Η ιστορία του Golf: Golf Mk5 – 2003-2008

Renault-Captur
Κατάργηση των ορίων ανάμεσα στις κατηγορίες. Ήταν η πέμπτη γενιά Golf που πρόσφερε άνεση και δυναμική που ξεπέρασε εκείνες αρκετών ανταγωνιστών ακόμα και στην κατηγορία πάνω από το Golf. Το ίδιο ίσχυσε και για την ποιότητα.

Ένα νούμερο που υπογραμμίζει τη σταθερότητα του αμαξώματος που έχει συγκολληθεί με λέιζερ είναι ότι η στρεπτική ακαμψία του είχε αυξηθεί κατά 35%, με το ντεμπούτο του Golf Mk5 το 2003. Αυτό σηματοδότησε επίσης την πρώτη φορά που το Golf ήταν προαιρετικά διαθέσιμο με πλευρικούς αερόσακους πίσω – σε συνδυασμό με τους έξι στάνταρ αερόσακους (μπροστά, πλαϊνοί εμπρός, αερόσακος κεφαλής) ανεβάζοντας το σύνολο των αερόσακων στους οκτώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Τα team radio των Λεκλέρκ, Βερστάπεν, Νόρρις και Φέτελ (vids)

0
Μετά από εφτά μήνες η F1 επέστρεψε στους δέκτες μας με το Αυστριακό GP προσφέροντας μας απίστευτο θέαμα και μοναδικές στιγμές. Νικητής ο Μπότας...

CEO Pirelli: «Ο Λεκλέρκ είναι ένα μείγμα ανάμεσα σε Ζιλ Βιλνέβ και Άιρτον Σέννα»

0
Ο CEO της Pirelli, Marco Tronchetti Provera μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Τσάρλς Λεκλέρκ και την δεύτερη θέση που πήρε στην Αυστρία. Ο Marco Tronchetti Provera...

Κόλλησε με την F1 ο Νειμάρ

0
Ο Βραζιλιάνος αστέρας της Παρί, Νειμάρ κόλλησε με την F1 όπως βλέπουμε στο παρακάτω χιουμοριστικό βίντεο. Η ποδοσφαιρική σελίδα 433 ανέβασε το σχετικό βίντεο, γράφοντας...

Από την άποψη της άνεσης και των δυναμικών χαρακτηριστικών, το Golf Mk5 εντυπωσίαζε χάρη στην πίσω ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, το νέο, 7-τάχυτο DSG, τους προβολείς bi-xenon, τον αισθητήρα βροχής, καθώς και τη συρόμενη και ανακλινόμενη πανοραμική ηλιοροφή, συν το ντεμπούτο του πρώτου turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού στο Golf GTI καθώς και του πρώτου Twincharger στον κόσμο με υπερσυμπιεστή και κομπρέσσορα. Όταν το Golf Mk6 παρουσιάστηκε το 2008, είχαν ήδη συμπληρωθεί 3,4 εκατομμύρια μονάδες από όλες τις διαθέσιμες παραλλαγές Mk5.