VOLVO C40 & XC40: Πισωκίνητα με μεγαλύτερη αυτονομία

Κοινοποίησε το άρθρο

Κίνηση στους πίσω τροχούς, αυξημένη αυτονομία και μειωμένο χρόνο φόρτισης διαθέτουν τα νέα ηλεκτρικά VOLVO C40 και XC40.

Έχουν περάσει 25 χρόνια από όταν η VOLVO παρουσίασε κάποιο μοντέλο της με κίνηση στους πίσω τροχούς. Και ποιος το περίμενε ότι το 2023 θα είχε και πάλι πισωκίνητα αυτοκίνητα; Και μάλιστα ηλεκτρικά!
Ο λόγος για τα νέα C40 και XC40 Recharge. Ο ηλεκτροκινητήρας τους αποδίδει πλέον ισχύ 175 kW, αυξημένη κατά 3% σε σχέση με τον απερχόμενο ηλεκτροκινητήρα των 170 kW που εφοδίαζε την έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Στο XC40 Recharge single motor η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει στις 69 kWh, αλλά οι βελτιώσεις στην αποτελεσματικότητα της ψύξης της, έχουν ως αποτέλεσμα αύξηση της αυτονομίας, η οποία πλέον φθάνει τα 460 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP, έναντι 425 χλμ. της προηγούμενη έκδοσης.

H αυτονομία του C40 Recharge single motor αυξήθηκε στα 476 χιλιόμετρα έναντι 438 προηγουμένως. Μία φόρτιση από το 10% έως το 80% απαιτεί περίπου 34 λεπτά με τη χρήση ενός δημόσιου φορτιστή συνεχούς ρεύματος 130 kW.

Για περισσότερη ισχύ και αυξημένη αυτονομία, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεγαλύτερης μπαταρίας, σε συνδυασμό με έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 185 kW, που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Αυτή η επιλογή συνοδεύεται από μπαταρία 82 kWh που αυξάνει την αυτονομία στα 515 χιλιόμετρα στο XC40 Recharge single motor extended range και στα 533 στο C40 Recharge single motor extended range. Και σε αυτήν την περίπτωση ο χρόνος φόρτισης έχει μειωθεί στα 25 λεπτά για φόρτιση από το 10% έως το 80%.

Υπάρχουν βέβαια και τετρακίνητες εκδόσεις που επωφελούνται από τις παραπάνω αναβαθμίσεις. Η προηγούμενη διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες 150 kW, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, αντικαταστάθηκε από τον εξελιγμένο ηλεκτροκινητήρα των 183 kW στον πίσω άξονα και έναν νέο ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 117 kW στον εμπρός άξονα.

Το XC40 Recharge Twin Motor AWD έχει πλέον αυτονομία έως και 500χιλιόμετρα, με μόνο μία φόρτιση, ενώ το C40 Recharge Twin Motor AWD φτάνει στα 507 χιλιόμετρα.

Υπάρχουν ακόμα εξωτερικές βελτιώσεις που συμβάλλουν στην οικονομία, όπως οι τροχοί ελαφρού κράματος 19 ιντσών, που μεταξύ άλλων, βοηθούν στη μείωση της οπισθέλκουσας μέσω της αεροδυναμικής τους σχεδίασης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

OPEL Corsa GSE Vision Gran Turismo: Η…ψηφιακή γενιά των 800 ίππων

Η OPEL μας προετοιμάζει για το μέλλον με ένα εντυπωσιακό τετρακίνητο Corsa GSE Vision Gran Turismo 800 ίππων, το οποίο αρχικά, θα είναι ιδανικό...

ΕΛΒΟ: Ποιος είναι ο νέος αποκλειστικός ιδιοκτήτης

Η ήδη ιδιωτικοποιημένη ΕΛΒΟ πέρασε αποκλειστικά στην ιδιοκτησία του Ισραηλινού SK Group, που ήταν ο μεγαλύτερος μέτοχός της τα τελευταία χρόνια.   Ο Όμιλος SK από...

H GEELY…εκτοξεύεται και στο διάστημα ( video)

Η GEELY εκτόξευσε 11 δορυφόρους οι οποίοι θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των δορυφορικών επικοινωνιών Internet of Things Χαμηλής Τροχιάς, βοηθώντας έτσι τα...

HENNESSEY Venom F5 Revolution LF: Η απόλυτη εξατομίκευση των 2.031 ίππων (video)

Ανακαλύψτε το ένα και μοναδικό Venom F5 Revolution LF της HENNESSEY, το hypercar των 2.031 ίππων, με το χειροκίνητο κιβώτιο και την ακραία εξατομίκευση.     Η...

VOLKSWAGEN California: Το αυτοκίνητο των διακοπών

Το VOLKSWAGEN California, η εμβληματική φιγούρα των camper vans, επιστρέφει ως μια σύγχρονη πρόταση για όσους αναζητούν τον «ταξιδιάρικο» τρόπο ζωής.     H VOLKSWAGEN επαναφέρει το...

Πως οι οδηγοί του WRC εκπαιδεύουν τα μάτια τους (video)

Δείτε πως οι οδηγοί του WRC φροντίζουν την όρασή τους ώστε να ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις που συναντούν στα ράλι.     Είναι γνωστό ότι για να...

LAMBORGHINI Fenomeno: Υβριδικό φαινόμενο 1.080 ίππων

Η LAMBORGHINI Fenomeno είναι ένα φαινόμενο τεχνολογίας και σχεδιασμού, με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης 1.080 ίππων, το οποίο θα απολαύσουν μόνο 29 συλλέκτες.     Η LAMBORGHINI...

BRABUS XLP 800 6×6 Adventure: Αχόρταγο, τριαξονικό «τέρας» (video)

Δείτε πως η BRABUS μετέτρεψε μια MERCEDES-BENZ G-Class, σε ένα πολυτελές, άρμα υψηλών επιδόσεων, που δεν κολλάει πουθενά.     Η BRABUS μας έχει συνηθίσει να μεταμορφώνει...