VOLVO C40 & XC40: Πισωκίνητα με μεγαλύτερη αυτονομία

Κοινοποίησε το άρθρο

Κίνηση στους πίσω τροχούς, αυξημένη αυτονομία και μειωμένο χρόνο φόρτισης διαθέτουν τα νέα ηλεκτρικά VOLVO C40 και XC40.

Έχουν περάσει 25 χρόνια από όταν η VOLVO παρουσίασε κάποιο μοντέλο της με κίνηση στους πίσω τροχούς. Και ποιος το περίμενε ότι το 2023 θα είχε και πάλι πισωκίνητα αυτοκίνητα; Και μάλιστα ηλεκτρικά!
Ο λόγος για τα νέα C40 και XC40 Recharge. Ο ηλεκτροκινητήρας τους αποδίδει πλέον ισχύ 175 kW, αυξημένη κατά 3% σε σχέση με τον απερχόμενο ηλεκτροκινητήρα των 170 kW που εφοδίαζε την έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Στο XC40 Recharge single motor η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει στις 69 kWh, αλλά οι βελτιώσεις στην αποτελεσματικότητα της ψύξης της, έχουν ως αποτέλεσμα αύξηση της αυτονομίας, η οποία πλέον φθάνει τα 460 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP, έναντι 425 χλμ. της προηγούμενη έκδοσης.

H αυτονομία του C40 Recharge single motor αυξήθηκε στα 476 χιλιόμετρα έναντι 438 προηγουμένως. Μία φόρτιση από το 10% έως το 80% απαιτεί περίπου 34 λεπτά με τη χρήση ενός δημόσιου φορτιστή συνεχούς ρεύματος 130 kW.

Για περισσότερη ισχύ και αυξημένη αυτονομία, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεγαλύτερης μπαταρίας, σε συνδυασμό με έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 185 kW, που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Αυτή η επιλογή συνοδεύεται από μπαταρία 82 kWh που αυξάνει την αυτονομία στα 515 χιλιόμετρα στο XC40 Recharge single motor extended range και στα 533 στο C40 Recharge single motor extended range. Και σε αυτήν την περίπτωση ο χρόνος φόρτισης έχει μειωθεί στα 25 λεπτά για φόρτιση από το 10% έως το 80%.

Υπάρχουν βέβαια και τετρακίνητες εκδόσεις που επωφελούνται από τις παραπάνω αναβαθμίσεις. Η προηγούμενη διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες 150 kW, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, αντικαταστάθηκε από τον εξελιγμένο ηλεκτροκινητήρα των 183 kW στον πίσω άξονα και έναν νέο ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 117 kW στον εμπρός άξονα.

Το XC40 Recharge Twin Motor AWD έχει πλέον αυτονομία έως και 500χιλιόμετρα, με μόνο μία φόρτιση, ενώ το C40 Recharge Twin Motor AWD φτάνει στα 507 χιλιόμετρα.

Υπάρχουν ακόμα εξωτερικές βελτιώσεις που συμβάλλουν στην οικονομία, όπως οι τροχοί ελαφρού κράματος 19 ιντσών, που μεταξύ άλλων, βοηθούν στη μείωση της οπισθέλκουσας μέσω της αεροδυναμικής τους σχεδίασης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

TOTEM GT Super Jarama: Σχεδιασμένο στα όνειρα των alfisti

Εμπνευσμένο από την ALFA ROMEO Julia, το TOTEM GT Super Jarama, είναι ένα χειροποίητο υπεραυτοκίνητο με περισσότερους από 600 ίππους.   Όσα χρόνια και αν περάσουν,...

PEUGEOT #3008NOW: Επιδοτούμενες τιμές και δελεαστική χρηματοδότηση

Ετοιμοπαράδοτα PEUGEOT 3008 προσφέρονται με δελεαστικές τιμές αλλά και προνομιακά χρηματοδοτικά προγράμματα.   Το νέο PEUGEOT 3008 είναι ένα αυτοκίνητο που δεν περνά από πουθενά απαρατήρητο....

NISSAN με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης

NISSAN και Wayve με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης ετοιμάζονται για την επόμενη ημέρα της αυτόνομη οδήγησης.     Μπορεί όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες να κινούνται στους ρυθμούς...

HONDA Dream Offers: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις – Τιμές

Προνομιακά χρηματοδοτικά προγράμματα και σημαντικές εκπτώσεις σε όλα της τα μοντέλα προσφέρει η HONDA, μέσω του ανοιξιάτικου Dream Offers.     Με σημαντικές εκπτώσεις συνεχίζεται η άνοιξη...

SKODA Elroq RS για ηλεκτρικές ανησυχίες

Το Elroq RS είναι το πιο γρήγορο σε φόρτιση και επιτάχυνση μοντέλο παραγωγής της SKODA μέχρι σήμερα.     Τα μοντέλα RS της SKODA, με πιο δημοφιλές...

Έρχονται λεωφορεία υδρογόνου

Διαγωνισμός για την προμήθεια λεωφορείων υδρογόνου για τις αστικές συγκοινωνίες αναμένεται να γίνει μέσα στο 2025.     Μπορεί τα πάντα να κινούνται πλέον στους ρυθμούς της...

Η Τάμτα «πειραματίζεται» με το HYUNDAI Inster

Η HYUNDAI Ελλάς στήριξε δυναμικά το φετινό Athens Fashion Week, όπου πρωταγωνίστησαν το Inster, αλλά και η Τάμτα.     Η 36η Εβδομάδα Μόδας Athens Fashion Week,...

Ήρθε το FORD Puma Gen-E: Που θα το οδηγήσετε

Το νέο ηλεκτρικό Puma Gen-E βρίσκεται πλέον στο δίκτυο των επίσημων εμπόρων της FORD στην Ελλάδα, όπου είναι διαθέσιμο και για test drive.     Μετά τα...