Η Λέσχη Αυτοκινήτου – Μοτοσικλέτας Σερρών (ΛΑΜΣ) πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία το 22 ο Classic Auto Moto Trial (Ράλλυ Αντίκα) στις Σέρρες το Σάββατο 4 και την Κυριακή 5 Ιουνίου.
Το απόγευμα του Σαββάτου συγκεντρώθηκαν στον πεζόδρομο της οδού Κων. Καραμανλή (από το δημαρχείο μέχρι την πλατεία Κρονίου) των Σερρών περισσότερα από 70 οχήματα (Αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες) που κατασκευάστηκαν μέχρι το 1990. Το παλαιότερο όχημα ήταν μία μοτοσικλέτα BMW R51/2 του 1950, ενώ τα περισσότερα ήταν της δεκαετίας του ’50. Παράλληλα πραγματοποιήθηκε και έκθεση παλαιών ποδηλάτων. Και όλα αυτά υπό τους ήχους του Jukebox! Ο κόσμος είχε τη δυνατότητα να τα θαυμάσει και να θυμηθεί παλιές καλές εποχές. Την Κυριακή στις 10.00 π.μ. δόθηκε η εκκίνηση. Συμμετείχαν 59 οχήματα (17 αυτοκίνητα και 42 μοτοσικλέτες) από τη Βόρεια Ελλάδα και όχι μόνο. Αφού έκαναν ολιγόλεπτη στάση στο Στρυμονικό, συνέχισαν μέσω Καλόκαστρου – Λιβαδοχωρίου – Αμπέλων – Δημητριτσίου –Σησαμιάς – Αγίας Παρασκευής – Τερπνής για την Νιγρίτα, όπου τερμάτισαν περίπου στις 11.20 π.μ. Εκεί ξεκουράστηκαν απολαμβάνοντας τη φιλοξενία στην πλατεία της πόλης. Το ωραίο περιβάλλον συνδυάστηκε ιδανικά με τις αντίκες. Στις 13.00 δόθηκε η εκκίνηση για την επιστροφή μέσω Νέου Σκοπού και οι συμμετέχοντες τερμάτισαν στην πίστα Καρτ στις 14.10, όπου έγινε και πανηγυρική παρέλαση των οχημάτων, προσφέροντας υπέροχο θέαμα σε όλους. Η διαδρομή ήταν 90 χιλιόμετρα και τα οχήματα κινήθηκαν με σχετικά χαμηλή ταχύτητα.
Οι αγωνιζόμενοι και όσοι βοήθησαν στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης γευμάτισαν συζητώντας τις εμπειρίες τους. Ακολούθησαν οι απονομές κυπέλλων, πλακετών και μεταλλίων. Η ΛΑΜΣ τίμησε τον μεγαλύτερο σε ηλικία οδηγό (Χρήστο Τζίκα, *1949), τον νεότερο οδηγό (Τάνια Κοκκίνου, *1991), την πιο μακρινή συμμετοχή (Τάσος Μπαδαρλής από τη Γερμανία), το παλαιότερο όχημα (Σάββας Ηλιάδης, BMW R51/2 του 1950) και την καλύτερη γυναικεία. Μερικές μάρκες οχημάτων που συμμετείχαν Μοτοσικλέτες: BMW, Horex, NSU, Jawa, Vespa, Honda, Kawasaki, Zündapp, Florett, Sachs, DKW, Simson, AWO, Yamaha, Harley Davidson, Suzuki, Norton, Ardie, Moto Guzzi, Laverda και Fantic Motor.
Αυτοκίνητα: Alfa Romeo, Peugeot, Mini Cooper, Lancia, Toyota, VW, Ford, BMW, Opel, Citroen, Subaru, Fiat, Audi, Mitsubishi, Autobianchi, Jaguar, Rover, Willis και Mercedes. Σε όλους δόθηκαν ακανέδες Βασάκη, προσφορά της ομώνυμης Εταιρείας. Τιμήθηκαν οι χορηγοί της διοργάνωσης τους οποίους και ευχαριστούμε για τη συνεχή προσφορά τους. Επίσης ευχαριστούμε όσους με οποιοδήποτε τρόπο συνέβαλαν στη διοργάνωση και επιτυχία της εκδήλωσης. Ενδεικτικά αναφέρουμε τους συμμετέχοντες, τη Γραμματεία, τους Κριτές, τα ΜΜΕ, τους Δήμους Σερρών, Βισαλτίας και Εμμανουήλ Παπά, την ΚΕΔΗΣ, την Περιφερειακή Ενότητα Σερρών, την Τροχαία Σερρών και Νιγρίτας, και την οδική βοήθεια HELLAS SERVICE, που πάντα φροντίζει για τις παράπλευρες απώλειες. Το φωτογραφικό υλικό είναι ευγενική προσφορά του FOTO ΚΛΙΚ Σέρρες (www.fotoklik.eu).
Το Classic Auto-Moto Trial έγινε πλέον θεσμός για την Βόρεια Ελλάδα. Ταυτίζεται με την πόλη των Σερρών και το αυτοκινητοδρόμιό της. Είναι μια ακόμη αφορμή για συνάντηση στις Σέρρες.
{gallery}agwnes/lams/classic2016{/gallery}