Aνανέωση για το Volkswagen Tiguan

Κοινοποίησε το άρθρο

Οι αριθμοί λένε την αλήθεια: με περισσότερες από έξι εκατομμύρια πωλήσεις, το Volkswagen Tiguan είναι το πιο επιτυχημένο Sports Utility Vehicle στην Ευρώπη και ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις παγκοσμίως.

Το 2019, ήταν και πάλι το πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας και ολόκληρου του Volkswagen Group, με περίπου 911.000 μονάδες να βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής. Σήμερα, η Volkswagen παρουσιάζει το νέο Tiguan, το οποίο φιλοδοξεί να παραμείνει στην κορυφή με προηγμένες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης, ψηφιοποίησης και συνδεσιμότητας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το φορτηγό των Metallica…It’s Electric (video)

To διάσημο συγκρότημα Metallica ετοιμάζεται για την καλοκαιρινή του περιοδεία, για την οποία θα χρησιμοποιήσει οχήματα της IVECO     Οι Metallica δεν χρειάζονται συστάσεις. Ιδρύθηκαν στο...

Η FORD Mustang Mach-E γιορτάζει στο Golden Hall

Οι επισκέπτες του stage της FORD στο Golden Hall έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά την ηλεκτρική Mustang Mach-E, να πάρουν δώρα αλλά...

RENAULT Clio 1.0 Sce 65: Η φθηνότερη έκδοση του νέου μοντέλου – Τιμές

Μια νέα, πιο προσιτή έκδοση, με αρχική τιμή που δεν ξεπερνά τα 17.000 ευρώ προστέθηκε στην οικογένεια του νέου RENAULT Clio     Χωρίς αμφιβολία, το RENAULT...

Ανανεωμένος εξωτερικός σχεδιασμός.
Το νέο εμπρός τμήμα είναι ένα από τα βασικά οπτικά χαρακτηριστικά του νέου Tiguan. Η νέα, ευρύτερη μάσκα με προβολείς LED, χαρίζει στο νέο Tiguan μια πολύ πιο εντυπωσιακή εμφάνιση, φέρνοντάς το οπτικά πολύ κοντά στο μεγαλύτερο Touareg. Το καπό είναι ψηλότερο, με το νέο σήμα Volkswagen τοποθετημένο κεντρικά. Επανασχεδιασμένοι οι προφυλακτήρες ενώ στο πίσω μέρος, το όνομα «Tiguan» βρίσκεται τώρα σε εμφανή κεντρική θέση κάτω από το σήμα Volkswagen. Το «4MOTION» στο πίσω μέρος των τετρακίνητων μοντέλων έχει επίσης επανασχεδιαστεί.

Ξεχωρίζει το plugin υβριδικό eHybrid.

Η σημαντικότερη προσθήκη στη γκάμα του νέου Tiguan είναι το νέο Tiguan eHybrid με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα 245 PS (180 kW). Το Tiguan eHybrid εκκινεί πάντα στο E-MODE, τη βελτιωμένη λειτουργία ηλεκτρικής οδήγησης, με την προϋπόθεση ότι η μπαταρία έχει φορτιστεί επαρκώς. To όχημα μπορεί να καλύψει με ηλεκτροκίνηση περίπου 50 χιλιόμετρα, με μία μόνο φόρτιση μπαταρίας. Ως αποτέλεσμα, οι περισσότερες μέσες ημερήσιες διαδρομές θα καλύπτονται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, με μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά την κίνηση.

Το νέο Tiguan eHybrid μπορεί να οδηγηθεί σε ηλεκτρική λειτουργία για ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα. Στην υβριδική λειτουργία, ο ηλεκτρικός κινητήρας υποστηρίζει τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI άμεσου ψεκασμού, κατά την επιτάχυνση. Η λειτουργία GTE, με τον ηλεκτροκινητήρα να παρέχει επιπλέον ώθηση, ενεργοποιείται από ένα κουμπί δίπλα στο αυτόματο κιβώτιο DSG. Σε λειτουργία GTE, ο ηλεκτροκινητήρας και ο TSI παρέχουν συνδυαστικά τη μέγιστη ισχύ του συστήματος του Tiguan eHybrid.

Προηγμένοι κινητήρες TDI EVO. Οι δημοφιλείς κινητήρες TDI του Tiguan εξοπλίζονται με δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR στη σειρά, ο καθένας με το δικό του AdBlue. Αυτό διευκολύνει μια διαδικασία γνωστή ως «διπλή δοσολογία» (Twin Dosing), η οποία επιτρέπει στη Volkswagen να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Ο πρώτος καταλυτικός μετατροπέας SCR βρίσκεται κοντά στον κινητήρα έτσι ώστε να φτάσει στη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας του λίγο μετά την εκκίνηση, γεγονός που βοηθά στη μείωση των εκπομπών NOx πολύ γρήγορα και ευνοεί τη λειτουργία υπό χαμηλό φορτίο.

Το νέο Tiguan αναμένεται στην Ελλάδα το τελευταίο τρίμηνο του έτους.