
Αναστροφή της τάσης για αυξημένο βάρος. Στις 4 Σεπτεμβρίου 2012, η Volkswagen γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα της έβδομης γενιάς Golf στο Βερολίνο, με τις παραγγελίες για το νέο μοντέλο να ξεκινούν την επομένη.
Μέχρι τη μέρα εκείνη οι πρώτες έξι γενιές του Golf είχαν συγκεντρωτικά 29,3 εκατομμύρια πωλήσεις. Το βάρος του νέου Golf είχε μειωθεί κατά 100 κιλά, αντίθετα με την μέχρι τότε τάση. Ανάλογα με τον κινητήρα, ήταν δυνατό να μειωθεί η κατανάλωση έως και 23% σε σύγκριση με τους προκατόχους.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Ράλι Ιαπωνίας 2025: Κυρίαρχος ο Ogier – Ο τίτλος του WRC θα κριθεί στη...
Ο Sebastien Ogier επικράτησε και στις ασφάλτινες διαδρομές του Ράλι Ιαπωνίας πλησιάζοντας τον Evans στη βαθμολογία, με αποτέλεσμα ο τίτλος να κριθεί στον τελευταίο...
Μαραθώνιος Αθήνας 2025: Πότε και ποιοι δρόμοι κλείνουν
Δείτε τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα γίνουν λόγω της διεξαγωγής του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας.
Ο 42ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας αποτελεί ένα γεγονός...
Αυτό είναι το πιο ακριβό «πάρκινγκ» στην Αθήνα
Πιο ακριβά από ό,τι περίμενε πλήρωσε ένας 28χρονος το παρκάρισμα στις γραμμές του τραμ. Τελικά κατέληξε στο Εισαγγελέα.
Τις πρωινές ώρες της 6-11-2025, στο κέντρο...
Η Volkswagen λάνσαρε το Golf Mk7 με ένα μεγάλο σύνολο νέων τεχνολογιών. Αυτά περιλάμβαναν το σύστημα αυτόματης πέδησης μετά την σύγκρουση, ένα δυναμικό σύστημα προστασίας επιβατών, καθώς και το ACC Adaptive Cruise Control (ACC ), το Front Assist (σύστημα παρακολούθησης περιοχής εμπρός από το αυτοκίνητο) συμπεριλαμβανομένου του συστήματος πέδησης έκτακτης ανάγκης (City Emergency Braking System).



















