Η Suzuki θα σταματήσει να πουλάει το Jimny στην Ευρώπη

Κοινοποίησε το άρθρο
Η Suzuki θα σταματήσει σύντομα να πουλάει το δημοφιλές SUV στην ευρωπαϊκή αγορά. Η εταιρεία έχει ήδη αρχίσει να επικοινωνεί με το ευρωπαϊκό δίκτυο αντιπροσώπων της για να σταματήσει να δέχεται νέες παραγγελίες για το Jimny, με άμεση ισχύ.
Η αποχώρηση του Jimny από την ευρωπαϊκή σειρά Suzuki έχει να κάνει με τους αυστηρότερους ευρωπαϊκούς κανόνες για εκπομπές CO2 που θα τεθούν σε εφαρμογή το 2021.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

CUPRA Τerramar: Ένας διαφορετικός «ήρωας»

Το CUPRA Τerramar δεν είναι ένα ακόμα SUV. Είναι ένα αυτοκίνητο που καταφέρνει να ξεχωρίζει, προσφέροντας δυναμικό στυλ, ανέσεις και αξιοζήλευτες επιδόσεις.     Συνεχίζοντας τα… μαθήματα...

ALPINE: 70 χρόνια σε…3 λεπτά (video)

Δείτε ένα video που μας ταξιδεύει στο χθες της ALPINE, αλλά μας προετοιμάζει και για το αύριο.     Σε εορταστικούς ρυθμούς βρίσκεται η ALPINE. Όχι μόνο...

OPEL Mokka GSE Rally: Έτοιμο για τα «αυριανά» ράλι

Η OPEL με το Corsa Rally Electric των 280 ίππων δηλώνει έτοιμη να πρωταγωνιστήσει στην επόμενη ημέρα των «ηλεκτρικών» αγώνων ράλι.     Έχοντας μπει στην τελική...

Η νομοθεσία της ΕΕ θέτει υποχρεωτικούς στόχους μείωσης των εκπομπών για τα καινούργια αυτοκίνητα,  και από το 2021, κάθε αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να έχει μέγιστο μέσο όρο στόλου τα 95g CO2 / km. Παρόλο που ο κανόνας αυτός θα τεθεί σε ισχύ το επόμενο έτος, έχει ξεκινήσει από το τρέχον έτος, σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ.

Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, η Suzuki είχε καταργήσει σταδιακά τα οχήματα ντίζελ από το 2018 και είναι επί του παρόντος στη διαδικασία εισαγωγής μίας υβριδικής 48V έκδοσης για το Vitara, το οποίο θα είναι το πρώτο μοντέλο Suzuki στην Ευρώπη για να επωφεληθεί από αυτό το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Το Jimny που πωλείται στην Ευρώπη έρχεται με τον βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων της Suzuki που δεν διαθέτει κάποιο είδος υβριδικού συστήματος. Το λιλιπούτειο SUV είναι διαθέσιμο είτε με κιβώτιο 5 ταχυτήτων είτε με 4άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το Jimny εκπέμπει σχετικά υψηλά επίπεδα CO2 – που φθάνουν τα 154g ή 170g, ανάλογα με το αν ο κινητήρας 1.5 λίτρων συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η μεγαλύτερη ζήτηση για το μοντέλο Jimny από τα πιο πράσινα μοντέλα της φίρμας, όπως τα Ignis και Swift, θα ωθήσει το μέσο όρο CO2 της Suzuki στην Ευρώπη σε υψηλά επίπεδα, οδηγώντας έτσι σε πρόστιμα από την Ευρωπαϊκή Ένωση αν υπερβεί τον στόχο που απαιτείται. Οπότε ως μόνη λύση είναι η κατάργηση του μοντέλου από την Ευρώπη.

Η Suzuki θα πουλάει πλέον όλα τα οχήματα στην Ευρώπη με κάποιο υβριδικό σύστημα. Η εταιρεία πουλάει ήδη το Ignis και το Swift με ένα σύστημα 12V, ενώ τα μεγαλύτερα μοντέλα, όπως το S-Cross και το Vitara, αναμένονται με το υβριδικό σύστημα 48V σε συνδυασμό με έναν νέο βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων.