Η Αμαλία Γιαννακοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας της Opel Hellas, αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρία, έπειτα από μια θητεία 20 και πλέον ετών. Κατά τη διάρκεια της καριέρας της στην εταιρία, κάλυψε με επιτυχία διάφορες θέσης ευθύνης στο Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία.
Επιπλέον η Αμαλία Γιαννακοπούλου, ηγήθηκε του project της ανακύκλωσης οχημάτων από πλευράς Opel, υπήρξε ιδρυτικό στέλεχος της ΕΔΟΕ, όπου διετέλεσε και Πρόεδρος. Η Μαρία Καλλέργη, σήμερα Υπεύθυνη για Μάρκετινγκ & Πωλήσεις Ανταλλακτικών και Αξεσουάρ, θα διαδεχθεί την Αμαλία Γιαννακοπούλου στη θέση της Διευθύντριας Επικοινωνίας, αναλαμβάνοντας και την εκπροσώπηση της εταιρίας στην ΕΔΟΕ.
H Μαρία είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών σε Βusiness Μanagement και Βachelor Degree με εξειδίκευση σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνία.
Στο δυναμικό της Opel, εντάσσεται το 1997 και από τότε μέχρι σήμερα έχει καλύψει επιτυχώς διάφορες διευθυντικές θέσεις, στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, όπως Εταιρικών Πωλήσεων, Διαφήμισης & Προώθησης, Διακίνησης & Συστημάτων και Διαχείρησης Προϊόντων.
Χάρις στη διευρυμένη και πολύπλευρη εμπειρία της, σε Πωλήσεις, Μάρκετινγκ και Aftersales, η Μαρία θα συνεισφέρει θετικά στην προώθηση της μάρκας. Η εταιρία καλοσωρίζει τη Μαρία Καλλέργη στα νέα της καθήκοντα και ευχαριστεί θερμά την Αμαλία Γιαννακοπούλου για τις υπηρεσίες της και της εύχεται καλή συνέχεια.
Η Μαρία Καλλέργη, σήμερα Υπεύθυνη για Μάρκετινγκ & Πωλήσεις Ανταλλακτικών και Αξεσουάρ, θα διαδεχθεί την Αμαλία Γιαννακοπούλου στη θέση της Διευθύντριας Επικοινωνίας, αναλαμβάνοντας και την εκπροσώπηση της εταιρίας στην ΕΔΟΕ.
H Μαρία είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών σε Βusiness Μanagement και Βachelor Degree με εξειδίκευση σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνία.
Στο δυναμικό της Opel, εντάσσεται το 1997 και από τότε μέχρι σήμερα έχει καλύψει επιτυχώς διάφορες διευθυντικές θέσεις, στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, όπως Εταιρικών Πωλήσεων, Διαφήμισης & Προώθησης, Διακίνησης & Συστημάτων και Διαχείρησης Προϊόντων.
Χάρις στη διευρυμένη και πολύπλευρη εμπειρία της, σε Πωλήσεις, Μάρκετινγκ και Aftersales, η Μαρία θα συνεισφέρει θετικά στην προώθηση της μάρκας. Η εταιρία καλοσωρίζει τη Μαρία Καλλέργη στα νέα της καθήκοντα και ευχαριστεί θερμά την Αμαλία Γιαννακοπούλου για τις υπηρεσίες της και της εύχεται καλή συνέχεια.
Αλλαγές και στην Τοyota Ελλάς
Η Τοyota Ελλάς παραμένοντας πιστή στην δέσμευση της για την συνεχή ανάπτυξή και επαγγελματική εξέλιξη των ανθρώπων της, ενημερώνει για τις παρακάτω Οργανωτικές Αλλαγές, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2018:
Συγκεκριμένα, η κα Ελεάννα Βήττα, η οποία μέχρι σήμερα βρίσκεται στην θέση της Marketing Director της Τoyota Ελλάς, προάγεται στη θέση της Director, Marketing Balkans & Regional Planning, Pricing & Projects.
Η κα Ε. Βήττα θα έχει την ευθύνη για την στρατηγική και υλοποίηση των ενεργειών Μarketing στα Βαλκάνια (Ρουμανία & Βουλγαρία). Επιπλέον, θα αναλάβει, σε επίπεδο ευρύτερα της περιφέρειας της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων της Ελλάδας και του Βελγίου, την στρατηγική διαδικασία του Pricing & Planning. Επιπρόσθετα, έχει την ευθύνη και τον συντονισμό των ενεργειών που συνδέονται με το έργο των Ολυμπιακών Αγώνων.
Κατά τη διάρκεια του ρόλου της ως Marketing Director Ελλάδας, η κα Ε. Βήττα ισχυροποίησε την ηγετική θέση της μάρκας στην Ελλάδα, εξέλιξε τις αξίες της και την κατέστησε ως την πιο δυνατή σε επίπεδο εικόνας.
Η κα Αγγελική Τσενέ, η οποία μέχρι σήμερα βρίσκεται στη θέση της Group Product Manager, προάγεται στη θέση της Marketing Director της Toyota Ελλάς.
Η κα Α. Τσενέ εργάζεται στην Τoyota Ελλάς από το 2005 και έχει διαχειριστεί με επιτυχία τα προϊόντα όλων των κύριων κατηγοριών, οδηγώντας τα στις κυρίαρχες θέσεις κάθε κατηγορίας, με ισχυρά μερίδια αγοράς.
Οι κυρίες Ε. Βήττα και Α. Τσενέ αναφέρονται στον Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο της Toyota Ελλάς, κ. Αριστείδη Αραβανή, ο οποίος κατέχει και την θέση του CEO Continental Europe της Inchcape(*) με εκτεταμένες περιοχές ευθύνης στις αγορές του Βελγίου και των Βαλκανίων.
Mε την νέα οργανωτική δομή, η Inchcape plc αποσκοπεί στην επίτευξη των στόχων της στην ιδιαίτερα απαιτητική αγορά της Ευρώπης, καθώς και στην εξασφάλιση της υπεροχής της, ως μια μάρκα που παγκόσμια βρίσκεται συνεχώς σταθερά στην πρώτη θέση προτίμησης των καταναλωτών.