Volkswagen Group: Από το DSG, στα αυτόματα κιβώτια μίας σχέσης

Κοινοποίησε το άρθρο

Το Volkswagen Group έφερε την επανάσταση στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων το 2003, με την παρουσίαση του επαναστατικού αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων DSG διπλού συμπλέκτη. Σήμερα, δείχνει το μέλλον και στην ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας αντίστοιχα κιβώτια ταχυτήτων υψηλής απόδοσης.

Στα συμβατικής τεχνολογίας οχήματα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις για τη μεταφορά της ισχύος, με τα συστήματα μετάδοσης να είναι αναγκαία. Ως μέρος του συστήματος μεταφοράς ισχύος, ένα κιβώτιο ταχυτήτων συνδέεται απευθείας στην έξοδο του κινητήρα και μεταβάλλει τις στροφές και τη ροπή του κινητήρα, ώστε να φτάσει στους τροχούς ως κινητήρια δύναμη.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MAZDA EZ-6 : Το μελλοντικό (;) ηλεκτρικό 6 (video)

Με αρκετά παραδοσιακά χαρακτηριστικά της MAZDA, αλλά και υπερσύγχρονη τεχνολογία από την Κίνα, το ηλεκτρικό EZ-6 μας φέρνει αρκετά μηνύματα για το μέλλον     Είναι ξεκάθαρο...

F1 : Ο πρώτος οδηγός της AUDI

Ο Nico Hulkenberg είναι ο ένας από τους δύο πιλότους που θα οδηγήσουν τα μονοθέσιά της AUDI στο ξεκίνημά της στη Φόρμουλα-1     Θέλοντας να τονίσει...

Κ.Τ.Ε.Ο. : Πότε περνούν από τεχνικό έλεγχο τα καινούργια οχήματα – Ημερομηνίες

Δείτε μέχρι πότε πρέπει να επισκεφθούν τα Κ.Τ.Ε.Ο. τα καινούργια οχήματα και όσα μεταβιβάστηκαν πρόσφατα         Ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων, όλοι ξέρουμε ότι είναι υποχρεωτικός....

Με την αλλαγή των σχέσεων, ο οδηγός διασφαλίζει ότι ο αριθμός στροφών του κινητήρα (σ.α.λ.) παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, ώστε να προστατεύεται η λειτουργία του και να μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Κατά την αλλαγή των ταχυτήτων, αλλάζουν θέση συγκεκριμένα γρανάζια στο εσωτερικό του κιβωτίου. Οι διαφορετικές σχέσεις εξασφαλίζουν ότι η ισχύς μεταφέρεται στους τροχούς με τον αποδοτικότερο τρόπο.

Σε ένα όχημα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το πεντάλ συμπλέκτη χρησιμοποιείται για να αποδεσμεύει τα υλικά τριβής (δίσκος) από την έξοδο (βολάν) του κινητήρα και ο οδηγός να μπορεί να αλλάζει ταχύτητα. Σε ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η λειτουργία αλλαγής σχέσεων πραγματοποιείται πλήρως αυτόματα χωρίς την ανάγκη ενός πεντάλ συμπλέκτη, για αποδοτικότερη, πιο άνετη και ασφαλέστερη οδήγηση.

Σε σύγκριση με μια συμβατική μηχανή εσωτερικής καύσης, το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα έχει σημαντικές αλλαγές και πλεονεκτήματα. Η μέγιστη ροπή είναι άμεσα διαθέσιμη στους ηλεκτρικούς κινητήρες και παραμένει σταθερή σε ένα ευρύ φάσμα στροφών. Επομένως, η χρήση ενός κιβωτίου με μία σχέση μετάδοσης επαρκεί για το εύρος της ταχύτητας κίνησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Για την οπισθοπορεία, αρκεί απλά η αντιστροφή της λειτουργίας του μοτέρ με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών ισχύος. Στο ID.3, το καινοτόμο νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volkswagen, το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα APP310, τα βασικά μέρη του οποίου κατασκευάζονται από το Volkswagen Group, είναι εξαιρετικά κόμπακτ.

Με λίγα μόλις γρανάζια μεταφέρει την ισχύ της ηλεκτρικής κίνησης στους τροχούς – μία σχέση είναι αρκετή για όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ως αποτέλεσμα, το κιβώτιο μονής ταχύτητας εξοικονομεί χώρο και βάρος, σε σύγκριση με ένα συμβατικό κιβώτιο.