
Το πρώτο εξελικτικό στάδιο. Ήταν το δεύτερο Golf με το οποίο η γενιά του baby boomer, που σήμερα είναι γύρω στα 50, έμαθε να οδηγεί: ενώ ο προκάτοχος είχε γίνει ήδη το αγαπημένο μεταξύ οδηγών οδήγησης και νέων οδηγών, το νέο Golf τώρα τελικά κατακτούσε αυτή τη γενιά που αργότερα ονομάστηκε και από αυτό το μοντέλο.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
TOYOTA GR GT & GR GT3: Τα νέα «ιερά τέρατα» της Gazoo Racing
Τα TOYOTA GR GT & GR GT3 είναι δύο νέα πανίσχυρα supercars 650+ ίππων, τα οποία υπόσχονται αγωνιστικές επιδόσεις, εντός και εκτός πίστας.
Η TOYOTA...
WRC: Οι οδηγοί της HYUNDAI για το πρωτάθλημα του 2026
Με πέντε έμπειρα πληρώματα θα διεκδικήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2026 η HYUNDAI Motorsport.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2025, το κατέκτησε ο Sebastien...
FORD Ranger PEHV: «Πλατινένια» αναβάθμιση
Εξοπλισμό που θα…ζήλευαν πολλά επιβατικά μοντέλα διαθέτει το εξηλεκτρισμένο FORD Ranger στη νέα έκδοση Platinum.
Το FORD Ranger, ο πρωταγωνιστής της κατηγορίας του αναβαθμίζεται όσον...
Και ήταν αυτό το Golf που έκανε για πρώτη φορά διαθέσιμη στις μάζες την πρόοδο – με τεχνολογίες που περιλαμβάνουν έναν καταλυτικό μετατροπέα ελεγχόμενο από αισθητήρα λάμδα, το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων ή την πρώτη τετρακίνητη έκδοση του Golf.
Τον Ιούνιο του 1988, το Golf είχε ήδη ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια οχήματα – ένας εξαιρετικά υψηλός αριθμός. Μετά από 6,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα συνολικά, η δεύτερη γενιά Golf καταργήθηκε σταδιακά το καλοκαίρι του 1991.


















