Οι Honda CRF250R και CRF250RX αναβαθμίζονται σημαντικά

Κοινοποίησε το άρθρο

Σημαντικά μέτρα αναβάθμισης για τις Honda CRF250R και CRF250RX στοχεύουν στη κορυφαία συμπεριφορά στις στροφές, στην ευκολία χειρισμού και στη σταθερή απόδοση από τη γραμμή εκκίνησης μέχρι τον τερματισμό

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές

Ένα SKODA Elroq, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.     Η SKODA, ακολουθώντας τον ηλεκτρικό μονόδρομο που ωθείται...

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Οι νέες 22YM CRF250R και CRF250RX κυριαρχούν στην τελευταία σειρά βελτιώσεων της off-road οικογένειας της Honda που έχει κατακτήσει πολλαπλά πρωταθλήματα.

Μετά τα μέτρα αναβάθμισης των 22YM CRF450R και CRF450RX και οι δύο μοτοσυκλέτες φέρουν βελτιωμένες αναρτήσεις για ακόμα πιο ‘ξυραφένια’ αίσθηση στο στρίψιμο συγκριτικά με τα 21YM μοντέλα, ενώ οι 22YM CRF250R και CRF250RX κληρονομούν αρκετές από τις πρόσφατες τεχνικές βελτιώσεις των μεγαλύτερων μοντέλων της οικογένειας, ώστε όλοι οι αναβάτες, ανεξαρτήτως επιπέδου ικανοτήτων, να κινούνται σταθερά ταχύτερα από γύρο σε γύρο.

Η 22YM CRF250R χρησιμοποιεί τώρα το πλαίσιο και το ψαλίδι της 21YM CRF450R, τα οποία είναι συνδεδεμένα με την κατάκτηση πολλαπλών πρωταθλημάτων MXGP, έναν εκτενώς αναβαθμισμένο κινητήρα, νέο συμπλέκτη με 9 δίσκους, ανανεωμένη ανάρτηση και παράλληλα επωφελείται από μία μείωση βάρους 3kg.

2022 HONDA CRF250R

Οι κινητήρες των μοντέλων 22YM ωφελούνται από τις εκτενείς βελτιώσεις στην εισαγωγή και την εξαγωγή, ανάμεσα στις οποίες ένα μεγαλύτερο φιλτροκούτι, η διαφορετική κλίση των μπεκ ψεκασμού, ο ανανεωμένος χρονισμός βαλβίδων, το σύστημα εξαγωγής ευθείας σχεδίασης (αυλοί και σωλήνες) και ο ελαφρύτερος μονός σιγαστήρας.

Η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται μέσω ενός συμπλέκτη με 9 δίσκους που αναπτύχθηκε για να βελτιώσει την αντοχή και την αίσθηση (πιο ελαφριά μανέτα) και συνδυάζεται με τη νέα κλιμάκωση του κιβωτίου.

Οι αλλαγές αυτές στον κινητήρα αυξάνουν τη μέγιστη ισχύ κατά 10% και τη ροπή στις μεσαίες στροφές κατά 15%, βελτιώνοντας τόσο την τελική ταχύτητα όσο και τη ροπή στις χαμηλές – μεσαίες στροφές.

Το νέο πλαίσιο που συναντάμε στην τρέχουσα CRF450R με την οποία ο Tim Gajser κατέκτησε δύο συνεχόμενα παγκόσμια πρωταθλήματα MXGP το 2019 και το 2020, έχει ισορροπημένη ακαμψία και βελτιστοποιημένη γεωμετρία, ενώ υποστηρίζεται από την ανάρτηση της Showa, η οποία μετά από πλήρες revalving προσφέρει κατακόρυφη βελτίωση της συμπεριφοράς στις στροφές.

22YM HONDA CRF250R

Το σώμα των μοτοσυκλετών είναι εντελώς νέο. Σχεδιασμένα με Υπολογιστική Ρευστοδυναμική (Computational Fluid Dynamics, CFD), τα καλύμματα του ψυγείου κατασκευάζονται από ένα ενιαίο κομμάτι πλαστικού αντί δύο, και περιλαμβάνουν επίσης έναν κάτω αεραγωγό για βελτίωση της ροής αέρα προς το ψυγείο. Η σέλα είναι μικρότερη, ελαφρύτερη και πιο χαμηλή στο πίσω τμήμα κατά 10mm για βελτιωμένη ελευθερία και κίνηση του αναβάτη.

Η 22YM CRF250RX ωφελείται από όλες τις βελτιώσεις του motocross μοντέλου, αλλά διαθέτει μία μοναδική χαρτογράφηση της ECU για το σύστημα ψεκασμού καυσίμου προσφέροντας βελτιωμένες επιδόσεις enduro, πλαστικό ρεζερβουάρ 8L, αντί του αντίστοιχου της CRF250R από τιτάνιο με χωρητικότητα 6,3L, ένα πλαϊνό σταντ από σφυρήλατο αλουμίνιο και νέες προστατευτικές χούφτες ως στάνταρ εξοπλισμό.

Οι 22YM CRF250R, CRF250RX, μαζί με τις μικρότερες CRF150R, CRF125F, CRF110F και την CRF50F ακολουθούν το παράδειγμα των μεγαλύτερων 21YM CRF450R και CRF450RX και υιοθετούν νέα κατακόκκινα γραφικά.