Μεγάλη ανάκληση για το Mazda 3 λόγω προβληματικού αερόσακου

Κοινοποίησε το άρθρο
ανάκληση Mazda 3

Η Γενική  Γραμματεία  Βιομηχανίας  ανακοίνωσε  ότι , η  εταιρεία  Mazda  Κεντρικής  & Νοτιοανατολικής  Ευρώπης  εκτελεί  πρόγραμμα  ανάκλησης  του μοντέλου Mazda 3 (BK).

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών

Πρόσβαση στις παραβάσεις τους μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet έχουν πλέον όλοι οι οδηγοί.     Η ψηφιακή εποχή που ζούμε, έχει ως αποτέλεσμα η καθημερινότητά μας...

Η  ανάκληση  αφορά  σε  5.877  οχήματα  στην  ελληνική  αγορά,  παραγωγής  από  18 Φεβρουαρίου  2003  έως  22  Ιουνίου  2006.

Στα  συγκεκριμένα  οχήματα,  το  πλαστικό λογότυπο στο κάλυμμα της μονάδας αερόσακου του τιμονιού μπορεί να θρυμματιστεί και να εκτοξεύσει  θραύσματα  στο  εσωτερικό  του  οχήματος  κατά  τη  διάρκεια  της  λειτουργίας αερόσακου  σε  περίπτωση  σύγκρουσης.  Λόγω  της  ακατάλληλης  προδιαγραφής  υλικού,  το πλαστικό λογότυπο μπορεί να γίνει εύθραυστο.

Σε αυτήν την κατάσταση, το λογότυπο μπορεί να σπάσει κατά τη διάρκεια μιας κανονικής λειτουργίας αερόσακου. Πλαστικά θραύσματα του σπασμένου  λογότυπου  μπορεί  να  χτυπήσουν  τους  επιβάτες,  αυξάνοντας  την  πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού των επιβατών.

Μέχρι στιγμής στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση του καλύμματος της μονάδας αερόσακου του τιμονιού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για  περισσότερες  πληροφορίες  ή  διευκρινήσεις  οι  καταναλωτές  παρακαλούνται  όπως επικοινωνήσουν  τηλεφωνικά  με  το  Δίκτυο  εξουσιοδοτημένων  επισκευαστών  της  Mazda,  το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα mazda-gr.com.