Χωρίς ιδιαίτερες καθυστερήσεις πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά της Ανάβασης Ριτσώνας. Οι οδηγοί ανέβηκαν δύο φορές τη μήκους 3.1 χιλιομέτρων διαδρομή του αγώνα και δηλώνουν έτοιμοι για να ριχτούν στη μάχη της Κυριακής! Ο αγώνας περιλαμβάνει δύο σκέλη, με τη δράση να ξεκινάει στις 10.30 και το δρόμο να κλείνει στις 09.00 για τους θεατές! Την οργάνωση του τέταρτου γύρου του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων έχει αναλάβει το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.), με την πολύτιμη στήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, του Δήμου Χαλκιδέων και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.). Υποστηρικτής είναι για άλλη μια χρονιά το MyKteo Μ.Γ. Θαλάσση.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, τα βλέμματα μαγνήτισαν τα αυτοκίνητα της Formula Saloon, εκεί όπου ο Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta) πέτυχε την καλύτερη επίδοση της ημέρας! Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus) βρέθηκε πίσω του και το μόνο σίγουρο είναι πως οι φίλοι του αθλήματος θα απολαύσουν ωραία κόντρα τη Κυριακή! Ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με Ferrari 458 Challenge θα κυνηγήσει και αυτός την πρωτιά! Στην FST2 ταχύτερο χρόνο πέτυχε ο Ντίνος Ζυγογιάννης με Audi A3.
Στην Ομάδα Α, ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) ανέβηκε ταχύτερα από όλους, εμπρός από τους Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC) και Παναγιώτη Λιώρη (Ford Escort WRC). Με αγωνία αναμένεται η κόντρα της Κυριακής, σε μια κατηγορία που παρουσιάζει πάντοτε ενδιαφέρον. Στην Α έως 2 Λίτρα, ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport) στο δεύτερο σκέλος ανέβασε την απόδοσή του, δείχνοντας πως θα διεκδικήσει τη νίκη την Κυριακή. Για την πρωτιά θα παλέψουν και οι Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS), Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B) και Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS). Στην Α5, ταχύτερος ήταν ο Χρήστος Ατζέμης (Peugeot 106 Rallye).
Στην Ομάδα Ν, με αρκετές νίκες σε παλαιότερες εμφανίσεις του στη Ριτσώνα, ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) δείχνει από τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά πως δύσκολα θα χάσει την πρωτιά στον αγώνα. Οι Γιώργος Αργυρίου, Μηνάς Μπενής και «Αμερικάνος» με ίδιο αυτοκίνητο θα προσπαθήσουν να αντιστρέψουν την κατάσταση την Κυριακή. Να σημειωθεί πως ο Αργυρίου δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στο δεύτερο σκέλος από μηχανική βλάβη, ωστόσο δηλώνει έτοιμος για τον αγώνα. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Honda Civic Type R) πέτυχε την καλύτερη επίδοση και στα δύο σκέλη. Οι Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16) και Σάκης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16) ακολούθησαν και θα έχουν ωραία κόντρα στη Ν2!
Ο Σάκης Τροβάς (BMW M3 E30) έκανε το ταχύτερο ανέβασμα στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά της Ανάβασης Ριτσώνας στην Ομάδα Ε. Τη νίκη θα κυνηγήσουν την Κυριακή οι Αλέξανδρος Τσιόγκας (Citroen AX) και Κωνσταντίνος Ντόφης με Ford Escort RS 2000 MKII. Πίσω από τους Τσιόγκα και Ντόφη στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα βρέθηκε ο Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 S16).
Εντυπωσιακό ανέβασμα πραγματοποίησε στην κατηγορία των Ιστορικών ο πολυπρωταθλητής Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) που δύσκολα θα ηττηθεί την Κυριακή. Μάχες αναμένονται για τις πιο πίσω θέσεις από τους Γιάννη Τσαλαματά και Γιάννη Κάτσικα με Ford Escort RS 2000 MKII.
Στο Ενιαίο, 13 πανομοιότυπα Skoda Fabia 1.2 Turbo θα «κονταροχτυπηθούν» μεταξύ τους. Οι διαφορές μεταξύ των οδηγών το Σάββατο ήταν μικρές, γεγονός που προμηνύει σπουδαίες μάχες την Κυριακή, σε μια κατηγορία που έχει προσελκύσει αρκετούς νεαρούς οδηγούς. Ταχύτερα στις χρονομετρημένες δοκιμές ανέβηκε ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος, όντας πιο γρήγορος και στην U30, με τον Σπύρο Γαλεράκη να τον ακολουθεί και τον Στάθη Κουκέα να είναι ελάχιστα δέκατα πιο πίσω. Υπενθυμίζεται πως ο αγώνας της Κυριακής είναι διπλός για το Ενιαίο, γεγονός που σημαίνει πως κάθε σκέλος προσμετράει ξεχωριστά στην κατάταξη του κυπέλλου.