Από έντονο ενδιαφέρον και ωραίες μάχες σημαδεύτηκε ο τελευταίος γύρος του Κυπέλλου Χώματος, το 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ,
που συγκέντρωσε 30 συμμετοχές. Ο καιρός ήταν ιδανικός, ενώ η ανάποδη φορά της ειδικής Κινέττας-Λουτρακίου, άρεσε στα περισσότερα πληρώματα, γεγονός που δικαιολογεί το ότι αρκετοί οδηγοί ξαναβρέθηκαν στο μπάκετ μετά από πολύ καιρό.
Εντυπωσιακή επιστροφή στο χώρο των ράλλυ μετά από 7 χρόνια, έκανε ο Λεωνίδας Κύρκος, κερδίζοντας την 1η έκδοση του χωμάτινου σπριντ. Ο «Λέας» απέδειξε πως η τέχνη δεν ξεχνιέται και με το “καλημέρα” ήταν ταχύτερος στην μήκους 18.93 χιλιομέτρων ειδική. Βέβαια, ο 5 φορές πρωταθλητής Ελλάδος, καρδιοχτύπησε στο β’ σκέλος, καθώς στα τελευταία χιλιόμετρα της διαδρομής το Mitsubishi Lancer Evo IX ξεκίνησε να ρετάρει. Τέλος καλό, όλα καλά, όμως, για τον Κύρκο, που είχε την πολύτιμη καθοδήγηση του πρωταθλητή Ελλάδος, Γιώργου Πολυζώη από το δεξί μπάκετ. Πίσω τους τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου, που σίγουρα θα μπορούσαν να είχαν καταφέρει κάτι καλύτερο, εάν στο α’ σκέλος δεν είχαν εγκλωβιστεί στη σκόνη των Φιλιππίδη-Μαχαίρα, οι οποίοι σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικού. Οι Κυπελλούχοι Χώματος του 2013, απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι είναι ταχύτατοι, εντυπωσιάζοντας μάλιστα με το χρόνο τους στο β’ πέρασμα. Δικαίως, στο τέλος του αγώνα, οι αντίπαλοί τους έσπευσαν να τους συγχαρούν για την επίδοσή τους. Έκπληξη μπορεί να χαρακτηριστεί η τρίτη θέση των Λευτέρη Αλυγιζάκη-Μιχάλη Χατζηδάκη με Lancer ένατης γενιάς. Ο οδηγός από την Κρήτη οδήγησε για πρώτη φορά τετρακίνητο στο χώμα και …«έβγαλε μάτια» με την απόδοσή του. Πέτυχε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στο α’ πέρασμα, ενώ στο β’ σκέλος έκοψε ρυθμό, στοχεύοντας στον τερματισμό. Την πεντάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κλουβάτος-Ανδρέας Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση στο φετινό Κύπελλο Χώματος και οι Πάνος Κωνσταντάκος-Ιωάννης Ραβάνης με ίδιο αυτοκίνητο που είχαν τετ-α-κε στο πρώτο χιλιόμετρο του αγώνα.
Στην F2, η νίκη κρίθηκε στο …νήμα! Οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης ήταν ταχύτεροι με το Ford Escort MKII στο πρώτο πέρασμα, κάνοντας βήμα τίτλου στην κατηγορία. Ωστόσο, οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Θοδωρής Μούγιος με ίδιο αυτοκίνητο δεν είχαν πει την τελευταία τους λέξη, επικρατώντας τελικά στα δικίνητα. Μάλιστα, ο οδηγός από τη Λαμία έχασε πολύτιμο χρόνο στην πρώτη ειδική, καθώς «έπεσε» στη σκόνη προπορευόμενου αυτοκινήτου. Ο Μποζιονέλος ακολούθησε δεύτερος, χάνοντας τη νίκη και παράλληλα τον τίτλο στην F2 για μόλις 2 δευτερόλεπτα. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Γιώτης-Γιώργος Βότσης με Hyundai Accent. Παρ’ ότι τερμάτισε στην τέταρτη θέση στην F2, ο Σπύρος Δεδεγκίκας στέφθηκε Κυπελλούχος στην κατηγορία, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά για φέτος. Στο δεξί μπάκετ του Ford Escort RS 1800 στο Λουτράκι, βρέθηκε η Ελένη Βλαχαντώνη.
Αρκετά πληρώματα αντιμετώπισαν προβλήματα στον τελευταίο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς. Οι Λευτέρης Μανιαδάκης-Δημήτρης Σαΐνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) είχαν πρόβλημα με το κολάρο του τούρμπο, χάνοντας αρκετά λεπτά στην πρώτη ειδική, ενώ δύο κλαταρίσματα στο ίδιο σκέλος ταλαιπώρησαν τους Διονύση Σπανό-Σωτήρη Γκότοβο που ολοκλήρωσαν χαμηλά στην κατάταξη με το Subaru Impreza Spec-C.
Άτυχοι ήταν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας με το Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι στις αρχές του πρώτου σκέλους είχαν κλαταρισμένο ελαστικό, χάνοντας αρκετά λεπτά μέχρι να το αλλάξουν. Στη συνέχεια, το πλήρωμα επέλεξε να μη συνεχίσει την προσπάθειά του αν και έφτασε έως τον τερματισμό της ειδικής. Δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Σπύρος Ροϊνιώτης-Νίκος Γιαννόπουλος (Ford Escort MKII) από σπασμένο ημιαξόνιο κι ενώ βρίσκονταν στην τρίτη θέση της F2. Άδοξο τέλος και για τους Γιάννη Αναγνωστάκο-Νίκο Μοσχόπουλο, που αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του MG ZR 105, μόλις 500 μέτρα πριν τον τερματισμό της πρώτης ειδικής.