Volkswagen Group : Συνέργειες μειώνουν το κόστος για τις μπαταρίες έως και 50%

Κοινοποίησε το άρθρο

 Volkswagen Group : Συνέργειες μειώνουν το κόστος για τις μπαταρίες έως και 50%

Έξι μέγα-εργοστάσια με συνολική ικανότητα παραγωγής 240 GWh, σε συνεργασία με άλλους εταίρους, θα εξασφαλίσουν επάρκεια μπαταριών

Το ευρωπαϊκό δίκτυο θα πενταπλασιαστεί μέσα από συνεργασίες: 18.000 σημεία ταχυφόρτισης

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MAZDA EZ-6 : Το μελλοντικό (;) ηλεκτρικό 6

Με αρκετά παραδοσιακά χαρακτηριστικά της MAZDA, αλλά και υπερσύγχρονη τεχνολογία από την Κίνα, το ηλεκτρικό EZ-6 μας φέρνει αρκετά μηνύματα για το μέλλον     Είναι ξεκάθαρο...

F1 : Ο πρώτος οδηγός της AUDI

Ο Nico Hulkenberg είναι ο ένας από τους δύο πιλότους που θα οδηγήσουν τα μονοθέσιά της AUDI στο ξεκίνημά της στη Φόρμουλα-1     Θέλοντας να τονίσει...

Κ.Τ.Ε.Ο. : Πότε περνούν από τεχνικό έλεγχο τα καινούργια οχήματα – Ημερομηνίες

Δείτε μέχρι πότε πρέπει να επισκεφθούν τα Κ.Τ.Ε.Ο. τα καινούργια οχήματα και όσα μεταβιβάστηκαν πρόσφατα         Ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων, όλοι ξέρουμε ότι είναι υποχρεωτικός....

Τα σημαντικότερα σημεία του τεχνολογικού χάρτη που παρουσιάστηκε στην POWER DAY:

Το Volkswagen Group στοχεύει σε σημαντική αύξηση της παραγωγής μπαταριών στην Ευρώπη,  προκειμένου να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση. Συνολικά, θα τεθούν σε λειτουργία έξι μέγα-εργοστάσια, με συνολική ενεργειακή ικανότητα 240 GWh ετησίως.

Τα δύο πρώτα θα λειτουργούν στη σουηδική πόλη Skellefteå και στο Salzgitter της Γερμανίας, 40 GWh το καθένα. Στο πρώτο, σε συνεργασία με την Northvolt, θα κατασκευάζονται μπαταρίες για τα πιο premium μοντέλα.

Το μέγα-εργοστάσιο του Volkswagen Group στο Salzgitter θα παράγει μπαταρίες για πιο μαζικά μοντέλα από το 2025 και θα αναπτύξει καινοτομίες στη διαδικασία, τον σχεδιασμό και την τεχνολογία χημείας.

Και τα δύο θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρισμό από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Οι τοποθεσίες και οι συνεργάτες για τα υπόλοιπα τέσσερα μέγα-εργοστάσια είναι υπό διερεύνηση.

Το νέο ενιαίο μπλοκ μπαταρίας θα προσφέρει τεράστια εξοικονόμηση κόστους. Έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2023 και μέχρι το 2030 θα έχει εγκατασταθεί στο 80 % όλων των ηλεκτρικών οχημάτων του Group, σε όλες τις μάρκες του.

Θα επιτευχθεί επιπλέον εξοικονόμηση με τη βελτιστοποίηση των στοιχείων, την ανάπτυξη καινοτόμων μεθόδων παραγωγής και τη συνεπή ανακύκλωση.

Στόχος είναι η σταδιακή μείωση του κόστους της μπαταρίας στα “entry level” μοντέλα έως και 50 % και στο τμήμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις έως και 30 %, με το κόστος ανά κιλοβατώρα να διαμορφώνεται κάτω από 100 €.

Εμπλουτισμένη και πιο πλήρης αλυσίδα αξίας. Το Volkswagen Group θα εξασφαλίσει τον αδιάλειπτο εφοδιασμό με μπαταρίες, με ανάπτυξη τεχνολογίας στην ικανότητα αποθήκευσης ενέργειας και τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης, επιπλέον του μειωμένου κόστους.

Το νέο πρισματικό ενιαίο μπλοκ προσφέρει επίσης τις καλύτερες συνθήκες για τη μετάβαση στις μπαταρίες τύπου solid state, το επόμενο τεχνολογικό άλμα στις μπαταρίες, το οποίο το Volkswagen Group αναμένει για τα μέσα της δεκαετίας.

Το Group εστιάζει σε στρατηγικές συνεργασίες για αποτελεσματική χρήση φυσικών πόρων και καλύτερη φόρτιση, παράλληλα με διατήρηση των στρατηγικών χρηματοοικονομικών του στόχων (δείκτης capex περίπου 6% έως το 2025 και ετήσιες καθαρές ταμειακές ροές άνω των 10 δισ. ευρώ).

Επέκταση του παγκόσμιου δικτύου γρήγορης φόρτισης με λειτουργία περίπου 18.000 δημόσιων σημείων ταχυφόρτισης στην Ευρώπη έως το 2025, που αντιπροσωπεύει έναν πενταπλασιασμό του σημερινού δικτύου ταχυφόρτισης και αντιστοιχεί στο ένα τρίτο περίπου της συνολικής ζήτησης που προβλέπεται για την Ευρώπη για το 2025.

Αυτό θα επιτευχθεί μέσω μιας σειράς στρατηγικών συνεργασιών – επιπλέον του project IONITY.