Η κριτική επιτροπή του θεσμού IEPOTY, η οποία αποτελείται από 70 μέλη από 31 χώρες, απένειμε τους τίτλους για τους καλύτερους κινητήρες της χρονιάς.
Τα φετινά βραβεία του θεσμού International Engine+Powertrain of The Year φέρνουν στην πρώτη θέση της γενικής κατηγορίας την Ferrari για 4η συνεχόμενη χρονιά, καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Ο κινητήρας με τον οποίο η ιταλική φίρμα απέσπασε αυτή τη διάκριση είναι εκείνος που εξοπλίζει τις 488 GTB, 488 Pista και 488 Spider, που δεν είναι άλλος από τον αλουμινένιο V8 biturbo χωρητικότητας 3,9 λτ. με απόδοση 670 ίππων και 760 Nm ροπής.
Πιο συγκεκριμένα οι νικητές ανά κατηγορία παρουσιάζονται παρακάτω:
Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2019:
Ferrari 3,9 λτ. twin-turbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider/Pista)
Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων:
Ferrari 3,9 λτ. twin-turbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider/Pista)
Καλύτερος νέος κινητήρας 2019:
Ηλεκτροκινητήρας της Jaguar Land Rover (Jaguar I-Pace)
Κάτω των 150 ίππων
Ford 999 κ.εκ. τρικύλινδρο turbo (Ford Fiesta, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport)
Από 150 έως 250 άλογα
Audi 2,0 λτ. TFSI τετρακύλινδρος (Audi TT, TT S, S1, S3, A3, A4, A5, A6, Q2, Q3, Q5; SEAT León Cupra, Alhambra, Ateca, Cupra Ateca; Škoda Superb, Kodiaq; Volkswagen Golf GTi, Polo GTi, T-Roc, Atlas, Passat, Arteon, CC, Beetle, Tiguan, Sharan)
Από 250 έως 350 άλογα
Porsche 2,5 λτ. turbo (Porsche 718 Boxster, 718 Cayman S)
Από 350 έως 450 άλογα
Ηλεκτροκινητήρας της Jaguar Land Rover (Jaguar I-Pace)
Από 450 έως 550 άλογα
Mercedes-AMG 4,0 λτ. V8 biturbo (Mercedes-AMG GT, GT S, GT C, GT R, S, C, E, G, GLC, Maybach S, Aston Martin Vantage, DB11)
Από 550 έως 650 άλογα
Ferrari 3,9 λτ. twin-turbo V8 (Ferrari Portofino, GTC4 Lusso T)
Πάνω από 650 ίππους
Ferrari 3,9 λτ. twin-turbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider/Pista)
«Πράσινο»-υβριδικό σύνολο της χρονιάς:
BMW 1,5 λτ. 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης & ηλεκτροκινητήρας (BMW i8)
Καλύτερος ηλεκτρικός κινητήρας:
Ηλεκτροκινητήρας της Jaguar Land Rover (Jaguar I-Pace)