Η ιστορία του Golf: Golf Mk5 – 2003-2008

Κοινοποίησε το άρθρο
Κατάργηση των ορίων ανάμεσα στις κατηγορίες. Ήταν η πέμπτη γενιά Golf που πρόσφερε άνεση και δυναμική που ξεπέρασε εκείνες αρκετών ανταγωνιστών ακόμα και στην κατηγορία πάνω από το Golf. Το ίδιο ίσχυσε και για την ποιότητα.

Ένα νούμερο που υπογραμμίζει τη σταθερότητα του αμαξώματος που έχει συγκολληθεί με λέιζερ είναι ότι η στρεπτική ακαμψία του είχε αυξηθεί κατά 35%, με το ντεμπούτο του Golf Mk5 το 2003. Αυτό σηματοδότησε επίσης την πρώτη φορά που το Golf ήταν προαιρετικά διαθέσιμο με πλευρικούς αερόσακους πίσω – σε συνδυασμό με τους έξι στάνταρ αερόσακους (μπροστά, πλαϊνοί εμπρός, αερόσακος κεφαλής) ανεβάζοντας το σύνολο των αερόσακων στους οκτώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)

Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.     Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...

FORD Puma Gen-E: Σε «αναγκάζει» να το οδηγήσεις

Τελικά έφτασε η ημέρα που μπαίνεις σε ένα ηλεκτρικό FORD, το οδηγείς με όποιον τρόπο θέλεις και αυτό σου αφήνει μια αίσθηση ST!       Του Ηλία...

Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3

Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.     Η Stellantis ανακοίνωσε...

Από την άποψη της άνεσης και των δυναμικών χαρακτηριστικών, το Golf Mk5 εντυπωσίαζε χάρη στην πίσω ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, το νέο, 7-τάχυτο DSG, τους προβολείς bi-xenon, τον αισθητήρα βροχής, καθώς και τη συρόμενη και ανακλινόμενη πανοραμική ηλιοροφή, συν το ντεμπούτο του πρώτου turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού στο Golf GTI καθώς και του πρώτου Twincharger στον κόσμο με υπερσυμπιεστή και κομπρέσσορα. Όταν το Golf Mk6 παρουσιάστηκε το 2008, είχαν ήδη συμπληρωθεί 3,4 εκατομμύρια μονάδες από όλες τις διαθέσιμες παραλλαγές Mk5.