Το ΧΙΑΟΜΙ SU7 «έσπασε» τα χρονόμετρα στο Nurburgring (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Το ΧΙΑΟΜΙ EV ολοκλήρωσε τον ιδιαίτερα απαιτητικό γύρο στην πίστα του Nürburgring Nordschleife, σπάζοντας ένα ρεκόρ που κρατούσε επτά χρόνια.

 

 

Το Nürburgring Nordschleife είναι παγκοσμίως γνωστό για την εξαιρετική δυσκολία, την πολυπλοκότητα και την πρόκληση του. Καθιστώντας το έναν ονειρεμένο χώρο δοκιμών. Για την απόδοση, τη ρύθμιση αλλά και την αξιοπιστία των αυτοκινήτων.

Αυτός είναι και ο λόγος που η επίτευξη του ταχύτερου γύρου, αποτελεί σημαντικό «παράσημο» για κάθε αυτοκίνητο. Έτσι, κατά καιρούς ακούμε για ταχύτερους γύρους, κυρίως από αυτοκίνητα επιδόσεων. Τα οποία διεκδικούν το ρεκόρ στην κατηγορία τους.

Τώρα βέβαια που…ανθίζουν τα ηλεκτρικά, αρχίζουν και αυτά να δοκιμάζονται στην «πράσινη κόλαση». Από το 2014 όμως, μόνο επτά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα έχουν μπει στη λίστα του Nürburgring.

Μια από τις εταιρείες που αποφάσισαν να αγωνιστούν στη φημισμένη πίστα, είναι και η ΧΙΑΟΜΙ. Όχι με κάποιο…smartphone φυσικά, αλλά με το πανίσχυρο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο. Το SU7 Ultra Prototype.

Στόχος της είναι έχει το γρηγορότερο τετράθυρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Nürburgring μέσα σε δέκα χρόνια.

Το σχέδιο της XIAOMO EV χωρίζεται σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση περιλαμβάνει τη χρήση ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου. Για να διεκδικήσει τα ρεκόρ γύρου Nürburgring, από αυτοκίνητο μη παραγωγής.

Η δεύτερη φάση στοχεύει στη χρήση ενός μοντέλου παραγωγής για να στοχεύσει και επίσημα τα ρεκόρ γύρου αυτοκινήτου παραγωγής, το 2025.

Το εντυπωσιακό πάντως είναι ότι κατά την πρώτη του επίσημη απόπειρα στο Nürburgring, το τετράπορτο ΧΙΑΟΜΙ SU7 Ultra Prototype πέτυχε τον εντυπωσιακό χρόνο 6’46″874. Σπάζοντας μετά από 7 χρόνια το ρεκόρ γύρου για τετράθυρο αυτοκίνητο προπαραγωγής. Οδηγός ήταν ο David Pittard.

Το SU7 Ultra Prototype, είναι εξοπλισμένο με τον κινητήρα V8 της ΧΙΑΟΜΙ EV. Διαθέτει σύστημα τετρακίνησης τριών κινητήρων που αποτελείται από δύο V8 και έναν V6. Προσφέροντας συνολική μέγιστη ισχύς 1.548 ίππους.

Επιταχύνει από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,97 δευτερόλεπτα! Με τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα.

Η εξέλιξή βέβαια συνεχίζεται με τους ανθρώπους της ΧΙΑΟΜΙ να υποστηρίζουν ότι ακόμα δεν έχουμε δει τις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου!

Καθίστε αναπαυτικά και δείτε ολόκληρη την προσπάθεια του XIAOMI SU7 Ultra prorotype.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το νέο σήμα της ALFA ROMEO: Η σημασία του αριθμού 5

Ένα εορταστικό λογότυπο ετοίμασε η ALFA ROMEO η οποία συμπληρώνει 115 χρόνια από την ίδρυσή της.     Στις 24 Ιουνίου 2025 η ALFA ROMEO θα συμπληρώσει...

OMODA & JAECOO: Ξεκίνημα με προνομιακές τιμές και δώρα

Μοναδικά προνόμια θα έχουν όσοι προ-παραγγείλουν μέχρι το τέλος του Μαΐου τα μοντέλα της OMODA & JAECOO, που έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.     Ένα...

Που θα δείτε το νέο FORD Puma Gen-E

Η FORD προσκαλεί το κοινό στο εμπορικό κέντρο Golden Hall για μια μοναδική εμπειρία με επίκεντρο το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E.     Τo νέο Puma...

Το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025

Το KΙΑ EV3 ήταν ο νικητής στα World Car Awards 2025.   Σε συλλέκτη βραβείων εξελίσσεται το KIA EV3. Γιατί το, ευρωπαϊκών προδιαγραφών νέο ηλεκτρικό μοντέλο...

GET LOST Project Safari: Μια Elise για τα…βουνά

Το Project Safari είναι το πρώτο δημιούργημα της νέας εταιρείας GET LOST, η οποία υπόσχεται διασκεδαστικές, χωμάτινες περιπέτειες με ένα αυτοκίνητο που αρχικά γεννήθηκε...

RENAULT Austral 2025: Υβριδικός εκσυγχρονισμός

Με αναβαθμισμένα υβριδικά συστήματα κίνησης, μεγάλες δυνατότητες δικτύωσης και πολυάριθμα ηλεκτρονικά συστήματα έρχεται το ανανεωμένο RENAULT Austral.   To μήκους 4,5 μέτρων RENAULT Austral έχοντας δώσει...

Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ 2025

Λάμψη από το παρελθόν έδωσαν τα πολυάριθμα κλασικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο Εαρινό Ράλι της ΦΙΛΠΑ.     Οι πανέμορφες Σπέτσες ήταν ο τελικός προορισμός του Εαρινού...

Η LANCIA επέστρεψε στους αγώνες ράλι (video)

Το Ράλι Regione Piemonte ήταν ο αγώνας στον οποίο έγινε η πρώτη εμφάνιση της σύγχρονης LANCIA στους αγώνες.     Περισσότεροι από 25.000 θεατές βρέθηκαν στην Άλμπα,...