 CS: Νέο ρεκόρ γύρου στο Nurburgring (video)

Νέο εντυπωσιακό ρεκόρ πέτυχε στην «Πράσινη Κόλαση» του Nordschleife η BMW M2 CS.     Η…παρέλαση αυτοκινήτων από τη θρυλική πίστα Nordschleife του Nurburgring συνεχίζεται. Με στόχο...

Ο 1.5 TSI στην OCTAVIA G-TEC έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί κυρίως με φυσικό αέριο. Αυτός ο τύπος καυσίμου έχει πιο καθαρή καύση, με αποτέλεσμα οι εκπομπές CO2 σε λειτουργία CNG να είναι περίπου 25% πιο χαμηλές από αυτές της λειτουργίας του με βενζίνη. Επιπλέον, εκπέμπονται σημαντικά λιγότερα οξείδια του αζώτου (NOx) και δεν παράγονται σωματίδια αιθάλης.

Ο κινητήρας είναι πολύ αποδοτικός χάρη, μεταξύ άλλων, στο μεταβλητό έλεγχο των βαλβίδων εισαγωγής σε κύκλο Miller. Κάτι που συμβάλλει στην κατανάλωση κατά WLTP μόλις 3,4 έως 3,6 κιλών φυσικού αερίου ανά 100 χιλιόμετρα σε λειτουργία CNG και 5,4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα σε λειτουργία βενζίνης.

ε χωρητικότητα 17,33 κιλών CNG, η OCTAVIA G-TEC έχει αυτονομία με λειτουργία φυσικού αερίου περίπου 500 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Με τη χρήση της βενζίνης που υπάρχει στο ρεζερβουάρ των 9 λίτρων, η OCTAVIA G-TEC μπορεί να καλύψει επιπλέον περίπου 190 χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα η συνολική αυτονομία να αγγίζει τα 700 χιλιόμετρα.

Η εναλλαγή μεταξύ της λειτουργίας με CNG και αυτής με βενζίνη, γίνεται αυτόματα χωρίς την παρέμβαση του οδηγού και χωρίς να γίνεται αντιληπτή από οδηγό ή επιβάτες.

Το αυτοκίνητο λειτουργεί με βενζίνη μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως όταν ο κινητήρας ξεκινά αμέσως μετά την πλήρωση του CNG, όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από -10 βαθμούς Κελσίου ή όταν οι δεξαμενές αερίου είναι τόσο άδειες που η πίεση μειώνεται κάτω από τα 11 bar.

Η νέα SKODA OCTAVIA G-TEC ξεχωρίζει εσωτερικά από μία συγκεκριμένη διάταξη στο Virtual Cockpit (ψηφιακός πίνακας οργάνων) ενώ εξωτερικά τη χρήση του φυσικού αερίου προδίδει το σήμα στο πίσω μέρος της. Το πορτμπαγκάζ της Grand Coupe έκδοσης μπορεί να χωρέσει 455 λίτρα αποσκευών, ενώ η χωρητικότητα στη Sportswagon είναι 495 λίτρα.