Πότε η Bugatti – Rimac θα κάνει το ντεμπούτο της στο χρηματιστήριο;

Κοινοποίησε το άρθρο
Rimac

Η εστίαση στη νέα κοινοπραξία με την Porsche είναι πιο σημαντική για την «κερδοφορία», λέει ο Mate Rimac.  Η προηγούμενη έκθεση ανέφερε πιθανό ντεμπούτο στην αγορά το 2022.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ALPINE: 70 χρόνια σε…3 λεπτά (video)

Δείτε ένα video που μας ταξιδεύει στο χθες της ALPINE, αλλά μας προετοιμάζει και για το αύριο.     Σε εορταστικούς ρυθμούς βρίσκεται η ALPINE. Όχι μόνο...

OPEL Mokka GSE Rally: Έτοιμο για τα «αυριανά» ράλι

Η OPEL με το Corsa Rally Electric των 280 ίππων δηλώνει έτοιμη να πρωταγωνιστήσει στην επόμενη ημέρα των «ηλεκτρικών» αγώνων ράλι.     Έχοντας μπει στην τελική...

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Οι αλλαγές και τα αυστηρότερα πρόστιμα

Σημαντικές αλλαγές και αυστηρότερα πρόστιμα προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που στόχο έχει τη μείωση των ατυχημάτων, αλλά και τη διαμόρφωση μιας νέας...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου 

Η κροατική αυτοκινητοβιομηχανία Rimac είναι απίθανο να εισαχθεί στο χρηματιστήριο σύντομα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Mate Rimac, μετά τις πρόσφατες αναφορές των μέσων ενημέρωσης που ανέφεραν ότι η έναρξη των διαπραγματεύσεων θα μπορούσε να αρχίσει ήδη από το 2022.

«Δεν θέλουμε να το κάνουμε αμέσως, αλλά να δώσουμε χρόνο στον εαυτό μας και να προετοιμάσουμε την επιχείρηση. Έτσι θα μπορούσε να γίνει σε πέντε ή 10 χρόνια», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Mate Rimac στο Automobilwoche, συνεργάτη της Automotive News Europe.  «Η εστίασή μας στη Bugatti-Rimac είναι ξεκάθαρα η κερδοφορία».

Από τον Νοέμβριο, η Bugatti αποχώρησε από τον Όμιλο Volkswagen και έγινε κοινοπραξία της Rimac Automobili και της Porsche της VW, με το νέο όνομα Bugatti-Rimac και με έδρα το Ζάγκρεμπ.  Η Porsche ελέγχει το 45% της νέας εταιρείας και η Rimac το 55%. Η Porsche κατέχει επίσης μερίδιο 24% στη Rimac.

Το γερμανικό επιχειρηματικό έντυπο Manager Magazin είχε αναφέρει νωρίτερα αυτό το έτος ότι η Rimac εξέταζε το ενδεχόμενο εισαγωγής στο χρηματιστήριο το 2022, με αναμενόμενη αποτίμηση 5 δισεκατομμυρίων ευρώ (5,7 δισεκατομμύρια δολάρια).

Η εταιρεία ανέφερε πως εκείνη την εποχή εξέταζε διαφορετικές επιλογές.