Η SEAT έκλεισε το 2016 σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά.
Η Ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε συνολικά 410.200 οχήματα, 2,6% περισσότερα από το 2015 (400.000), πετυχαίνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα από το 2007. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, οι πωλήσεις SEAT έχουν αυξηθεί κατά 27,8% δηλαδή 89.200 περισσότερα οχήματα από το 2013 (321.000). Το νέο Ateca ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις της SEAT την χρονιά που μόλις έφυγε. Συνολικά 24.200 νέα SUV πουλήθηκαν από τον Ιούλιο του 2016 που το νέο μοντέλο έφτασε στις αντιπροσωπείες. Χάρη στο επιτυχημένο λανσάρισμα του Ateca, οι πωλήσεις SEAT το δεύτερο εξάμηνο του 2016 αυξήθηκαν κατά 5,3%.
Τα νούμερα πωλήσεων του νέου Ateca συμπληρώθηκαν και από την μεγάλη αύξηση πωλήσεων που σημείωσαν το Leon και το Alhambra το 2016. Όσον αφορά το Leon, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,0%, φτάνοντας τα 165.000 οχήματα, αποτέλεσμα που αποτελεί το καλύτερο από το 1999 όταν λανσαρίστηκε το best–seller μοντέλο της μάρκας. Επιπλέον, το Ibiza έχοντας φτάσει κοντά στο τέλος της τέταρτης γενιάς του, έκλεισε το 2016 με 152.000 πωλήσεις, ελαφρώς μειωμένο από το 2015 (- 0,9%).
Ο Πρόεδρος της SEATLucadeMeo εξέφρασε την ικανοποίηση του για τα αποτελέσματα. «Η επιθετική προϊοντική πολιτική της μάρκας μόλις ξεκίνησε και για άλλη μία χρονιά η απόδοση μας σημείωσε θετικά αποτελέσματα. Το λανσάρισμα του Ateca μας δίνει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουμε το μέλλον με αισιοδοξία: αποτελεί τον τρίτο πυλώνα της μάρκας και συνέβαλε αισθητά στις πωλήσεις μας». Μιλώντας για το 2017, ο LucadeMeo δήλωσε ότι «με το ανανεωμένο Leon, την πέμπτη γενιά Ibiza και το νέο Arona θέσαμε ως στόχο την αύξηση του όγκου των πωλήσεων μας. Το 2017 πρόκειται για μία ιδιαίτερη χρονιά για τη SEAT».
320.00 πωλήσεις στη Δυτική Ευρώπη
Οι πωλήσεις της SEAT στη Δυτική Ευρώπη έφτασαν τα 319.900 οχήματα, 2,2% περισσότερες από το 2015 (312.800), χάρη στην αύξηση που σημειώθηκε στις αγορές της Αυστρίας (+12,9%), Σουηδίας (+31,3%) και Πορτογαλίας (+17,0%). Η SEAT έκλεισε επίσης της χρονιά με θετικό ισοζύγιο σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες. Στην Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά της μάρκας, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,5% φτάνοντας τα 90.000 οχήματα ενώ η Ισπανία ήρθε στη δεύτερη θέση με 77.200 πωλήσεις (+0,1%). Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία, η τρίτη και η πέμπτη μεγαλύτερη αγορά της SEAT, βελτιώθηκαν κατά 0,5% συνολικά με 47.400 και 22.500 πωλήσεις αντίστοιχα ενώ στην Ιταλία, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,9% με 16.500 πωλήσεις.