Σε ευρεία σύσκεψη υπό τον Υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη παρευρέθη το προεδρείο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας, με κύριους άξονες συζήτησης τα θέματα που αφορούν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό της χώρας μας – μεταξύ των οποίων και το μέλλον του Ράλλυ Ακρόπολις και του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς και άλλων διεθνών αγώνων για τους οποίους η ΟΜΑΕ είτε έχει δεσμευθεί, είτε τους έχει αναλάβει.
Η αίσθηση που αποκόμισαν τα Στελέχη της ΟΜΑΕ είναι ότι βρίσκονται μπροστά σε μια νέα αφετηρία, όπου το Υφυπουργείο και η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δείχνει έμπρακτο ενδιαφέρον για τα ζητήματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας.
Ακολουθεί, αυτούσιο, το Δελτίο Τύπου που δημοσίευσε σήμερα (26 Ιουλίου 2019), στην επίσημη ιστοσελίδα της (http://www.gga.gov.gr), η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 26 Ιουλίου 2019
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ευρύτατη σύσκεψη για τον επαναπροσδιορισμό στο αγωνιστικό καλεντάρι των αγώνων, του εμβληματικού για τη χώρα, “Ράλλυ Ακρόπολις”, πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, με την παρουσία και του γενικού γραμματέα Αθλητισμού, Γιώργου Μαυρωτά.
Συμμετείχαν, πέραν του προεδρείου της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας, ο Υφυπουργός Έρευνας και Τεχνολογίας, Χρήστος Δήμας, ο νέος Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, εκπρόσωπος του νέου Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Παναγιώτη Νίκα, ο νέος Δήμαρχος Κορίνθου, Βασίλης Νανόπουλος και ο αντιδήμαρχος Λουτρακίου, Τάσος Σακελλαρίου.
Προσδιορίστηκαν, έπειτα από την αναλυτική ενημέρωση του προέδρου της ΟΜΑΕ, Δημήτρη Μιχελακάκη, για τις αγωνιστικές και οικονομικές προϋποθέσεις, εκείνες οι πρώτες ενέργειες που απαιτούνται, ώστε η άνοιξη του 2019 να είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που το “Ράλλυ Ακρόπολις” δεν διεξήχθη.
Επισημάνθηκαν, επιπλέον, τα ισχυρά οικονομικά και τουριστικά οφέλη που προκύπτουν, αλλά και η σημαντική ευκαιρία για να συνδεθεί, αυτός ο σπουδαίος διεθνής αγώνας, με τα απαραίτητα κοινωνικά μηνύματα για την “οδική ασφάλεια και συμπεριφορά” στη χώρα.
Διαπιστώθηκε, τέλος, από τον κ. Αυγενάκη, ότι οι συνθήκες είναι ώριμες, με το τόσο ζεστό ενδιαφέρον που επιδεικνύουν οι δύο Περιφέρειες και οι μεγάλοι Δήμοι εντός αυτών, ώστε να υπάρξει πλέον ένας στρατηγικός σχεδιασμός, που θα εξασφαλίσει όχι μόνο την, εκ νέου, σταδιακή ανάπτυξη του θεσμού, αλλά και τη διαρκή εξέλιξή του.