VOLKSWAGEN ID.7 GTX και Tourer 340 ίππων – Τιμές

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Το πιο ισχυρό ηλεκτρικό μοντέλο της VW που κατασκευάστηκε ποτέ, το ID.7 GTX , αλλά και το ID.7 Tourer είναι πλέον διαθέσιμα και στην ελληνική αγορά

 

 

 

 

Tο ID.7, η ηλεκτρική ναυαρχίδα στην οικογένεια ID. εξελίσσεται συνεχώς έχοντας πλέον στην γκάμα, για πρώτη φορά και station wagon εκδόσεις. Πρόκειται για το ID.7 Tourer.

Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό station wagon αυτοκίνητο της VW στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των μηδενικών εκπομπών ρύπων με μεγάλη αυτονομία που φτάνει ως τα 685 χιλιόμετρα, παρέχοντας υψηλά επίπεδα άνεσης και εξαιρετική ευρυχωρία.

Το ID.7 Tourer διαφέρει σημαντικά από το τετράθυρο fastback στο πίσω μέρος. Η επιμηκυμένη γραμμή της οροφής και το ιδιαίτερο προφίλ είναι τα ιδιαίτερα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού estate. Το Tourer είναι μια συγχώνευση ενός κλασικού station όπως το Passat και ενός shooting brake, όπως το Arteon.

Χάρη στο αυξημένο ύψος του πίσω μέρος του, ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι ακόμη μεγαλύτερος από αυτόν του sedan. Με πέντε επιβάτες το ID.7 Tourer διαθέτει έως και 605 λίτρα για τις αποσκευές, με την πλάτη του πίσω καθίσματος σε θέση φόρτωσης. Όταν η φόρτωση γίνεται μέχρι τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και μέχρι την οροφή, η χωρητικότητα αυξάνεται σε έως και τα 1.714 λίτρα.

Στο εσωτερικό το νέο ID.7 Tourer διαθέτει στοιχεία άνεσης της premium κατηγορίας. Όπως είναι οι αεραγωγοί που λειτουργούν αυτόματα με μικρά μοτέρ ελέγχου και τα καθίσματα ergoActive, με νέα λειτουργία μασάζ σημείων πίεσης και αυτόματο κλιματισμό.

Μια άλλη καινοτομία είναι η πανοραμική ηλιοροφή με smart glass. Με τα επίπεδα κρυστάλλου της μπορούν να μεταβληθούν ηλεκτροχρωμικά αλλάζοντας αντίστοιχα την διαπερατότητα της. Η εφαρμογή Wellness In-Car είναι επίσης εντελώς νέα και επιτρέπει τη ρύθμιση διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω τριών προκαθορισμένων προγραμμάτων (Fresh Up, Calm Down και Power Break).

Τελευταία καινοτομία που έρχεται στα ID.7 και ID.7 Tourer είναι η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) του ChatGPT. Η πρόσβαση σε αυτό γίνεται με τη χρήση του φωνητικού βοηθού “IDA” και προσφέρει μια σειρά νέων επιλογών που υπερβαίνουν κατά πολύ τον φωνητικό έλεγχο που ήταν διαθέσιμος μέχρι τώρα. Όλα αυτά λειτουργούν διαισθητικά. Ο οδηγός απλώς μιλάει στον βοηθό σε φυσική γλώσσα και δεν χρειάζεται να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο. H τεχνολογία του ChatGPT προϋποθέτει ID. Software 4.0 και πάνω.

Η συμπαγής μονάδα κίνησης είναι εγκατεστημένη στο πίσω μέρος του ID.7 Tourer και αποδίδει 210 kW (286 ίππους) και ροπή 545 Nm. Είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικά μεγέθη μπαταριών. H έκδοση Pro με ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας 77kWh επιτρέπει αυτονομία έως 604 χλμ. με τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 σε 6,6 δευτερόλεπτα.

Η κορυφαία έκδοση Pro S, η οποία είναι διαθέσιμη και στο ID.7, έχει ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας 86kWh, αυτονομία έως 688 χλμ. (σε μεικτό κύκλο WLTP) με τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 σε 6,7 δευτερόλεπτα.

Η μεγαλύτερη μπαταρία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ισχύ φόρτισης έως 200 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC, ενώ η έκδοση Pro φτάνει τη μέγιστη ισχύ φόρτισης των 175 kW. Με αυτά το επίπεδα ισχύος, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί από το 10 έως το 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Παράλληλα η γκάμα του αποκτά και τις πανίσχυρες τετρακίνητες εκδόσεις GTX των 340 ίππων. Όπως και στα ID.4 GTX και ID.5 GTX, η μονάδα δυναμικής διαχείρισης του οχήματος είναι υπεύθυνη για τον ευφυή έλεγχο του συστήματος τετρακίνησης δύο κινητήρων του ID.7 GTX. Αυτό το λογισμικό, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από τη VW, στοχεύει πάντα στο να επιτυγχάνει τον βέλτιστο συνδυασμό ενεργειακής απόδοσης, δυναμικής συμπεριφοράς και οδηγικής ευστάθειας.

Η μονάδα ελέγχει όχι μόνο το σύστημα μετάδοσης κίνησης, αλλά και όλα τα συστήματα πέδησης, διεύθυνσης και ελέγχου πλαισίου, ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης. Το μηχανολογικό κομμάτι και το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου έχουν βελτιωθεί θεμελιωδώς με βάση την αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) και προσφέρουν μεγάλο εύρος μεταξύ άνεσης και σπορ χαρακτήρα χάρη στη δυνατότητα επιλογής προφίλ οδήγησης.

Το αποτέλεσμα είναι ότι τα ID.7 GTX και ID.7 GTX Tourer, είναι σήμερα τα πιο ισχυρά ηλεκτρικά οχήματα της VOLKSWAGEN. Από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα το ID.7 GTX των 250 kW επιταχύνει σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα (5,5 στο ID.7 Tourer GTX), έχοντας ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός και στον πίσω άξονα.

Η αυτονομία του ID.7 GTX φτάνει τα 594 χλμ. και του Tourer τα 583 χλμ. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με έως και 200 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC. Στην πιο γρήγορη φόρτιση, η μπαταρία των 86 kWh φορτίζει από το 10 στο 80% σε μόλις 26 λεπτά.

Τόσο το νέο ID.7 GTX, όσο και ID.7 Tourer GTX έχουν ιδιαίτερα σπορ χαρακτηριστικά. Ξεχωρίζει το δυναμικό μπροστινό μέρος με τον χαρακτηριστικής σχεδίασης GTX προφυλακτήρα, η μαύρη λωρίδα του πλαισίου οροφής και ο σπορ διαχύτης στο πίσω μέρος. Υπάρχουν ακόμα, ζάντες αλουμινίου “Skagen” 20-ιντσών και προβολείς IQ.LIGHT LED Matrix με φωτιζόμενα λογότυπα Volkswagen εμπρός και πίσω.

Στο εσωτερικό, λεπτομέρειες όπως η κόκκινη ραφή αντίθεσης GTX στα καθίσματα, το ταμπλό και τις πόρτες εξασφαλίζουν μία αίσθηση υψηλής ποιότητας.

Τα ID.7 και ID.7 Tourer, είναι διαθέσιμα στις εκδόσεις Pro, Pro S, GTX καθώς και στις ειδικά αναβαθμισμένες εκδόσεις εξοπλισμού More που έχουν ως βάση τις βασικές εκδόσεις. Στις εκδόσεις More για το Pro και το Pro S, η αξία του επιπρόσθετου εξοπλισμού σε σύγκριση με τις βασικές εκδόσεις ορίζεται στα 9.800 ευρώ, με το όφελος πελάτη να φτάνει τα 7.800 ευρώ.

Οι τιμές του VW ID.7 Pro των 286 ίππων ξεκινούν από 56.900 ευρώ ή 45.900 ευρώ με απόσυρση και την επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3.
Η έκδοση Pro S με αυτονομία 707 χιλιόμετρα κοστίζει 61.500 ευρώ (50.500), ενώ από 69.900 ευρώ ή 58.900 ευρώ με τις επιδοτήσεις, αρχίζουν οι τιμές του κορυφαίου ID.7 GTX. Οι εκδόσεις ID.7 Tourer είναι 1.000 ευρώ ακριβότερες.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το ΧΙΑΟΜΙ SU7 «έσπασε» τα χρονόμετρα στο Nurburgring (video)

Το ΧΙΑΟΜΙ EV ολοκλήρωσε τον ιδιαίτερα απαιτητικό γύρο στην πίστα του Nürburgring Nordschleife, σπάζοντας ένα ρεκόρ που κρατούσε επτά χρόνια.     Το Nürburgring Nordschleife είναι παγκοσμίως...

FIA Motorsport Games 2024: Οι επιδόσεις των Ελλήνων

Στη Βαλένθια φιλοξενήθηκε η τρίτη διοργάνωση των FIA Motorsport Games.     Στα FIA Motorsport Games, στο παγκόσμιο ραντεβού του μηχανοκίνητου αθλητισμού, συμμετείχαν περισσότεροι από 600 αθλητές....

Η ηλεκτροκίνηση προβληματίζει την Ευρωπαϊκή Ένωση

Ο μονόδρομος της ηλεκτροκίνησης που έχει αναγκαστεί να ακολουθήσει η αυτοκινητοβιομηχανία, τελικά έχει πολλά εμπόδια στο ευρωπαϊκό πέρασμά του.     Η συνεχώς αυξανόμενη εμφάνιση νέων ηλεκτρικών...

Με «ελληνικό» όνομα η νέα, ιταλική LANCIA

Ένα ακόμα όνομα της ελληνικής αλφαβήτου, μετά το Ypsilon, θα χρησιμοποιήσει η LANCIA στο επόμενο μοντέλο που ετοιμάζει.   H LANCIA βρίσκεται πλέον στο δρόμο της...

AUDI A5: Δεν θα έχει ηλεκτρική έκδοση ποτέ!

Εξηλεκτρισμένοι κινητήρες εσωτερικής καύσης τεχνολογίας MHEV plus, αλλά όχι αμιγώς ηλεκτρικοί, σπορ σχεδίαση, νέο εσωτερικό και μοντέρνα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική είναι μεταξύ άλλων τα χαρακτηριστικά...

LIVE TV: FIA Motorsport Games – Δείτε τις προσπάθειες των Ελλήνων

Με αρκετές ελληνικές συμμετοχές διεξάγονται στην Ισπανία τα FIA Motorsport Games.     Στη Βαλένθια φιλοξενούνται τα FIA Motorsport Games του 2024. Μια διοργάνωση που πραγματοποιείται για...

Που και πότε απαγορεύεται η κυκλοφορία των φορτηγών λόγω της 28ης Οκτωβρίου

Απαγορεύεται η κυκλοφορία φορτηγών μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου.   Η Δευτέρα 28η Οκτωβρίου του 2024, είναι μια...

Δοκιμή MITSUBISHI Colt 1.0 Turbo: Ευχάριστη έκπληξη

Οδηγούμε το νέο, γαλλικών προδιαγραφών MITSUBISHI Colt των 91 ίππων. Το οποίο αποδεικνύεται ένα ολοκληρωμένο σούπερμίνι, που στόχο έχει την ικανοποίηση του οδηγού.     Του Ηλία...