Οι παγκόσμιες πωλήσεις SEAT σημείωσαν σημαντική αύξηση κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018 φτάνοντας στο υψηλότερο μέγεθος στην 68χρονη ιστορία της μάρκας και καταγράφοντας έτσι ένα ιστορικό ρεκόρ. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18,7% από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάρτιο, με 139.200 πωληθέντα αυτοκίνητα (2017: 117.300).
Μην το χάσεις:
H SEAT πρώτη μάρκα με ενσωματωμένη την εφαρμογή Shazam
Η SEAT πέτυχε επίσης ένα ακόμη ρεκόρ το Μάρτιο – το υψηλότερο μηνιαίο όγκο πωλήσεων. Τον Μάρτιο η εταιρεία πούλησε 60.400 οχήματα (2017: 53.200), 13,4% περισσότερα από το 2017 και για πρώτη φορά έσπασε το φράγμα των 60.000 οχημάτων σε ένα μήνα. Το προηγούμενο ρεκόρ χρονολογείται από τον Μάρτιο του 2000 (56.200 πωλήσεις).
Διψήφια ανάπτυξη
Το πρώτο τρίμηνο του 2018, Ισπανία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο, οι τρεις κύριες αγορές της SEAT, ενίσχυσαν σημαντικά την παγκόσμια ανάπτυξη. Η Ισπανία σημείωσε άνοδο 15,5% και με 28,500 πωληθέντα αυτοκίνητα ηγείται των πωλήσεων, ακολουθούμενη από τη Γερμανία (25,300 πωλήσεις, +22,8%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (18,400, +9,6%), δύο αγορές με το καλύτερο αποτέλεσμα στην ιστορία της μάρκας.
Η χώρα που οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν περισσότερο σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2017 είναι η Αλγερία, η οποία ανακοίνωσε νέο ρεκόρ και κατέστει η πέμπτη μεγαλύτερη αγορά σε όγκο πωλήσεων. Μέχρι το Μάρτιο η μάρκα πούλησε 7.200 οχήματα (2017: 900) αφού άρχισε να εμπορεύεται την 5η γενιά Ibiza, η οποία συναργολογείται στο τοπικό εργοστάσιο της Relizane. Η SEAT επιβεβαίωσε ότι το επόμενο καλοκαίρι, στο αλγερινό εργοστάσιο θα πραγματοποιείται η τελική συναρμολόγηση του Arona και του Leon, τα οποία κατασκευάζονται αμφότερα στο Martorell, γεγονός που θα επιτρέψει στην εταιρεία να συνεχίσει να αυξάνει τον όγκο πωλήσεων στην αγορά αυτή.
Η επιτυχία των μοντέλων SEAT οδηγεί σε μεγαλύτερη παραγωγή. Έτσι τον Απρίλιο και τον Μάιο το εργοστάσιο θα προσθέσει δέκα ακόμη βάρδιες παραγωγής τα Σαββατοκύριακα στην Γραμμή 1 (Ibiza και Arona), επτά στη Γραμμή 2 (Leon) και τέσσερις βάρδιες στη Γραμμή 3 (Audi Q3).
Οι πωλήσεις SEAT στην Ελλάδα
Και για την χώρα μας ο Μάρτιος ήταν ένας πολύ δυνατός μήνας. Mε 260 ταξινομήσεις και 2.3% μερίδιο αγοράς, η μάρκα βελτίωσε τα μεγέθη της κατά 70% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2017 (153 ταξινομήσεις). Στις Λιανικές ταξινομήσεις το αποτέλεσμα του Μαρτίου για την SEAT είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο για τη συνέχεια, αφού με 148 ταξινομήσεις λιανικής η SEAT σημείωσε μερίδιο αγοράς 3.3%.
Συνολικά στο 1ο τρίμηνο του έτους η μάρκα σημείωσε και στην χώρα μας εντυπωσιακή ανάπτυξη της τάξης του 100% σε σχέση με το 2017, με 657 ταξινομήσεις (328 το 2017) και 2.4% μερίδιο αγοράς.
Η βελτίωση αυτή την κατατάσσει στην 3η θέση των ταχύτερα αναπτυσσόμενων μαρκών στο σύνολο της Ελληνικής αγοράς το 1ο τρίμηνο του έτους, επιβεβαιώνοντας την θετική απήχηση των νέων μοντέλων της στο αγοραστικό κοινό.
Ένα νέο μοντέλο κάθε έξι μήνες έως το 2020
Ο ιστορικός όγκος πωλήσεων που επιτεύχθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2018 είναι το αποτέλεσμα της εμπορικής εκτόξευσης των Ateca, Leon, Ibiza και Arona τα τελευταία δύο χρόνια. Η SEAT πρόκειται να προσθέσει στη γκάμα ένα νέο μοντέλο κάθε έξι μήνες από το 2018 έως το 2020. Τα πρώτα δύο νέα μοντέλα θα είναι το SEAT Tarraco και το CUPRA Ateca, τα οποία θα λανσαριστούν στα τέλη του τρέχοντος έτους.