
Αναστροφή της τάσης για αυξημένο βάρος. Στις 4 Σεπτεμβρίου 2012, η Volkswagen γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα της έβδομης γενιάς Golf στο Βερολίνο, με τις παραγγελίες για το νέο μοντέλο να ξεκινούν την επομένη.
Μέχρι τη μέρα εκείνη οι πρώτες έξι γενιές του Golf είχαν συγκεντρωτικά 29,3 εκατομμύρια πωλήσεις. Το βάρος του νέου Golf είχε μειωθεί κατά 100 κιλά, αντίθετα με την μέχρι τότε τάση. Ανάλογα με τον κινητήρα, ήταν δυνατό να μειωθεί η κατανάλωση έως και 23% σε σύγκριση με τους προκατόχους.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
MAZDA 6e: Η ηλεκτρική επανάσταση με ιαπωνική ψυχή και premium χαρακτήρα – Τιμές
Το ολοκαίνουργιο MAZDA 6e εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της ιαπωνικής μάρκας με κορυφαίο σχεδιασμό, πολυτελέστατη καμπίνα και χαρακτήρα Jinba Ittai που διατηρεί τη τη...
Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.
Στη Φόρμουλα...
Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...
Η Volkswagen λάνσαρε το Golf Mk7 με ένα μεγάλο σύνολο νέων τεχνολογιών. Αυτά περιλάμβαναν το σύστημα αυτόματης πέδησης μετά την σύγκρουση, ένα δυναμικό σύστημα προστασίας επιβατών, καθώς και το ACC Adaptive Cruise Control (ACC ), το Front Assist (σύστημα παρακολούθησης περιοχής εμπρός από το αυτοκίνητο) συμπεριλαμβανομένου του συστήματος πέδησης έκτακτης ανάγκης (City Emergency Braking System).



















