Νέο Toyota Mirai : Hλεκτροκίνηση και κυψέλες καυσίμου σε αρμονία

Toyota Mirai

Η βασική αρχή της υβριδικής τεχνολογίας κίνησης προσαρμόστηκε με επιτυχία για τη δημιουργία μοντέλων Hybrid Electric (HEV), Plug-in Hybrid Electric (PHEV), Battery Electric (BEV) και – αρχής γενομένης με το MiraiFuel Cell Electric Vehicles (FCEV).

Κάθε μοντέλο έχει τα δικά του χαρακτηριστικά και ενδείκνυται για διαφορετική χρήση: Για παράδειγμα, τα BEV προορίζονται για μικρότερες καθημερινές διαδρομές και οδήγηση στην πόλη, τα HEV και PHEV για γενική χρήση και πιο μακρινά ταξίδια, ενώ η τεχνολογία FCEV εφαρμόζεται σε μεγαλύτερα και βαρύτερα επιβατικά αυτοκίνητα, οχήματα βαρέως τύπου και δημόσια μέσα μεταφοράς.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Honda e

Δοκιμή Honda e : Το ψηφιακό και ηλεκτρικό παιδί της πόλης

0
Από EV Concept ακόμα, κατάφερε και έγινε θρύλος, ο θρύλος έγινε ηλεκτρικό πρωτότυπο και το πρωτότυπο έγινε το πιο ζωηρό, πιο επιθυμητό αυτοκίνητο πόλης...
Subaru Outback

Δοκιμή Subaru Outback: Το απόλυτο crossover αυτοκίνητο

0
Ήταν το 1995 όταν πρωτοκυκλοφόρησε το νέο Subaru Outback. Σήμερα βρίσκεται στην έκτη γενιά του και αντικατοπτρίζει τις ανάγκες των σημερινών πελατών, που θέλουν...
Honda SENSING 360

Honda SENSING 360 : Νέο Σύστημα Ασφάλειας και Υποστήριξης Οδηγού

0
Η Honda Motor Co., Ltd. αποκάλυψε το νέο σύστημα ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda SENSING 360 που καταργεί τα τυφλά σημεία γύρω από το...

Κατά την εξέλιξη του νέου Mirai, η Toyota δεσμεύτηκε να προχωρήσει σε καθολικές βελτιώσεις, προκειμένου να αυξήσει την απήχηση του αυτοκινήτου, τόσο με τις επιδόσεις, όσο και με την εμφάνιση και την οδική συμπεριφορά του.

Toyota Mirai

Η υιοθέτηση της πλατφόρμας GA-L επέτρεψε την αναδιάταξη της τόσο συστοιχίας των κυψελών καυσίμου όσο και των εξαρτημάτων του συστήματος κίνησης με στόχο ακόμα καλύτερη χωροταξία. Το αποτέλεσμα είναι μία πιο ευρύχωρη, πενταθέσια καμπίνα καθώς και η καλύτερη ισορροπία του πλαισίου. Και το σημαντικότερο ίσως: επιτρέπει την τοποθέτηση τριών ρεζερβουάρ υδρογόνου υψηλής πίεσης, αυξάνοντας τη χωρητικότητα υδρογόνου και κατά συνέπεια την αυτονομία του οχήματος – μέχρι 30%.

Toyota Mirai

Το νέο Mirai εφοδιάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης που αντικαθιστά τη μονάδα υδριδίου νικελίου μετάλλου (NiMH) του τρέχοντος μοντέλου. Αν και μικρότερη σε μέγεθος, έχει πολύ υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα, αποδίδοντας υψηλότερη ισχύ, ενώ είναι πολύ πιο φιλική στο περιβάλλον.

Μέσω 84 κυψελών προσφέρει ονομαστική τάση 310.8 volt αντί για 244,8, και χωρητικότητα 6,5 Ah αντί για 4.0 Ah. Το συνολικό βάρος έχει μειωθεί από 46,9 σε 44,6 kg. Η ισχύς έχει βελτιωθεί από 25,5 kW x 10sec σε 31,5 kW x 10 sec.

Toyota Mirai

Με τη μεταφορά της συστοιχίας της κυψέλης καυσίμου από την υποδαπέδια θέση της στο εμπρός τμήμα και με την τοποθέτηση της μπαταρίας και του ηλεκτροκινητήρα στο πίσω τμήμα, έχει επιτευχθεί μία ισορροπημένη κατανομή βάρους 50/50 εμπρός/πίσω, που παραπέμπει σε ευστάθεια αυτοκινήτου με κινητήρα τοποθετημένο μπροστά.

Η ακαμψία του αμαξώματος έχει αυξηθεί με στρατηγικές ενισχύσεις, την ευρύτερη χρήση δομικής κόλλας και την εκτεταμένη χρήση της τεχνικής συγκόλλησης (Laser Screw Welding).

Toyota Mirai

Με το λανσάρισμα του νέου Mirai η Toyota στοχεύει σε περαιτέρω διείσδυση στην αγορά με 10πλάσια αύξηση του όγκου πωλήσεων. Σε αυτό θα βοηθήσουν οι ισχυρότερες επιδόσεις και η μεγαλύτερη απήχηση του μοντέλου στους πελάτες, και πρωτίστως η ανταγωνιστική τιμή του που έχει μειωθεί κατά 20% περίπου.

Όσοι ενδιαφέρονται για την απόκτηση ενός υδρογονοκίνητου μοντέλου FCEV δεν χρειάζεται να ανησυχούν για θέματα πρακτικότητας ή λειτουργικότητας, καθώς οι αγορές βελτιώνουν τις υποδομές, ο αριθμός πρατηρίων ανεφοδιασμού αυξάνεται και οι Κυβερνήσεις και οι τοπικοί φορείς εισάγουν νέα κίνητρα και κανονισμούς για πιο καθαρή μετακίνηση.