Το όνομα Baleno ήρθε στο προσκήνιο εκ νέου, έπειτα από 15 χρόνια, όπου και είχε σημειώσει μια αξιοσημείωτη εμπορική πορεία. Το Suzuki Baleno διευρύνει περαιτέρω τη γκάμα της φίρμας, όντας ένα μοντέλο που ταιριάζει γάντι στην ελληνική αγορά.
Για να μην υπάρξει η παραμικρή σύγχυση, να σημειώσουμε πως το Baleno, δεν αντικαθιστά το Swift, αλλά τοποθετείται πάνω από αυτό, μιας και προσφέρει χώρους ισάξιους με τα μικρά οικογενειακά της αγοράς. Άλλωστε, το Balenoπατάει σε μία νέα πλατφόρμα την οποία ενστερνίζονται κι άλλα μοντέλα της γκάμας, αλλά και μελλοντικά που θα ακολουθήσουν.
Εκλεπτυσμένη εμφάνιση!
Με την πρώτη ματιά το Baleno σε κερδίζει με την χαμηλή και φαρδιά σιλουέτα που διαθέτει, με την συνολική εμφάνιση να χαρακτηρίζεται εκλεπτυσμένη και ραφιναρισμένη, με την Suzuki να αναφέρει ότι ενστερνίζεται το σχεδιαστικό μοτίβο “LiquidFlow”. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν οι ρίγες χρωμίου που διατρέχουν τη μάσκα, ενώ εντυπωσιακές είναι και οι ακμές που διατρέχουν το αμάξωμα. Στο πίσω μέρος, το βλέμμα σας αναμφίβολα θα πέσει στη λεπτή αεροτομή οροφής!
Υπεράνω κριτικής οι χώροι!
Πριν συνεχίσουμε την περιγραφή του εσωτερικού κόσμου του Baleno, να σας δηλώσουμε το εξής: Το μοντέλο φέρνει τα πάνω κάτω σε ότι αφορά τους εσωτερικούς χώρους, μιας και ανατρέπειτα δεδομένα της κατηγορίας του στον τομέα του χώρου για τα πόδια των πίσω επιβατών. Το διαθέσιμο ύψος για το κεφάλι είναι επαρκές για ψηλούς, ενώ και το πλάτος ευνοεί τη μεταφορά πέμπτου επιβάτη. Αντίστοιχα, κορυφαία είναι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, με 355 λίτρα.Σε ότι αφορά το σχεδιασμό της καμπίνας τώρα, αυτή αποτελείται από σκληρά υλικά, αλλά καλό φινίρισμα και συναρμογή. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας θα συναντήσετε την οθόνη του συστήματος infotainment, το οποίο προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα. Στο κατώτερο μέρος της κονσόλας, συναντάμε τα χειριστήρια για τον κλιματισμό καθώς και την LCD οθόνη που απεικονίζει τις πληροφορίες του συστήματος. Σε ότι αφορά την πρακτικότητα, αυτή κρίνεται καλή με αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα.
Πυροβόλο ο κινητήρας
Το Suzuki Baleno της δοκιμής μας, εξοπλίζεται με έναν 3κυλινδρο κινητήρα, με χωρητικότητα 1 λίτρου, ο οποίος χάρη και στη τουρμπίνα αποδίδει 112 ίππους. Το μοτέρ είναι εξαιρετικό, με γραμμική λειτουργία, ελαστικό, χωρίς κραδασμούς, ενώ αποδεικνύεται και πολύ λογικό σε κατανάλωση καυσίμου. Η μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, γίνεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων, το οποίο διαθέτει καλή αίσθηση, με σχετικά μακριά κλιμάκωση, η οποία βοηθάει και στην λογική κατανάλωση καυσίμου.
Στο δρόμο τι ψάρια πιάνει;
Μια χαρά τα πάει σε κάθε διαδρομή το Suzuki Baleno, μιας και η ανάρτηση είναι στημένη με βασικό στόχο την άνεση. Βέβαια δεν θα σας το κρύψουμε, ότι θα θέλαμε μια ελαφρώς καλύτερη ποιότητα κύλισης, μιας και σε αυτόν τον τομέα ο ανταγωνισμός τα πάει πολύ καλά. Παρόλα αυτά στον αυτοκινητόδρομο είναι σταθερό και ευθύβολο, με το τιμόνι να είναι ελαφρύ, αλλά σε καμία των περιπτώσεων δεν ενθουσιάζει με την πληροφόρηση που προσφέρει σε στροφιλίκι. Άλλωστε άλλες είναι οι προτεραιότητες του, αρχής γενομένης από την ευκολία που προσφέρει στον οδηγό εντός των τειχών της πόλης, χάρη στο κύκλο στροφής των μόλις 10 μέτρων.
Αν όμως αποφασίσετε να παίξετε λίγο μαζί του, απλά μην περιμένετε πολλά παιχνίδια. Ακόμα και υπό πίεση, το εμπρός μέρος θα γλιστρήσει φιλικά και πολύ προοδευτικά, με το πίσω μέρος να παραμένει ουδέτερο.
Θα κερδίσει κοινό
Το Suzuki Baleno έρχεται ξανά στην αγορά μετά από μια μακράς διάρκειας απουσία, αποτελώντας την εναλλακτική πρόταση στην κατηγορία των μικρών. Διαθέτει ένα εμφατικό παρουσιαστικό που εγκλωβίζει το βλέμμα, διαθέτοντας κορυφαίους χώρους, αλλά κι ένα μοτέρ που πραγματικά πυροβολεί, χωρίς να σου ματώνει την τσέπη σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Σε συνδυασμό και με τον υπερ-πλούσιο εξοπλισμό και τη λογική τιμή απόκτησης, το Baleno θα το γλυκοκοιτάξουν πολλοί!
(+) Απόδοση κινητήρα, χώροι, κατανάλωση, τιμή
(-) Αίσθηση τιμονιού και φρένων, υλικά καμπίνας