VOLVO C40 & XC40: Πισωκίνητα με μεγαλύτερη αυτονομία

Κοινοποίησε το άρθρο

Κίνηση στους πίσω τροχούς, αυξημένη αυτονομία και μειωμένο χρόνο φόρτισης διαθέτουν τα νέα ηλεκτρικά VOLVO C40 και XC40.

Έχουν περάσει 25 χρόνια από όταν η VOLVO παρουσίασε κάποιο μοντέλο της με κίνηση στους πίσω τροχούς. Και ποιος το περίμενε ότι το 2023 θα είχε και πάλι πισωκίνητα αυτοκίνητα; Και μάλιστα ηλεκτρικά!
Ο λόγος για τα νέα C40 και XC40 Recharge. Ο ηλεκτροκινητήρας τους αποδίδει πλέον ισχύ 175 kW, αυξημένη κατά 3% σε σχέση με τον απερχόμενο ηλεκτροκινητήρα των 170 kW που εφοδίαζε την έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Στο XC40 Recharge single motor η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει στις 69 kWh, αλλά οι βελτιώσεις στην αποτελεσματικότητα της ψύξης της, έχουν ως αποτέλεσμα αύξηση της αυτονομίας, η οποία πλέον φθάνει τα 460 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP, έναντι 425 χλμ. της προηγούμενη έκδοσης.

H αυτονομία του C40 Recharge single motor αυξήθηκε στα 476 χιλιόμετρα έναντι 438 προηγουμένως. Μία φόρτιση από το 10% έως το 80% απαιτεί περίπου 34 λεπτά με τη χρήση ενός δημόσιου φορτιστή συνεχούς ρεύματος 130 kW.

Για περισσότερη ισχύ και αυξημένη αυτονομία, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεγαλύτερης μπαταρίας, σε συνδυασμό με έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 185 kW, που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Αυτή η επιλογή συνοδεύεται από μπαταρία 82 kWh που αυξάνει την αυτονομία στα 515 χιλιόμετρα στο XC40 Recharge single motor extended range και στα 533 στο C40 Recharge single motor extended range. Και σε αυτήν την περίπτωση ο χρόνος φόρτισης έχει μειωθεί στα 25 λεπτά για φόρτιση από το 10% έως το 80%.

Υπάρχουν βέβαια και τετρακίνητες εκδόσεις που επωφελούνται από τις παραπάνω αναβαθμίσεις. Η προηγούμενη διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες 150 kW, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, αντικαταστάθηκε από τον εξελιγμένο ηλεκτροκινητήρα των 183 kW στον πίσω άξονα και έναν νέο ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 117 kW στον εμπρός άξονα.

Το XC40 Recharge Twin Motor AWD έχει πλέον αυτονομία έως και 500χιλιόμετρα, με μόνο μία φόρτιση, ενώ το C40 Recharge Twin Motor AWD φτάνει στα 507 χιλιόμετρα.

Υπάρχουν ακόμα εξωτερικές βελτιώσεις που συμβάλλουν στην οικονομία, όπως οι τροχοί ελαφρού κράματος 19 ιντσών, που μεταξύ άλλων, βοηθούν στη μείωση της οπισθέλκουσας μέσω της αεροδυναμικής τους σχεδίασης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το νέο σήμα της ALFA ROMEO: Η σημασία του αριθμού 5

Ένα εορταστικό λογότυπο ετοίμασε η ALFA ROMEO η οποία συμπληρώνει 115 χρόνια από την ίδρυσή της.     Στις 24 Ιουνίου 2025 η ALFA ROMEO θα συμπληρώσει...

OMODA & JAECOO: Ξεκίνημα με προνομιακές τιμές και δώρα

Μοναδικά προνόμια θα έχουν όσοι προ-παραγγείλουν μέχρι το τέλος του Μαΐου τα μοντέλα της OMODA & JAECOO, που έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.     Ένα...

Που θα δείτε το νέο FORD Puma Gen-E

Η FORD προσκαλεί το κοινό στο εμπορικό κέντρο Golden Hall για μια μοναδική εμπειρία με επίκεντρο το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E.     Τo νέο Puma...

Το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025

Το KΙΑ EV3 ήταν ο νικητής στα World Car Awards 2025.   Σε συλλέκτη βραβείων εξελίσσεται το KIA EV3. Γιατί το, ευρωπαϊκών προδιαγραφών νέο ηλεκτρικό μοντέλο...

GET LOST Project Safari: Μια Elise για τα…βουνά

Το Project Safari είναι το πρώτο δημιούργημα της νέας εταιρείας GET LOST, η οποία υπόσχεται διασκεδαστικές, χωμάτινες περιπέτειες με ένα αυτοκίνητο που αρχικά γεννήθηκε...

RENAULT Austral 2025: Υβριδικός εκσυγχρονισμός

Με αναβαθμισμένα υβριδικά συστήματα κίνησης, μεγάλες δυνατότητες δικτύωσης και πολυάριθμα ηλεκτρονικά συστήματα έρχεται το ανανεωμένο RENAULT Austral.   To μήκους 4,5 μέτρων RENAULT Austral έχοντας δώσει...

Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ 2025

Λάμψη από το παρελθόν έδωσαν τα πολυάριθμα κλασικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο Εαρινό Ράλι της ΦΙΛΠΑ.     Οι πανέμορφες Σπέτσες ήταν ο τελικός προορισμός του Εαρινού...

Η LANCIA επέστρεψε στους αγώνες ράλι (video)

Το Ράλι Regione Piemonte ήταν ο αγώνας στον οποίο έγινε η πρώτη εμφάνιση της σύγχρονης LANCIA στους αγώνες.     Περισσότεροι από 25.000 θεατές βρέθηκαν στην Άλμπα,...