Η Ευρώπη έτοιμη να απαγορεύσει τις πωλήσεις θερμικών αυτοκινήτων το 2035

Κοινοποίησε το άρθρο

Τα μελλοντικά σχέδια για την ΕΕ αναμένεται να καθοριστούν στις 14 Ιουλίου στις Βρυξέλλες.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

HONDA 0 α: Το SUV που επαναπροσδιορίζει τη φιλοσοφία “Thin, Light, and Wise” (video)

Το κομψό, ευρύχωρο και «έξυπνο» 0 α φέρνει τη νέα εποχή των SUV της HONDA, βασισμένο στη φιλοσοφία “Thin, Light, and Wise”. Διαθέσιμο από...

Τα πιο εμβληματικά Halloween cars

Δες τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα του σινεμά για το Halloween – Batmobile, DeLorean, Christine και άλλα κινηματογραφικά θηρία!     Μερικές από τις πιο…ανατριχιαστικές στιγμές του κινηματογράφου,...

KIA PV5 Cargo: Αυτονομία για ρεκόρ Guinness (video)

Ένα KIA PV5 Cargo, μεταφέροντας το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του, κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ Guinnness, αφού με μια μόνο φόρτιση διένυσε 693,38 χιλιόμετρα.     Η μεγαλύτερη...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου 

Volvo Ex30

Η Ευρώπη θα καθορίσει την στρατηγική ηλεκτροκίνησης στις 14 Ιουλίου στις Βρυξέλλες, σύμφωνα με γαλλική ιστοσελίδα.  Οι νέοι κανονισμοί για τις εκπομπές θα προβλέπουν σημαντική μείωση του CO2 για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων.  Σε αυτήν την περίπτωση, οι κανόνες αυτοί θα μειώσουν τις μέσες εκπομπές των στόλων αυτοκινήτων των κατασκευαστών που λειτουργούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά 60%, υψηλότερες από αυτές που συμφωνήθηκαν το 2019.

Πριν από δύο χρόνια διαπιστώθηκε ότι έως το 2030 η μείωση θα είναι 37,5% και 100% έως το 2035. Με απλά λόγια, οι πωλήσεις βενζίνης, ντίζελ και υβριδικών αυτοκινήτων (συμπεριλαμβανομένων των επαναφορτιζόμενων υβριδικών plug-in) θα σταματήσουν στην Ευρώπη σε 14 χρόνια.

Ευρώπη: Το 2035 θα είναι το έτος της οριστικής μετάβασης στην νέα κινητικότητα 

Μέχρι τότε, ορισμένες χώρες θα έχουν ήδη σταματήσει να πωλούν παραδοσιακά αυτοκίνητα, ακόμη και υβριδικά.  Τίποτα άλλο δεν θα κυκλοφορεί στο δρόμο εκτός από ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ακόμη και οχήματα που λειτουργούν με υγραέριο και μεθάνιο θα σταματήσουν.  Ωστόσο, και το υδρογόνο θα αποκλειστεί καθώς χρησιμοποιείται μόνο σε κυψέλες καυσίμου.

Με πίεση από τις Βρυξέλλες, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να επιταχύνουν τη διαδικασία μετάβασης στην ηλεκτρική ενέργεια και ακόμη και να επεκτείνουν την ηλεκτροδότηση σε άλλες περιοχές για να αντισταθμίσουν την υψηλή επένδυση στη μετάβαση σε ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρίες λιθίου.  Ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, ωστόσο, λένε ότι αυτό το βήμα θα διαρκέσει περισσότερο εκτός Ευρώπης, ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα.

Χώρες όπως η Βραζιλία και η Ινδία είναι πιθανό να χρειαστούν πολύ περισσότερο χρόνο και να συνεχίσουν να εκμεταλλεύονται περισσότερο την αιθανόλη.  Για ορισμένους κατασκευαστές οχημάτων θα είναι πολύ δύσκολο να λειτουργήσουν σε αυτές τις χώρες με γκάμα που αποτελείται κυρίως από ηλεκτρικά οχήματα, εάν δεν ληφθούν μέτρα από τις κυβερνήσεις σχετικά με τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.