Παρκάρισμα: Oι Ευρωπαίοι που δυσκολεύονται περισσότερο – Που κατατάσσονται οι Έλληνες

Κοινοποίησε το άρθρο

Συμβουλές στο διαδίκτυο αναζητούν καθημερινά χιλιάδες οδηγοί για το πως θα καταφέρουν να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους. Κάτι για το οποίο μάλλον δεν αγχώνονται ιδιαίτερα οι Έλληνες.

 

Το παρκάρισμα ανέκαθεν ήταν ένας εφιάλτης για τους περισσότερους οδηγούς. Ακόμα και για αρκετούς έμπειρους. Όλοι μας άλλωστε έχουμε κάποιον γνωστό, που ενώ μπορεί να είναι εξαιρετικός οδηγός, δυσκολεύεται όταν έρθει η ώρα για παράλληλο παρκάρισμα. Γιατί σε…αλάνες, όλοι παρκάρουν εύκολα.

Δεν είναι μάλιστα λίγες οι φορές, που σε κάποιες οικογένειες, άλλος οδηγεί και άλλος…παρκάρει.
Οι…αγχωτικοί ελιγμοί του παρκαρίσματος, έχουν ως αποτέλεσμα, χιλιάδες άνθρωποι, σε όλο τον κόσμο, να αναζητούν καθημερινά πληροφορίες στο διαδίκτυο, για το πώς θα παρκάρουν παράλληλα!

Αλλά σε ποιες χώρες οι οδηγοί δυσκολεύονται περισσότερο;

Μια νέα έκθεση της Compare the Market AU ανέλυσε δεδομένα αναζήτησης στο Google σχετικά με το «παράλληλο παρκάρισμα» σε όλο τον κόσμο. Για να να αποκαλύψει πού οι οδηγοί δυσκολεύονται περισσότερο!

Εξετάζοντας την Ευρώπη, στις χώρες που αναζητούν τις περισσότερες συμβουλές για παράλληλο παρκάρισμα ανά 1.000 κατοίκους, η Μάλτα ηγείται της κατάταξης. Έχει τον υψηλότερο αριθμό αναζητήσεων, καταγράφοντας 14.578 αναζητήσεις ανά 1.000 άτομα.

Το Μονακό καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση με 13.224 αναζητήσεις ανά 1.000 άτομα. Γνωστό για τους στενούς του δρόμους και τον υψηλό αριθμό οχημάτων, δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι κάτοικοι αναζητούν βοήθεια στο παράλληλο παρκάρισμα. Άλλωστε οι περισσότεροι οδηγούν και πανάκριβα αυτοκίνητα.

Η Ισλανδία κατατάσσεται τρίτη, με 7.993 αναζητήσεις ανά 1.000 άτομα. Παρά τον μικρότερο πληθυσμό της, ο υψηλός αριθμός αναζητήσεων δείχνει ότι το παράλληλο παρκάρισμα είναι μια κοινή ανησυχία μεταξύ των Ισλανδών οδηγών.

Το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται στην τέταρτη θέση, με 7.945 αναζητήσεις ανά 1.000 άτομα. Οι πυκνές αστικές περιοχές και τα πολλά αυτοκίνητα στο Ηνωμένο Βασίλειο, πιθανόν να συμβάλλουν στην ανάγκη για βελτίωση των δεξιοτήτων στο παράλληλο παρκάρισμα.

Η Ελλάδα κατατάσσεται πολύ χαμηλότερα στη λίστα, στη 36η θέση. Με μόλις 0.186 αναζητήσεις ανά 1.000 άτομα. Αυτό υποδηλώνει ότι οι Έλληνες οδηγοί αισθάνονται πιο σίγουροι για τις ικανότητές τους στο παρκάρισμα. Ή γιατί η ανάγκη για διαδικτυακή καθοδήγηση είναι λιγότερο έντονη, σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Εκτός και αν μένουν σε περιοχές όπως το Παγκράτι και η Κυψέλη, όπου δεν θα βρουν ποτέ να παρκάρουν…

Η Κύπρος κατατάσσεται στην 32η θέση, με 0.384 αναζητήσεις ανά 1.000 άτομα. Παρότι ο αριθμός των αναζητήσεων είναι χαμηλός, αξίζει να σημειωθεί ότι στην Κύπρο οδηγούν στην αριστερή πλευρά του δρόμου, σε αντίθεση με την Ελλάδα όπου η οδήγηση γίνεται στη δεξιά πλευρά. Αυτό μπορεί να επηρεάζει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Κύπριοι οδηγοί στο παράλληλο παρκάρισμα.

Οι δέκα χώρες της Ευρώπης που ανησυχούν περισσότερο για το παρκάρισμα είναι:

1. Μάλτα: 14,58 ανά 1.000 άτομα
2. Μονακό: 13,22 ανά 1.000 άτομα
3. Ισλανδία: 7,99 ανά 1.000 άτομα
4. Ηνωμένο Βασίλειο: 7,95 ανά 1.000 άτομα
5. Ανδόρα: 7,49 ανά 1.000 κατοίκους
6. Πορτογαλία: 6,83 ανά 1.000 κατοίκους
7. Λιχτενστάιν: 6,06 ανά 1.000 άτομα
8. Λουξεμβούργο: 4,22 ανά 1.000 άτομα
9. Εσθονία: 3,99 ανά 1.000 άτομα
10.Άγιος Μαρίνος: 3,57 ανά 1.000 κατοίκους

Αντίθετα, άνετοι με το παρκάρισμα είναι οι Γερμανοί με 0,003 αναζητήσεις ανά 1.000 άτομα, οι Γάλλοι (0,035), οι Ελβετοί (0,109), οι Λευκορώσοι (0,164) και οι Σλοβένοι (0,170).

Αυτά τα στοιχεία επισημαίνουν τα διαφορετικά επίπεδα εμπιστοσύνης που έχουν οι οδηγοί στον εαυτό τους, όταν έρχεται η ώρα του παρκαρίσματος. Αλλά και πολιτισμικές διαφορές και διαφορετικές συνθήκες οδήγησης.

Καθώς οι θέσεις στάθμευσης σε αστικές περιοχές γίνονται όλο και λιγότερες, η ζήτηση για συμβουλές παράλληλου παρκαρίσματος είναι πιθανό να παραμείνει σε υψηλά επίπεδα.
Εκτός και αν η τεχνολογία και οι βοηθοί παρκαρίσματος ή ακόμα περισσότερο τα συστήματα αυτόνομου παρκαρίσματος, μειώσουν το διαχρονικό άγχος των οδηγών.

 

Τα αυτοκίνητα που παρκάρουν μόνα τους, χωρίς οδηγό!

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

BMW M2 κάνει drifting μέσα σε εργοστάσιο (video)

Δείτε έναν από τους πιο γνωστούς οδηγούς drift, να πλαγιολισθαίνει με μια πανίσχυρη M2 μέσα στο εργοστάσιο της BMW.     Ο Elias Hountondji είναι ένας καταξιωμένος,...

HYUNDAI Santa Fe: Καινούργιο ή μεταχειρισμένο, πάντα βραβευμένο

Το νέο HYUNDAI Santa Fe, αλλά και ο προκάτοχός του διακρίθηκαν στα διάσημα βραβεία What Car Electric Car Awards.   To Santa Fe είναι το πρώτο...

Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Επιδοτήθηκαν περισσότερα από 1.500 οχήματα

Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 προχώρησε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.     Το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά, το οποίο αποτελεί ένα σημαντικό κίνητρο...

VOLKSWAGEN T-Cross: Αναβάθμιση…ΙQ – Τιμές

Περισσότερα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και πλουσιότερο εξοπλισμό διαθέτει πλέον το VOLKSWAGEN T-Cross, με την τιμή του να παραμένει σε λογικά επίπεδα.     Το VOLKSWAGEN T-Cross, ένα...

BYD Atto 2 DM-i: Super Hybrid με αυτονομία για 1.000 χιλιόμετρα

Το BYD Atto 2 αποκτά μια νέα νέα plug-in hybrid έκδοση, την DM-i, η οποία το απελευθερώνει από την…εξάρτηση της πρίζας και του εξασφαλίζει...

Η GAC AION έρχεται στην Ελλάδα. Η σχέση της με την TOYOTA

Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της κινεζικής GAC AION ξεκίνησαν την ευρωπαϊκή τους πορεία, με την εισαγωγή τους στην Ελλάδα να αναλαμβάνει η Inchcape Hellas.   Η…εισβολή στην...

Έρχονται τα «φωτοβολταϊκά» αυτοκίνητα (video)

Η NISSAN ετοιμάζει ένα σύστημα παραγωγής ηλιακής ενέργειας, το οποίο θα ενσωματώνεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα εξασφαλίζει έως 3.000 χλμ. οδήγησης ετησίως.     Η ηλεκτροκίνηση,...

Το αυτοκίνητο με αρχική τιμή κάτω από 16.000 ευρώ

Το FIAT Pandina που πρωταγωνιστεί στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, διαθέτει υβριδικό κινητήρα, σύγχρονο εξοπλισμό υποβοήθησης της οδήγησης και αρχική τιμή που δύσκολα βρίσκουμε...