Με κινητήρα EcoBoost μόλις 1000 κ. εκ. απόδοσης 200 ίππων η Ford και η M-Sport παρουσίασαν το ολοκαίνουργιο Fiesta R2, το πρώτο αγωνιστικό με τους νέους κανονισμούς της FIA που αφορούν τα R2 αλλά και το πρώτο που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις της M-Sport στο Krakow της Πολωνίας. Βασισμένο στο Fiesta ST-Line, το R2 υιοθετεί διάφορες αλλαγές που το κάνουν πιο γρήγορο, πιο ανθεκτικό και πιο ανταγωνιστικό στις απαιτήσεις των αγώνων αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο μικρή σχέση έχει με το προκάτοχο του καθώς η M-Sport εμπνεύστηκε από το παρόν Fiesta WRC με βελτιώσεις στον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και τις αναρτήσεις. Ο 3κυλινδρος turbo κινητήρας χωρητικότητας ενός λίτρου δίνει 200 ίππους στις 6500 στροφές/λεπτό και ροπή 290 Nm στις 4000 στροφές/λεπτό, ροπή που μεταδίδεται στους τροχούς μέσω ενός 5ταχυτου σειριακού κιβωτίου. Το νέο Fiesta R2 χρησιμοποιεί ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger (τριών θέσεων εμπρός και δύο θέσεων πίσω) και ελατήρια Eibach διαθέσιμα σε σκληρά και μαλακά. Το σύνολο φρενάρει με αγωνιστικές δαγκάνες Alcon και αεριζόμενους δίσκους AP εμπρός και Alcon πίσω. Η M-Sport άνοιξε το μπλοκ παραγγελιών και περιμένει όσους ενδιαφέρονται να αγωνιστούν με αυτό το Fiesta R2 στο πρωτάθλημα FIA Junior WRC του 2019.