«Πρέπει να γίνουμε λιγότερο συναισθηματικοί. Η Fiat θα «παίξει» έναν σημαντικά μικρότερο ρόλο στην Ευρώπη. Χρησιμοποιήσαμε τους πόρους που είχαμε κάνοντας σημαντικές προσπάθειες με την Jeep, και την εξέλιξη της Alfa Romeo και της Maserati. Είμαι αισιόδοξος με τα 500, 500X και Panda που θα κυνηγήσουμε εμπορικά, δεν συμβαίνει το ίδιο όμως και για το Tipo.
Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί όταν δεσμεύουμε τεράστια κεφάλια κυνηγώντας μια υπέρ-πλήρη παγκόσμια αγορά. Μισώ το γεγονός του περιορισμού της Lancia, ο ίδιος οδηγώ μια Integrale. Αλλά όπως είπα πρέπει να γίνουμε λιγότερο συναισθηματικοί, δεν πρέπει να μας οδηγεί το συναίσθημα. Το 2014 έκανα μια λάθος εκτίμηση, υπολόγισα πως την επόμενη τετραετία η Alfa θα πουλάει έως και 400.000 αυτοκίνητα τον χρόνο. Το λάθος μου όμως ήταν χρονικό, η Alfa αυξάνει πιο αργά αλλά σταθερά τις πωλήσεις και σε αυτό βοηθούν οι Giulia και Stelvio, ειδικά οι Quadrifoglio. Η ανάσταση της Alfa άργησε αλλά είναι 100% δικαιολογημένη αφού έπρεπε να ανασυνταχθούμε τεχνολογικά ώστε να παίξουμε έναντι στους Γερμανούς και αυτό μας στοίχισε σε χρόνο. Έτσι φτάσουμε δεν φτάσουμε τα 400.000 αυτοκίνητα για Alfa-Maserati σημασία έχει πως το «πακέτο» δουλεύει. Διαθέτουμε τεχνολογία ελίτ και η ανάσταση έγινε, τώρα πρέπει να κάνουν την δουλειά τους οι άνθρωποι του εμπορικού».